Spring naar inhoud

- - - - -

Almo Nature.

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#1 Geplaatst 27 augustus 2009 - 19:45

Ik weet niet of het goed staat maar ik wilde ff vermelden voor de liefhebbers dat de Almo Nature bij Tom & Co tijdelijk in aanbieding is.
Van 1,03 eu naar 0,82 eurocent per 70 gr.
Morgen eens een voorraadje inslaan sè.
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#2 Geplaatst 27 augustus 2009 - 21:53

is ze niet nog goedkoper in de zoomarkt ?
daar is ze altijd onder de € en de grote potten komen nog goedkoper uit

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 27 augustus 2009 - 22:51

Dank je wel Kiki! Mijn madammekes zijn nog niet superwild van almo, but I'll force them ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#4 Geplaatst 27 augustus 2009 - 23:10

Ja, die van mij wel, maar die is van alles wild, als het maar eetbaar is :onzeker:

Hier in Diest weet ik niet echt of er een tom en co in de buurt is, bestel die van mij altijd via zooplus...

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 27 augustus 2009 - 23:31

lizke zei:

Ja, die van mij wel, maar die is van alles wild, als het maar eetbaar is :onzeker:

Hier in Diest weet ik niet echt of er een tom en co in de buurt is, bestel die van mij altijd via zooplus...

Bij Troetels kan je ze nu ook kopen. Kleine en grote blikjes. De prijs weet ik niet meer, ik kan morgen wel eens op de rekening checken. Een tom en co vind je bij Hasselt ergens.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 28 augustus 2009 - 06:52

De tom en co in hasselt ligt achter Thomas (die grote bloemenwinkel) in kuringen

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#7 Geplaatst 28 augustus 2009 - 14:13

Nathalie zei:

Bij Troetels kan je ze nu ook kopen. Kleine en grote blikjes. De prijs weet ik niet meer, ik kan morgen wel eens op de rekening checken. Een tom en co vind je bij Hasselt ergens.

Ja, Nathalie bij Troetels heb ik ze ook al een paar keer gekocht hoor als ik door mijn voorraad van Zooplus heen zat... Vind het wel een goeie winkel enkel spijtig dat we elke keer de wegenwerken moeten trotseren he!

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 29 augustus 2009 - 16:59

lizke zei:

Ja, Nathalie bij Troetels heb ik ze ook al een paar keer gekocht hoor als ik door mijn voorraad van Zooplus heen zat... Vind het wel een goeie winkel enkel spijtig dat we elke keer de wegenwerken moeten trotseren he!

Ja, amai, die wegenwerken, een mens moet wat geduld hebben om daar te geraken hè...
Ik ga er eigenlijk alleen als ik daar toevallig voorbij kom. Of als ik dringend een cadeautje voor iemand nodig heb :) . Ik bestel verder ook bij zooplus. En in Deurne is er een tuincentrum waar ze ook heel veel voor dieren verkopen. Ik vond vroeger altijd dat er weinig kattenspullen waren in Troetels, toen waren er in dat tuincentrum veel meer. Nu zag ik dat er al heel wat meer was :) .

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#9 Geplaatst 29 augustus 2009 - 17:12

Doemme, ik heb daarstraks een bestelling gedaan bij Zooplus en daar staan ze ook 1.03 het stuk (70gr).Pech :oops: Tot hoelang blijft die actie lopen?
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 31 augustus 2009 - 10:44

Bij zoomart is het 90 cent ofzo dus dan is 80 cent wel goedkoper hé. Hopelijk is de actie vandaag nog geldig :LOL: , want ik moet mijn voorraad inslaan :)
Alhoewel ik mij meen te herinneren dat ze bij ons geen almo nature hebben in tom & co :catscratchhead
Geplaatste afbeelding

kitten
kitten
  • 1.036 berichten

#11 Geplaatst 31 augustus 2009 - 14:10

Mieke zei:

Bij zoomart is het 90 cent ofzo dus dan is 80 cent wel goedkoper hé. Hopelijk is de actie vandaag nog geldig :LOL: , want ik moet mijn voorraad inslaan :)
Alhoewel ik mij meen te herinneren dat ze bij ons geen almo nature hebben in tom & co :catscratchhead
in de tom en co in middelkerke hebben ze er nu ook
wel geen speciaaltjes , maar ze hebben ze nu ook
dacht dat die ook maar 0.80cent gingen in de zoomarkt :oops:
je ziet he , mn ogen staan altijd naar de speelgoedjes te kijken he :x

technozino
technozino
  • 2.923 berichten

#12 Geplaatst 31 augustus 2009 - 16:38

Ben vandaag toch naar tom en co geweest en almo nature gekocht, spijtig dat ze maar 5 soorten hebben en dan was er nog één uitverkocht :wi
Geplaatste afbeelding
Groetjes Karina