Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

Kassandra 's kittens nieuwe foto's p 53

• Log in om te reageren
832 reacties op dit onderwerp
Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#211 Geplaatst 29 november 2009 - 18:25

Toch erg dat sommige mensen niet nadenken :louche:

Super mooie kittens :heart:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#212 Geplaatst 29 november 2009 - 18:37

Het katertje is nog een kitten en werd gereserveerd met een voorschot.
Ze hadden dus de helft al betaald voor hem , dus geen weg terug...Dat kan ik best begrijpen. Maar als je toch wil fokken bedenk je zoiets toch best vooraf ?? En als het uit onwetendheid gebeurde dan zou dat voorschot van mij toch de hoogste boom in kunnen en zou ik toch met zo'n kater niet starten ! Toen ze de fokster om uitleg vroeg over hcm, kreeg ze het volgende te horen :
Jarenlang heb ik getest en steeds negatief. Toch stierven al kittens door hcm, dus waarom nog testen ???
Ongeloofelijk vind ik dat !! Dan fok je daar toch gewoon niet meer mee !!!

En de manier waarop stoorde me enorm.
Het was dus de bedoeling van dat katertje met ons poesje te laten samen lopen en afwachten wat eruit komt...
Dat alleen is not done !!! Dat wil dus zeggen dat als ons poesje rijp zou zijn aan 6 maanden ze al zwanger zou kunnen zijn ???!!!
Als ik dan probeerde uit te leggen hoe het dan wel best in mekaar zit kreeg ik de vraag om op eigen risico het poesje toch te kopen ???!!
Dus hoeveel uitleg je dan ook geeft en hoeveel energie je er in steekt, dat helpt gewoon niet. Dus heb ik het opgegeven en geweigerd.
Blijkbaar waren die mensen volledig ingepalmt door de fokker van het katertje en vond ook die het best van het zo te doen ?!
Dat kan toch niet ???

Bewerkt door feroesti, 29 november 2009 - 18:39.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#213 Geplaatst 29 november 2009 - 18:51

:o hou ze maar ver bij hen vandaan

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#214 Geplaatst 30 november 2009 - 13:04

Ongelooflijk dat ze dan zelfs nog die uitleg niet willen begrijpen.  :s [-( .  

Superleuk die foto's van de katjes in hun nieuwe thuis!  Dat zal vast wel een grote geruststelling zijn voor jullie!  't Zijn echt prachtige kittens, stuk voor stuk!

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#215 Geplaatst 30 november 2009 - 14:25

bedankt !!
Nog deze foto's...
Het zwarte katertje fotograferen is nog steeds een ramp, maar het begint al wat beter te gaan.

Bijgevoegde thumbnails

• 28.11.2009 001.jpg
  • 28.11.2009 004.jpg
  • 28.11.2009 018.jpg
  • 28.11.2009 017.jpg

Bewerkt door feroesti, 30 november 2009 - 14:28.

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#216 Geplaatst 30 november 2009 - 14:26

En dit vind ik ook wel een knappe meid. Het bleu tortie point poesje van Oby.

Bijgevoegde thumbnails

• 28.11.2009 007.jpg

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#217 Geplaatst 30 november 2009 - 14:33

De eerste 4 foto's zijn echt prachtige kittens *smelt, smelt*

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#218 Geplaatst 30 november 2009 - 14:35

De langhaartjes, zien er zo extra schattig uit als kitten!! :love3: :heart:

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#219 Geplaatst 30 november 2009 - 14:43

Ja *diepe zucht*, vertel me wat...  ik ben helemaal gesmolten voor dat zwartje, en ook zijn zusjes zijn om op te eten... :twisted:

Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#220 Geplaatst 30 november 2009 - 16:16

:heart: :heart: :heart:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#221 Geplaatst 30 november 2009 - 17:09

Daarnet heb ik een vreselijk telefoontje gekregen !!!! Ik ben er niet goed van !!
Noeki is zaterdag vertrokken en alles liep perfect. Zaterdagavond kreeg ik een mailtje met hoe goed het wel ging. Hij kwam al goed overeen met de andere kat in huis. Ik kreeg ook al foto's van op zijn krabpaal.

Nu kreeg ik net een telefoontje met de vraag hem terug te nemen. Zaterdagavond is hij plots verkleurd op zijn snoetje en volgens hun dierenarts kan dat niet. Ze beschuldigen ons ervan hem te hebben gekleurd !!!!!!!???? Een colorpoint die dus ineens aan 13 weken, wat meer masker krijgt kan dus niet volgens hun dierenarts....Ze vinden hem nu niet mooi meer ??!!
Nochtans hebben we hen de ouders getoond en wisten ze dat het maskertje zou uitbreiden.
Ik ben er niet goed van. Doordat ze nog een kat hebben kan ik hem toch moeilijk zomaar terug nemen. En om die reden een kitten terug nemen ?
Hoe kan je nu een kitten de zaterdag mooi vinden en de zondag niet meer ??
Hoe is het mogelijk ???!!!

Ik ben dus weeral maar eens enorm bedrogen !! En dan mij nog zo beschuldigen ? Ik zou niet weten hoe ik een kitten zou moeten kleuren...
Ik was zeer geschrokken aan de telefoon en stond perplex. Dus heb ik gewoon gezegd dat we om zo'n reden geen kittens terug nemen. Maar als ze hem niet mooi vinden en ze hem zo tegen hun zin moeten houden is dat toch ook geen goed idee. Wat nu ???

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#222 Geplaatst 30 november 2009 - 17:46

Ik ben geen fokker dus ik heb gemakkelijk praten.
Maar ik zou het kitten al dadelijk terug gaan halen zijn, deze mensen horen geen dieren te hebben.
Maar zo simpel zal het waarschijnlijk niet zijn voor jou.
Wat gebeurt er met het kitten als je haar niet terug neemt?
Ik hoop dat je voor jezelf een goede beslissing kan nemen!

Bewerkt door Guschi, 30 november 2009 - 17:53.

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#223 Geplaatst 30 november 2009 - 18:03

wat een eikels zeg :roll:

arm ventje

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#224 Geplaatst 30 november 2009 - 18:03

Nee toch!  Zeg dat dit niet waar is!  Ongelooflijk!  :censored: :evil: Wat voor nare , domme mensen alweer!  
Ik zou hem zeker terughalen, hij kan een veel betere thuis krijgen dan dit.  Ik denk dat je je geruster zal voelen als hij een beter mandje krijgt, waar hij wél gewenst is.  Maar ja, zoals Gushi zegt, als niet-fokker heb ook ik wel makkelijk praten.  

Geplaatste afbeelding

twinsisterjoyce
twinsisterjoyce
  • 1.507 berichten
  • 2 katten

#225 Geplaatst 30 november 2009 - 18:25

heel erg vreemd.is een kat voor hun een sier item of een levend wezen? Niet mooi meer?? Gauw ophalen dat arme ding want dit kan niet goed gaan voor de kat.
Geplaatste afbeelding