Spring naar inhoud

* * * * * 3 stemmen
Kittens

Kassandra 's kittens nieuwe foto's p 53

• Log in om te reageren
832 reacties op dit onderwerp
Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#271 Geplaatst 28 december 2009 - 16:50

Wat een schatjes :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#272 Geplaatst 30 december 2009 - 16:15

Ik kan er ook niet genoeg van krijgen :love: :love: :love:

Geplaatste afbeelding

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#273 Geplaatst 30 december 2009 - 16:34

En we hebben groot nieuws !!!!!! :thumb: :jump: :jump:

Mijn man kwam vandaag met een fantastich voorstel !!
(Ik had natuurlijk wel al een tijdje door dat hij intussen helemaal verliefd geworden was op Massimo, maar dit had ik niet verwacht...)

Deze middag vroeg hij me doodleuk of ik Massimo niet wou zelf houden.

Nu we zeker zijn dat hij van Etou is, kwamen we nu pas tot de conclusie dat hij uitgezonderd onze Oilily (zijn mama) en ons Suzeke (zijn dochter) totaal niet verwant is aan onze andere poezen. Een totaal andere bloedlijn dus als de anderen... Dus ik moest niet twijfelen !!!!! hij blijft !!!!!!
Mede omdat we ook niet van plan zijn silvers te gaan fokken en dus niet zeker zijn of we met Elliot , ons mogelijk créme (silver tabby) katertje zullen verder werken. We zijn nooit van plan geweest om ooit silver point te geen fokken, kochten destijds ons Sanneke als chocolat tabby point, die bleek later een silver te zijn. En nu hetzelfde met Elliot...
We willen net onze pointjes meer body geven en met de silvers werkt dat net omgekeerd, ze zijn smaller en ook heviger van karakter.
Sanneke wordt steriel gemaakt en indien ook Elliot silver blijkt te zijn, zullen we hem ook castreren...
Met Massimo hebben we en de zwarte kleur die zovele mogelijke kleurtjes doorgeeft en de pointfactor, en bovendien een derde generatie britannica !!!

Ik ben dolgelukkig, een mooier Nieuwjaar kon mijn ventje me niet schenken, dit had ik nooit verwacht !!!  :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#274 Geplaatst 30 december 2009 - 16:38

Heel veel succes gewenst met Massimo!!

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#275 Geplaatst 30 december 2009 - 16:50

:thumb: :thumb: :thumb:

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#276 Geplaatst 30 december 2009 - 17:28

:loveshower: :dancer: :loveshower: :dancer: :loveshower: :dancer:  Wie had dat nu kunnen denken hé!?  Super super super nieuws!  

Geplaatste afbeelding

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#277 Geplaatst 30 december 2009 - 17:32

[quote name='feroesti']

Met Massimo hebben we en de zwarte kleur die zovele mogelijke kleurtjes doorgeeft en de pointfactor, en bovendien een derde generatie britannica !!!

quote]

Zeg me maar tijdig wanneer hij zover is om papa te worden, dan mag ik absoluut niet meer kijken naar jullie topics :engel:  Dat zal weer heel erg verwateren worden :) ;) .  

Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#278 Geplaatst 30 december 2009 - 18:49

dat is super nieuws

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#279 Geplaatst 30 december 2009 - 19:24

Nathalie, dat is wel super nieuws, ga jij even het nieuwe jaar goed in :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#280 Geplaatst 30 december 2009 - 19:28

jeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjj
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#281 Geplaatst 30 december 2009 - 20:22

oooohhhh dat is nu toch wel een beetje mijn droom hoor zo'n britannica........ ik blijf dus meekijken :)

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#282 Geplaatst 30 december 2009 - 21:25

dat is heel groot nieuws.. proficiat

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#283 Geplaatst 30 december 2009 - 21:32

[quote name='Marieke'][quote name='feroesti']

quote]

Zeg me maar tijdig wanneer hij zover is om papa te worden, dan mag ik absoluut niet meer kijken naar jullie topics :engel: Dat zal weer heel erg verwateren worden :) ;) .

[/quote]

IDEM!!! :ha :engel:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#284 Geplaatst 30 december 2009 - 21:43

:thumb: :thumb: :thumb:

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#285 Geplaatst 30 december 2009 - 23:21

Ondertussen blijft het hier wel leeglopen...
Frulle en Yosje vertrekken zaterdag en Chanelle volgende week vrijdag...
Het wordt steeds stiller...

Maar ik heb er wel 3 die blijven, dus ik mag niet klagen !!!!!
Suze, Tjitske en nu ook Massimo. Totaal onverwacht.
We waren niet van plan om 3 kittens aan te houden. Eentje was gepland, ik wilde er eentje van Etou en Estelle, dus dat werd Suze.
Van Myrthes nestje sprong het chocolat tortie kitten er zo uit, dat we haar er zeker ook bij wilden houden, ze is prachtig en zo uniek getekend met dat echte rood. En nu blijft dus ook Massimo.
Ik ben superblij !!
We zullen hier nu minstens 6 maanden absoluute rust in lassen.
In 2010 dus enkel 2 nestjes , deze zomer eentje van ons Kiké en Enrico en wat later op het jaar eentje van Noesy en Enrico.
Dus in 2010 zullen er niet zoveel kitten foto's zijn als in 2009.
Die rust zullen wij en onze poezels kunnen gebruiken, want het is een zeeeeeeer intens jaar geweest.

Hopelijk geniet je evenzeer van de foto's van onze opgroeiende Suze, Tjitske en Massimo...

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: Kittens