Spring naar inhoud

- - - - -

TONIGHT IS THE NIGHT ! Meningen gevraagd - Party

• Log in om te reageren
118 reacties op dit onderwerp
liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 18 maart 2014 - 16:44

Mijn dochter word 16 en dat word gevierd met een surprise sweet 16 birthday party zo een beetje de kleine versie vanuit America nagebootst wat hier serieus opkomt dus .
Buiten dat ze in America een auto krijgen zal het hier dus waarschijnlijk een scooter of vespatje zijn.

De zaal is vorige week gehuurd en  is niet ver van onze deur . Op datum van 14 februari 2015 weet is nog lang maar wil alles in orde hebben op het gemakske .

Ik ga hier alles geven en jullie mogen jullie ongezouten mening geven wel in gedachtenis dat het voor een 16 jarige is .

De uitnodigingen gaan gedrukt worden op blinkend wit papier wat we dus al uitgeprobeerd hebben en wat heel mooi uitkomt.

Voorkant en achterkant deze zouden dus bij de kerst wensen samen gestoken worden naar de familie toe met daarbij confetti als tekst 16 jaar

SurpriseParty-Pink 1.jpg

afbeelding verwijderd wegens vermelding privégegevens!

We mogen met de zaal doen wat we willen van versiering en is dus de bedoeling dat de gehele plafond vol komt met ballonnen met 16 jaar op of happy birthday

Er gaan slingers hangen
10028916.gif

ook banners
10028906.gif

voor op de tafels te leggen word eerst wel wit papier opgelegd en daarboven bleek blauwe banners en daarboven dus de confetti
10019565.gif

Op de tafels word gezet
57362-MC_300x300.jpg

De dj is die van Top radio waar ze zo zot van is ;) als verassing . ;)

Gaan ook een fotograaf vragen die avond voor alles vast te leggen en er een fotoboek en cd ofzo van te maken ;)

De ganse familie komt dus en lisa's gehele klas + de vrienden van aan de deur en haar dansgroep .

Voor de kids zouden er confettikanonnen zijn voor uit te schieten als ze binnen komt.

Op het eten zijn we nog niet uit mijn ventje spreekt van hotdog's en hamburgers ik van belegde sandwichen.

Benieuwd wat jullie mening is hierover allemaal .

Als jullie nog ideeën hebben laat maar komen ook .

Bewerkt door liange, 14 februari 2015 - 08:03.
Reden van bewerken: geen privégegevens plaatsen, zie forumregels!

Dollylove
Dollylove
  • 215 berichten

#2 Geplaatst 18 maart 2014 - 16:51

Wauw prachtig hoor, geen ideeën maar zo te zien heb je dit al goed voor mekaar :-) ze zal verschieten. Have fun
Pluk de dag

_Athena_
_Athena_
  • 443 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:16

Ze zal wel content zijn! Veel extravaganter dan mijn nogal saai sweet 16 tien jaar geleden :d  Kan me niet inbeelden dat ze niet over the moon zal zijn, en dan nog zo'n sjiek cadeau.
Misschien nog een idee, als het nog wat meer mag kosten, zorgen dat ze er super uitziet.  Uiterlijk is redelijk belangrijk op die leeftijd en als al je vrienden en vriendinnen op een feestje zijn voor jouw verjaardag wil je er wel op je best uitzien, the centre of the party.  Misschien een surprise make-up en/of haarafspraak? Of een supermooie outfit.

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:20

Bekijk bericht_Athena_, op 18 maart 2014 - 17:16, zei:

Ze zal wel content zijn! Veel extravaganter dan mijn nogal saai sweet 16 tien jaar geleden :d  Kan me niet inbeelden dat ze niet over the moon zal zijn, en dan nog zo'n sjiek cadeau.
Misschien nog een idee, als het nog wat meer mag kosten, zorgen dat ze er super uitziet.  Uiterlijk is redelijk belangrijk op die leeftijd en als al je vrienden en vriendinnen op een feestje zijn voor jouw verjaardag wil je er wel op je best uitzien, the centre of the party.  Misschien een surprise make-up en/of haarafspraak? Of een supermooie outfit.

Dat is normaal voorzien we zouden vragen aan mijn schoonzus dat ze met haar van s'morgens naar waaslandshopping gaat en haar daar eens laat shoppen en doen zodat wij dan de zaal kunnen in orde zetten ;)

Thundernimf
Thundernimf
  • 3.701 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:21

Ik zou ook de schrijffouten van de uitnodiging halen. :)

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:22

Bekijk berichtThundernimf, op 18 maart 2014 - 17:21, zei:

Ik zou ook de schrijffouten van de uitnodiging halen. :)
ja weet het hebben al de goeie daarjuist gedaan maar de verkeerde staat erop ;)

Gato64
Gato64
  • 244 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:22

He hoe tof allemaal!
Mijn ouders hebben dit ook voor mij ( zeer lang  gelden) georganiseerd toen ik 18 werd-heb er een zeer leuke souvenir aan overgehouden
Alle elementen zijn anwezig!
Bij mij was het meer met de vrienden en vriendinnen en zonder familie-dat is een keuze die je maakt natuurlijk
Geplaatste afbeelding

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:50

Bekijk berichtGato64, op 18 maart 2014 - 17:22, zei:

He hoe tof allemaal!
Mijn ouders hebben dit ook voor mij ( zeer lang  gelden) georganiseerd toen ik 18 werd-heb er een zeer leuke souvenir aan overgehouden
Alle elementen zijn anwezig!
Bij mij was het meer met de vrienden en vriendinnen en zonder familie-dat is een keuze die je maakt natuurlijk

Ja mijn ventje is ook van het gedacht voor enkel de vrienden enzo maar de familie zijn zo fuifbeesten dat het ook wel goed komt ;)

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 18 maart 2014 - 17:54

Ziet er leuk uit allemaal
Alleen de uitnodiging...  Het is before ipv fore en het is february 1st ipv februari 1th.
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#10 Geplaatst 18 maart 2014 - 18:02

Bekijk berichtMarjananas, op 18 maart 2014 - 17:54, zei:

Ziet er leuk uit allemaal
Alleen de uitnodiging...  Het is before ipv fore en het is february 1st ipv februari 1th.

ja de fouten zijn er al uitgehaald en die heb ik in de goeie gedaan . ;)

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 18 maart 2014 - 18:15

Heel veel kijkers maar spijtig genoeg weinig meningen

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 18 maart 2014 - 19:11

Ik vind het alvast super hoor! Wou dat ik zo een feest had gehad op mijn 16de verjaardag. Denk dat ze dit niet snel zal vergeten.

liange
liange
  • 2.331 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 18 maart 2014 - 19:16

Bekijk berichtKegi, op 18 maart 2014 - 19:11, zei:

Ik vind het alvast super hoor! Wou dat ik zo een feest had gehad op mijn 16de verjaardag. Denk dat ze dit niet snel zal vergeten.

dank u wel hoop het ook

Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.176 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 18 maart 2014 - 19:22

Het idee is leuk. En de versiering is wel mooi!

Het verschil tussen een sweet 16 hier of in Amerika is wel groot.
In Amerika mag je dan al met de auto rijden etc etc.
Daarom is het in Amerika zo groots.

Wat mag je hier op je 16? Niks :roll:

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#15 Geplaatst 18 maart 2014 - 19:46

... and you're invited to the show (your = bezittelijk vnw.)
En February is met een hoofdletter