Spring naar inhoud

- - - - -

TONIGHT IS THE NIGHT ! Meningen gevraagd - Party

• Log in om te reageren
118 reacties op dit onderwerp
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 18 maart 2014 - 19:50

Ik neem aan dat de fout YOU'RE ipv YOUR ook er uit zal zijn?

Voor eten zou ik de hamburgers en hot dogs nemen.
Lijkt mij meer voor jongeren dan broodjes.
Geplaatste afbeelding

Armani
Armani
  • 14.498 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 18 maart 2014 - 20:26

Liange,
heb je geen schrik dat ze het hier gaat lezen :louche: als je het als verrassing wilt houden?

liange
liange
  • 2.342 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 18 maart 2014 - 20:29

Bekijk berichtArmani, op 18 maart 2014 - 20:26, zei:

Liange,
heb je geen schrik dat ze het hier gaat lezen :louche: als je het als verrassing wilt houden?

nee hoor ben ik zeker van lisa komt hier zeker niet op die zit op heel andere forums :jump:

Armani
Armani
  • 14.498 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 18 maart 2014 - 20:33

pas toch maar goed op
het is nog een ganse tijd te gaan tegen dat het zover is

het zal moeilijk zijn dat niemand zich verklapt

Kate
Kate
  • 3.919 berichten

#20 Geplaatst 18 maart 2014 - 20:36

Gelukkige heb ik een zoon.. en zal het gewoon een basic feestje worden als hij ooit 16 wordt.

Ik persoonlijk vind dit in Amerika er al volledig over en nu het is overgewaaid naar hier, mag het van mij ook verder waaien.
Ik ben van mening dat vooral mensen die willen opvallen zoiets organiseren. Maar ik ken je, en weet dat je alles doet voor je flinke dochter.. dus mijn mening klopt dan weer niet.

Ik doe alvast niet mee aan zo'n hype.

Sorry je vroeg meningen, en ik was één van de zovele lezers die enkel aan het meelezen was, en niet reageerde, maar nu dus wel.

liange
liange
  • 2.342 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 18 maart 2014 - 20:39

Bekijk berichtMaylun, op 18 maart 2014 - 20:36, zei:

Gelukkige heb ik een zoon.. en zal het gewoon een basic feestje worden als hij ooit 16 wordt.

Ik persoonlijk vind dit in Amerika er al volledig over en nu het is overgewaaid naar hier, mag het van mij ook verder waaien.
Ik ben van mening dat vooral mensen die willen opvallen zoiets organiseren. Maar ik ken je, en weet dat je alles doet voor je flinke dochter.. dus mijn mening klopt dan weer niet.

Ik doe alvast niet mee aan zo'n hype.

Sorry je vroeg meningen, en ik was één van de zovele lezers die enkel aan het meelezen was, en niet reageerde, maar nu dus wel.

wel dat apprecieer ik heel erg kate ;)

is ook juist wat je zegt die hype is echt erg .

Hier is er geen thema geen auto en geen bekende zangers die komen optreden hopen het zo ook naar haar zin te maken .

Maar zeker geen sorry hoor Kate ;)

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 18 maart 2014 - 22:03

Hmmm, hoe lang ben jij dit al aan het voorbereiden? Het is nog een jaar weg van nu ongeveer en eigenlijk ligt alles al vast  :lachen:
Je bent er alleszins vroeg bij. Zijn de banners en slingers ook in de afgedrukte kleuren. Die vind ik wel leuk. Niet te flashy, maar toch opvallend? Het dong dat op tafel komt te staan vind ik echter niets. Wordt misschien een beetje te druk dan op tafel.
Ik denk dat je dochter het magnifiek gaat vinden en je zal in de bovenste schuif liggen hierna :goofy: Zelf vind ik het wel nogal veel om een 16-jarige te geven. Het feest zelf vind ik een tof idee maar dan ook nog een Vespa erbij. Ik weet hoe ik was iets na die leeftijd en ik zou er niet het respect en begrip voor opgebracht hebben dat ik nu zou tonen voor zo'n cadeau.
Ook die speciale DJ is eigenlijk al een geweldig cadeau. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je dochter is en zijn zal het misschien wel kunnen inschatten wat een geweldig cadeau ze krijgt.
Jij kent haar het beste. Dus jij weet wat goed is voor haar :goofy:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

liange
liange
  • 2.342 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 18 maart 2014 - 22:29

Bekijk berichtArni, op 18 maart 2014 - 22:03, zei:

Hmmm, hoe lang ben jij dit al aan het voorbereiden? Het is nog een jaar weg van nu ongeveer en eigenlijk ligt alles al vast  :lachen:
Je bent er alleszins vroeg bij. Zijn de banners en slingers ook in de afgedrukte kleuren. Die vind ik wel leuk. Niet te flashy, maar toch opvallend? Het dong dat op tafel komt te staan vind ik echter niets. Wordt misschien een beetje te druk dan op tafel.
Ik denk dat je dochter het magnifiek gaat vinden en je zal in de bovenste schuif liggen hierna :goofy: Zelf vind ik het wel nogal veel om een 16-jarige te geven. Het feest zelf vind ik een tof idee maar dan ook nog een Vespa erbij. Ik weet hoe ik was iets na die leeftijd en ik zou er niet het respect en begrip voor opgebracht hebben dat ik nu zou tonen voor zo'n cadeau.
Ook die speciale DJ is eigenlijk al een geweldig cadeau. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je dochter is en zijn zal het misschien wel kunnen inschatten wat een geweldig cadeau ze krijgt.
Jij kent haar het beste. Dus jij weet wat goed is voor haar :goofy:

Ben zo een 2 weken bezig is heel vroeg weet het maar is ook in een weekend dat heel erg gegeerd is op valentijn en omdat ik sommige dingen echt wou moesten die dus al vroeg vast gelegd worden ;)

De vespa daar spreekt ze al over van haar 12 jaar ze heeft er heel veel van ze wil zelfs later een tattoo zetten van een vespa ze vind dat een heel leuk vervoersmiddel .

Die dj ja die speelt soms op de schaatspiste in Gent ook de vrijdag avond en dan is ze er zot van daarmee ;)

Lisa is ons enigste en ook enigst klein kind langs mijn kant en krijgt infeite wel veel teveel maar ja je leeft maar 1 keer he .

Mijn ma heeft ook zo iets dat ze het liever geeft terwijl ze nog leeft zodat ze haar metekind haar blijdschap ziet dan daarna dus ja .

Een feit is wel ze beseft wat ze  krijgt en is er heel dankbaar voor .

catherine
catherine
  • 40.158 berichten

#24 Geplaatst 18 maart 2014 - 22:42

Onze jongste is ook net 18j geworden en wij doen ook niet mee aan dat overgewaaide van amerika hype. Gewoon feestje met lekkere taart en gateau samen met familie niks groots, niks brommer of auto... gewoon gezellig samen.
Als geschenk heeft hij van ons een envelop gehad met centen en van de familie hetzelfde.

Iedereen zijn ding natuurlijk maar vindt het allemaal overdreven hoe ze dat doen daar in amerika en dat is ook niet voor iedereen gegeven dat is alleen bij de rijkere.

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#25 Geplaatst 18 maart 2014 - 23:19

:thumb:  tof tof tof  , amai wat gaat die blij zijn  :dancer: :cheer:
Ik heb dat zelf nooit gehad :(  , mijn ouders waren niet voor feestjes maar ik wel :dancer:

Moest ik u dochter zijn ,ik zou superfantastisch content zijn :lachen: :cheer:

ps: ivm eten: je kan  ook ventueel in een koud buffet voorzien? Schaaltjes met groentjes, charcuterie en kaas en pistolékes of frans brood? Is maar een ideetje, maar dat valt ook  nog mee van prijs.

In elk geval: succes en super initiatief  :thumb: :alc:

Bewerkt door spirou2007, 18 maart 2014 - 23:20.

:) :)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#26 Geplaatst 18 maart 2014 - 23:42

ik denk dat ze dat SUPER zal vinden!!! goed idee :)
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#27 Geplaatst 19 maart 2014 - 01:59

persoonlijk denk ik dat een 16 jarige toch liever een feest heeft met alleen vrienden en vriendinnen zonder familie erbij, op die leeftijd zijn kameraden alles hé...
En ik zou ook kiezen voor hotdogs en hamburgers ipv belegde sandwiches/broodjes
Voor de rest ziet het er allemaal heel leuk uit en gaat ze denk ik een heel gelukkig meiske zijn
Geplaatste afbeelding

Stijn_Poezenpaleis:-)
Stijn_Poezenpaleis:-)
  • 10.226 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 19 maart 2014 - 07:38

ik vind dat je er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg al teveel zorgen in maakt :p

liange
liange
  • 2.342 berichten
  • 3 katten

#29 Geplaatst 19 maart 2014 - 09:04

Bekijk berichtStijn_Poezenpaleis:-), op 19 maart 2014 - 07:38, zei:

ik vind dat je er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg al teveel zorgen in maakt :p

lol stijn je hebt toch kunnen slapen he voor eindelijk dat zinneke te kunnen schrijven :p :p :p

Bekijk berichtlathyrus, op 19 maart 2014 - 01:59, zei:

persoonlijk denk ik dat een 16 jarige toch liever een feest heeft met alleen vrienden en vriendinnen zonder familie erbij, op die leeftijd zijn kameraden alles hé...
En ik zou ook kiezen voor hotdogs en hamburgers ipv belegde sandwiches/broodjes
Voor de rest ziet het er allemaal heel leuk uit en gaat ze denk ik een heel gelukkig meiske zijn

Ja mijn man denkt dat ook dat ze het liever zonder familie zou hebben . Zijn aan het overwegen de uren te veranderen misschien voor de kids vroeger te laten komen en familie laten zullen zien .

Zou kunnen dat het hotdogs en hamburgers worden als we iemand vinden die zin heeft voor te beginnen bakken ;)

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 19 maart 2014 - 09:10

Bekijk berichtliange, op 18 maart 2014 - 16:44, zei:

De uitnodigingen gaan gedrukt worden op blinkend wit papier wat we dus al uitgeprobeerd hebben en wat heel mooi uitkomt.

Op de tafels word gezet
Bijlage 57362-MC_300x300.jpg

De dj is die van Top radio waar ze zo zot van is ;) als verassing . ;)

Gaan ook een fotograaf vragen die avond voor alles vast te leggen en er een fotoboek en cd ofzo van te maken ;)

De ganse familie komt dus en lisa's gehele klas + de vrienden van aan de deur en haar dansgroep .

Voor de kids zouden er confettikanonnen zijn voor uit te schieten als ze binnen komt.

Op het eten zijn we nog niet uit mijn ventje spreekt van hotdog's en hamburgers ik van belegde sandwichen.

Benieuwd wat jullie mening is hierover allemaal .

Als jullie nog ideeën hebben laat maar komen ook .

Wauw!!! een woord, wat een feest voor iemand van 16, ze mag en kan enorm blij zijn dat jullie dat voor haar doen.
Op het glanzend papier vind ik super, ziet er ook geweldig uit!

Eten zou ik inderdaad voor hotdogs en hamburgers gaan... voor kinderen is dat gewoon 10x leuker dan sandwiches.
Misschien is het een idee kleine hotdogjes en hamburgertjes te nemen. Dit doe ik vaker op een verjaardag en dat is altijd een enorme hit!!!
Zo in de hand te nemen, weinig rotzooi en het ziet er gewoon enorm leuk uit!
Voor de volwassenen kun je dan nog altijd iets anders bij het eten doen.
Geplaatste afbeelding

De tafelboompjes vind ik zelf ook niet zo geslaagd, maar passen natuurlijk wel in het thema

Bekijk berichtliange, op 18 maart 2014 - 18:15, zei:

Heel veel kijkers maar spijtig genoeg weinig meningen

Ik had het zelfde als Muylan... Erg over de top, daarom wilde ik ook eigenlijk eerst niet reageren om je niet voor het hoofde te stoten.
zelf zou ik het niet voor een 16 jarige doen, misschien ook wel omdat ik in het onderwijs zit en veel kinderen zie lopen die van gekkigheid niet meer weten hoe ze zich moeten gedragen.

Maar.....

Bekijk berichtliange, op 18 maart 2014 - 22:29, zei:

Ben zo een 2 weken bezig is heel vroeg weet het maar is ook in een weekend dat heel erg gegeerd is op valentijn en omdat ik sommige dingen echt wou moesten die dus al vroeg vast gelegd worden ;)

De vespa daar spreekt ze al over van haar 12 jaar ze heeft er heel veel van ze wil zelfs later een tattoo zetten van een vespa ze vind dat een heel leuk vervoersmiddel .

Die dj ja die speelt soms op de schaatspiste in Gent ook de vrijdag avond en dan is ze er zot van daarmee ;)

Lisa is ons enigste en ook enigst klein kind langs mijn kant en krijgt infeite wel veel teveel maar ja je leeft maar 1 keer he .

Mijn ma heeft ook zo iets dat ze het liever geeft terwijl ze nog leeft zodat ze haar metekind haar blijdschap ziet dan daarna dus ja .

Een feit is wel ze beseft wat ze  krijgt en is er heel dankbaar voor .

Toen je dit erbij schreef :)
Ik heb het ook altijd als kind enorm goed gehad, en wist ook dat niet alle kinderen konden krijgen wat ik kreeg van mijn ouders.
Ik heb dit zelf ook altijd in mijn leven meegenomen en dankbaar ervoor geweest en geleerd wat delen is.

Zo fijn om te lezen dat ze dankbaar is en dan zou ik zeggen verwen haar maar lekker :)

Geplaatste afbeelding