Spring naar inhoud

- - - - -

Hoeveel poezels heb jij in je leven al gehad?

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 23 maart 2014 - 16:56

Goh... Al veel spijtig genoeg! Die uit mijn jonge kindertijd herinner ik me niet meer, maar eens denken hé...
- Milou: HTK, zwart met witte bles... Geen idee wat er met hem gebeurd is...
- Micky: HTK, tijger, gestorven aan de niesziekte
- Zonder naam: HTK, lappenkatje, verbleef slechts enkele uren bij ons. We ontdekten dat het katje schurft had na aankomst thuis, mn ouders hebben het teruggebracht naar de boerderij van waar het kwam.
- Moorke: HTK, zwart, weggelopen. Enkele maanden later hebben we hem (dachten mn zus en ik toen) een keer teruggezien aan de bushalte van het dorp (500m van ons huis), maar nadien niet meer...
- Pipo: HTK, grijs, verblijft nu nog steeds bij mijn ouders
- Nina: HTK, halflangharige tijger kattin, verblijft nu nog steds bij mijn ouders
- Beau: Ragdoll, mijn allereerste eigen kat :) Woont bij ons

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 24 maart 2014 - 11:02

Mijn ouders hebben altijd katten gehad.
Toen ik geboren was was er Pussy: zij is op een dag niet meer naar huis gekomen.
Ik was dan 5j, dan zijn we Felix gaan adopteren.
Felix is overreden door een auto toen ik 11j was. Dan heb ik Cali gekregen.
Hij was onze eerste binnenkat (mijn ouders hadden toen eindelijk door dat het buiten te gevaarlijk was).
Cali is 13j geworden, hij is overleden aan FIP.
Dan hebben we na enkele maanden Pims en Brownie geadopteerd. Pims is op 9mnd overleden owv HCM.
Als maatje voor Brownie hebben we Flo geadopteerd.

Flo en Brownie wonen nu nog steeds bij mijn ouders.
Ik ben alleen gaan wonen en heb dan Dora een gouden mandje bezorgd :)

Het waren/zijn allemaal HTK's en allemaal zwart-witjes :d

Bewerkt door Fietje26, 24 maart 2014 - 11:02.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#33 Geplaatst 25 maart 2014 - 13:08

Van sinds mijn geboorte waren er katten thuis, en met de nodige nestjes jaarlijks.
Toen was er geen pil of DA die zich bezig hield met steriel maken van katten.
Elke kitten hielden we wel tot 12 weken soms zelfs langer voor ze gratis verhuisden naar kenissen of vrienden, vaak ook bij collega's van mijn papa in het leger.

Buiten de katten die ik nu hier heb had ik ervoor nog Pimmeke (overleden aan 20j), Moepeke (overleden aan haar 13j), Winnie (overleden aan zijn 13j),

Bij mijn ouders waren dat Minki, Mignion en Minette, Spirou, Bobolle, Poesie, en een rosse buiten kater die dagelijks kwam eten. Bobolle was van buren die mensen waren verhuisd hadden Bobolle meegenomen en hem opgesloten 3 weken, daarna is die ontsnapt en terug gekomen en kwam bij ons wonen.
Nadat ik getrouwd ben zijn er verschillende zwervers opgevangen kregen eten en sliepen in de verwarmde veranda.