Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Cloe's foto album.

• Log in om te reageren
467 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#106 Geplaatst 03 september 2014 - 13:35

Gisteren kwam de bestelling van zooplus binnen.
Cloe is de koekjes onmiddellijk gaan proeven,  ze haalde er elke keer een koekje uit, daarna terug hop dat kopje in de zak voor het volgende koekje.  Echt grappig om haar zo bezig te zien :) :)

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.884 berichten
  • 1 katten

#107 Geplaatst 03 september 2014 - 14:20

Hahaha, moeten lekkere koekjes zijn!!
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#108 Geplaatst 03 september 2014 - 15:40

Bekijk berichtBlackScorpion, op 03 september 2014 - 14:20, zei:

Hahaha, moeten lekkere koekjes zijn!!

Ze vond ze heerlijk, het was weer een nieuw smaakje ;)

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#109 Geplaatst 04 september 2014 - 17:46

en het smaakt haar, dat zie je zo :lachen:  ze is toch super verwend bij jullie ,een echte diva :lol2:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#110 Geplaatst 04 september 2014 - 20:34

Bekijk berichtanne58, op 04 september 2014 - 17:46, zei:

en het smaakt haar, dat zie je zo :lachen:  ze is toch super verwend bij jullie ,een echte diva :lol2:

We hebben er maar eentje he ;) en ze weet ons in te pakken

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#111 Geplaatst 15 oktober 2014 - 08:37

Hoe gaat met "diva" Cloe :hoi:

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#112 Geplaatst 15 oktober 2014 - 10:28

ik vraag me t zelfde af dan anne...
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#113 Geplaatst 15 oktober 2014 - 17:10

De laatste weken niet meer zo goed, sommige dagen gaat het vrij goed, andere dagen is ze heel stil :(
Ik ben een opbouw voeding gaan halen om wat meer calorieën binnen te krijgen, niet geschikt voor nierpatienten maar te weinig eten is ook zeer slecht.
We bekijken het dag na dag, als het genoeg is voor haar laten we haar niet afzien

Bekijk berichtlathyrus, op 15 oktober 2014 - 10:28, zei:

ik vraag me t zelfde af dan anne...

Het gaat hier met up en down-dagen, niks aan te doen het is een oud dametje vrees ik

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#114 Geplaatst 15 oktober 2014 - 18:49

Als ze zo stil zijn is dat vreselijk hé, je vraagt je dan af wat ze voelen en je wilt helpen maar je kan niet helpen...(en ik vroeg me dan ook altijd af of we er wel zo goed aan deden om alles uit de kast halen om hem er toch maar door te trekken iedere keer)
Onzen diddl heeft ook zo genoeg dagen gehad
Ik blijf toch hopen dat Cloe er net als Diddl terug doorkomt
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#115 Geplaatst 15 oktober 2014 - 20:50

Bekijk berichtlathyrus, op 15 oktober 2014 - 18:49, zei:

Als ze zo stil zijn is dat vreselijk hé, je vraagt je dan af wat ze voelen en je wilt helpen maar je kan niet helpen...(en ik vroeg me dan ook altijd af of we er wel zo goed aan deden om alles uit de kast halen om hem er toch maar door te trekken iedere keer)
Onzen diddl heeft ook zo genoeg dagen gehad
Ik blijf toch hopen dat Cloe er net als Diddl terug doorkomt
Dat is inderdaad vreselijk, ik zou willen dat ze op zo een moment kan zeggen wat ze voelt.
Het is omdat ze nog goede dagen heeft dat we haar erdoor proberen te krijgen, ze kan echt nog genieten.
Ik weet dat jij mij begrijpt, je hebt zelf ook zorgekindjes.
Bedankt voor de lieve woorden, ik blijf mijn best doen en geniet van elk moment met cloe

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#116 Geplaatst 15 oktober 2014 - 22:44

Ja k heb me dat ook genoeg zitten afvragen wat onzen diddl zou gezegd hebben als hij kon praten en ik heb heel veel zitten wensen dat hij toch maar zou kunnen praten zodat hij mij zou kunnen zeggen wat ik moest doen.
Maar ze kunnen niet praten hé en wij moeten voor hen beslissen.
En hoe zwaar die beslissingen ook soms zijn, ik ben er zeker van dat als je je dier ontzettend graag ziet dat je dan ook ziet als het genoeg is geweest voor hem/haar.
Daar trok ik me dan altijd aan op, dat ik het zou weten als t moment echt zou aangebroken zijn als we moesten afscheid nemen van Diddl.
Dat ik dat zou zien aan hem en zou voelen, want ik ken hem vanbinnen en vanbuiten, ik ken hem zoals geen ander hem kent...
En ge ziet wel, hij heeft nu  de laatste maanden echt de beste tijd van zijn leven dus k heb er goed aan gedaan om ook al had hij het met momenten zwaar toch door te zetten.
Ik blijf duimen voor Cloe, dat voor haar ook terug betere tijden aanbreken
Heel veel sterkte toegewenst !
Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 4 katten

#117 Geplaatst 15 oktober 2014 - 22:56

En ge moet niet luisteren naar een ander hé, ge hebt altijd zo van die bestweters die precies oogkleppen ophebben en die vinden dat als een dier eens mindere dagen heeft dat je ze dan maar direct moet laten inslapen terwijl het niet zo eenvoudig is
Maar die zitten je dan een slecht gevoel aan te praten
Naar zulke mensen moet je zeker niet luisteren.
Jij weet het best wanneer de tijd is aangebroken dat je afscheid moet nemen van haar
Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#118 Geplaatst 16 oktober 2014 - 18:25

Bekijk berichtInge91, op 15 oktober 2014 - 17:10, zei:

De laatste weken niet meer zo goed, sommige dagen gaat het vrij goed, andere dagen is ze heel stil :(
Ik ben een opbouw voeding gaan halen om wat meer calorieën binnen te krijgen, niet geschikt voor nierpatienten maar te weinig eten is ook zeer slecht.
We bekijken het dag na dag, als het genoeg is voor haar laten we haar niet afzien

Het gaat hier met up en down-dagen, niks aan te doen het is een oud dametje vrees ik
Oh, wat lees ik :onzeker: gelukkig dat ze een super thuis heeft die haar met alle liefde en zorg opvangt.Ik weet wat je meemaakt, het beste er van maken en genieten van de up-dagen -We sturen alle mogelijke positieve energie naar jullie dat Cloe meer ups dan down -dagen heeft :hug:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#119 Geplaatst 17 oktober 2014 - 22:57

Bekijk berichtlathyrus, op 15 oktober 2014 - 22:44, zei:

Ja k heb me dat ook genoeg zitten afvragen wat onzen diddl zou gezegd hebben als hij kon praten en ik heb heel veel zitten wensen dat hij toch maar zou kunnen praten zodat hij mij zou kunnen zeggen wat ik moest doen.
Maar ze kunnen niet praten hé en wij moeten voor hen beslissen.
En hoe zwaar die beslissingen ook soms zijn, ik ben er zeker van dat als je je dier ontzettend graag ziet dat je dan ook ziet als het genoeg is geweest voor hem/haar.
Daar trok ik me dan altijd aan op, dat ik het zou weten als t moment echt zou aangebroken zijn als we moesten afscheid nemen van Diddl.
Dat ik dat zou zien aan hem en zou voelen, want ik ken hem vanbinnen en vanbuiten, ik ken hem zoals geen ander hem kent...
En ge ziet wel, hij heeft nu  de laatste maanden echt de beste tijd van zijn leven dus k heb er goed aan gedaan om ook al had hij het met momenten zwaar toch door te zetten.
Ik blijf duimen voor Cloe, dat voor haar ook terug betere tijden aanbreken
Heel veel sterkte toegewenst !

Ben er ook van overtuigd dat we het echt wel gaan zien wanneer het genoeg is geweest, we kennen haar ook heel goed en ik zie elke verandering bij haar.
Ben blij dat het met Diddl beter gaat, het manneke is is veel te jong om ziek te zijn.
Bedankt voor de duimpjes

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#120 Geplaatst 17 oktober 2014 - 23:07

Bekijk berichtlathyrus, op 15 oktober 2014 - 22:56, zei:

En ge moet niet luisteren naar een ander hé, ge hebt altijd zo van die bestweters die precies oogkleppen ophebben en die vinden dat als een dier eens mindere dagen heeft dat je ze dan maar direct moet laten inslapen terwijl het niet zo eenvoudig is
Maar die zitten je dan een slecht gevoel aan te praten
Naar zulke mensen moet je zeker niet luisteren.
Jij weet het best wanneer de tijd is aangebroken dat je afscheid moet nemen van haar

Dat ga ik zeker niet doen, niemand moet zeggen wanneer het voor cloe moet stoppen, dat beslissen wij alleen. Als ik naar andere zou hebben geluisterd, was ze al bijna 2 jaar geleden ingeslapen. Ze heeft de laatste 2jaar echt nog genoten en wij ook :) het was voor mij soms zwaar maar het was elke moment waard

Bekijk berichtanne58, op 16 oktober 2014 - 18:25, zei:

Oh, wat lees ik :onzeker: gelukkig dat ze een super thuis heeft die haar met alle liefde en zorg opvangt.Ik weet wat je meemaakt, het beste er van maken en genieten van de up-dagen -We sturen alle mogelijke positieve energie naar jullie dat Cloe meer ups dan down -dagen heeft :hug:

Bedankt Anne, stuur maar veel positieve energie

Geplaatste afbeelding