Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

Cloe's foto album.

• Log in om te reageren
467 reacties op dit onderwerp
anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#331 Geplaatst 19 november 2015 - 22:05

Helaba, :hoi: hoe gaat het met Cloe' tje ??? :rolleyes:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#332 Geplaatst 20 november 2015 - 10:56

Ze is even slecht geweest, het was weekend en we wilden wachten tot maandag om de knoop door te hakken. We kregen geen eten binnen, geen medicatie. Ze wilde gewoon niks. :(  Ook was ze heel zenuwachtig. Na het weekend begon ze terug te eten en werd ze rustig en kon weer genieten. Het was iets heel raar, zal waarschijnlijk wel een voorbode zijn, maar we nemen elke dag zoals hij komt en genieten nog van haar zolang ze zich goed voelt.

Ze slaapt sinds gisteren weer terug in de krabton, ik had ze een tijdje weg gezet omdat ze er niet naar omkeek. Nu is het precies nieuw speelgoed :)

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#333 Geplaatst 20 november 2015 - 11:59

Bekijk berichtInge91, op 20 november 2015 - 10:56, zei:

Ze is even slecht geweest, het was weekend en we wilden wachten tot maandag om de knoop door te hakken. We kregen geen eten binnen, geen medicatie. Ze wilde gewoon niks. :(  Ook was ze heel zenuwachtig. Na het weekend begon ze terug te eten en werd ze rustig en kon weer genieten. Het was iets heel raar, zal waarschijnlijk wel een voorbode zijn, maar we nemen elke dag zoals hij komt en genieten nog van haar zolang ze zich goed voelt.

Ze slaapt sinds gisteren weer terug in de krabton, ik had ze een tijdje weg gezet omdat ze er niet naar omkeek. Nu is het precies nieuw speelgoed :)

Geniet er zéker maar van.
Ze is een dapper oudje, en zoals je zegt, zolang ze zich goed voelt is elke dag die er bij komt  cadeau :)
Als je een kat zó lang mag houden is toch geweldig he.
En zoals zij in de watjes wordt gelegd, kan zij ook alleen maar genieten ;)

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#334 Geplaatst 20 november 2015 - 17:16

Gelukkig is Cloe er terug bovenop gekomen. Ik kan het geloven dat jullie wel ongerust waren en zijn.
Zoals lilimaya zegt is elke dag die jullie krijgen met haar een cadeau. Ze is zo een schatje hé. Jullie verdienen een :flower: voor jullie goede zorgen.

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#335 Geplaatst 21 november 2015 - 01:02

Wat goed dat ze er weer bovenop geraakt is, ik kan me wel indenken dat je ongerust bent, 't is dan ook al een oud besje hé :catsleepy

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#336 Geplaatst 21 november 2015 - 15:26

Gelukkig is ze weer OK, kan ik me inbeelden wat er dan door jullie gaat.
Leuk dat ze weer geniet van de krabton,hier wordt die nog enkel gebruikt door Cayran :oops:
Geef ze een dikke knuffel van ons :love2:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#337 Geplaatst 22 november 2015 - 13:03

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties. :flower:  We gaan haar verder verwennen, zodat ze nog zo lang mogelijk kan genieten :).

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpeg

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.872 berichten
  • 1 katten

#338 Geplaatst 22 november 2015 - 13:09

Stomme vraag, maar als ze daar in zit, hoe krijgen jullie haar daar uit om vb. naar de DA te gaan ofzo? Ik durf zo een dingen nooit kopen omdat ik bang ben dat ik haar er niet uit krijg :p.
Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#339 Geplaatst 22 november 2015 - 13:19

Bekijk berichtBlackScorpion, op 22 november 2015 - 13:09, zei:

Stomme vraag, maar als ze daar in zit, hoe krijgen jullie haar daar uit om vb. naar de DA te gaan ofzo? Ik durf zo een dingen nooit kopen omdat ik bang ben dat ik haar er niet uit krijg :p.

Cloe ligt daar nooit heel lang in. Ik kan haar er gemakkelijk uithalen als het echt nodig is. Als ze achter het bed kruipt heb ik meer problemen om haar te pakken te krijgen ;)

Geplaatste afbeelding

anne58
anne58
  • 2.021 berichten

#340 Geplaatst 22 november 2015 - 13:20

:lachen: :lachen: de knapste senior zit in het hoogste niveau, Cayran ligt altijd in het laagste :p
Verwen ze maar Inge, ze verdient het zeker :loveshower:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#341 Geplaatst 22 november 2015 - 13:27

Bekijk berichtanne58, op 22 november 2015 - 13:20, zei:

:lachen: :lachen: de knapste senior zit in het hoogste niveau, Cayran ligt altijd in het laagste :p
Verwen ze maar Inge, ze verdient het zeker :loveshower:

:slach: cloe gaat van het hoogste niveau naar de verwarming en terug. Soms kan ze naar mij kijken, dan vraagt ze precies om haar te helpen om haar in het bovenste niveau te zetten. Ik doe dat dan ook, hopla alles laten vallen en cloe helpen ;). Mijn man zag haar gisteren bezig, ze klom langs de zijkant als een jong ding naar boven. :lachen: volgens mij zit ik met een kleine komediant opgeschept ;)

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#342 Geplaatst 22 november 2015 - 21:06

:slach: ze heeft jou toch goed getraind he Inge :goofy:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.227 berichten

#343 Geplaatst 22 november 2015 - 21:13

Bekijk berichtMurron, op 22 november 2015 - 21:06, zei:

:slach: ze heeft jou toch goed getraind he Inge :goofy:

Als je dat maar weet :lachen:
Je zou ze hier weer moeten zien liggen. Boven op mijn manneke zijn borst, met haar neusje bijna tegen zijn neus ;)

Geplaatste afbeelding

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#344 Geplaatst 22 november 2015 - 21:30

Dat vraagt weer om een foto hé, zoiets is altijd geweldig om te zien :twisted: jaja ze kunnen soms ook al eens komedie spelen :x alles laten vallen voor poes hoort daar ook bij :d

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#345 Geplaatst 22 november 2015 - 22:33

:lachen: :lachen: :lachen: