Spring naar inhoud

- - - - -

een andere hobby van mij... buiten de poezen

• Log in om te reageren
628 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#121 Geplaatst 30 november 2009 - 09:45

Lut zei:

Hoe mooi zeg!!! Jammer dat die dingetjes allemaal niet zo goedkoop zijn hee..... ;)

idd lut.... daarom moet ik wel beetje extra werken :p ... maar hij is compleet nu... de mooie dingen mogen groeien en als ze te groot worden verkoop je deze gewoon door he.... het is inderdaad wel beetje duur maar katten zijn ook niet goedkoop....
ik denk dat ik nu iets van materiaal en levende have aan zon 1800€ zit... :trance: maar dan zit ie ook volledig vol he.

je maakt alles zo duur als je zelf wilt... meestal verspreid je de aankopen voor zon bak... nu en dan eens een koraal maar dan ga je zoals ik gisteren zon 155km verderop waar er een speciale levering binnengekomen is vanuit australië.... en tja :catscratchhead nu kan ik weer jaren voort met hetgeen erin staat. :catangel

Bijgevoegde thumbnails

• DSC07165.JPG
  • DSC07166.JPG
  • DSC07167.JPG

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#122 Geplaatst 30 november 2009 - 10:23

heel mooi
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#123 Geplaatst 30 november 2009 - 11:04

Prachtig :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#124 Geplaatst 13 december 2009 - 10:59

hier zijn dan de eerste jongen van mijn koppel kauderni's.. heb er 4 kunnen uitvangen het mannetje laat zich niet vangen dus het is beetje bakje kijken vandaag en speuren naar nieuwe jongen... :p

Bijgevoegde thumbnails

• DSC07278.JPG
  • DSC07279.JPG

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#125 Geplaatst 13 december 2009 - 15:38

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#126 Geplaatst 11 januari 2010 - 11:50

Deze morgend heb ik dus één van de anemoonvisjes dood aangetroffen. deze is vastgeraakt tussen het bakje van de jongen en de ruit en kon er niet meer uit en is door de druk geplet... dus één anemoonvisje is naar de vissenhemel gegaan ..... :(

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#127 Geplaatst 11 januari 2010 - 11:57

ocharme nemo ken dat hier heb ik er soms ook die sneuvellen  
ik heb een gewoon klein bakske lol met warm water ( boyu)
enkele lichtjes (cardinaaltjes) een ruitekuiskerke (min tijgerke) 1 platty vrouwke (men ventje is vermoord door hare minnaar ) die minnaar is men betta splendens genaamd prins (omdatie roze is ) :)

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#128 Geplaatst 11 januari 2010 - 11:59

brit zei:

ocharme nemo ken dat hier heb ik er soms ook die sneuvellen
ik heb een gewoon klein bakske lol met warm water ( boyu)
enkele lichtjes (cardinaaltjes) een ruitekuiskerke (min tijgerke) 1 platty vrouwke (men ventje is vermoord door hare minnaar ) die minnaar is men betta splendens genaamd prins (omdatie roze is ) :)

tja bettas kunnen wel es agressief uit de hoek komen maar die denkt allicht dat hij een platy is :x

brit
brit
  • 1.024 berichten
  • 4 katten

#129 Geplaatst 11 januari 2010 - 12:07

ja ik denk het
heb de betta nu bijna 4j en heb dit nog nooit meegemaakt want het is (was) al men 3de platty koppeltje men 2 andere hebbek weggedaan daar ze enorm jongden men visbakje kon het niet aan en 2 van de jongen hebben hen verstopt en waren nu groot (vond het al raar dat hij ze liet leven) behalve het mannetje dan  tjah het iw liefde op het verkeerde zicht zeker lol :d

midi
midi
  • Geband lid
  • 3.507 berichten
  • 1 katten

#130 Geplaatst 11 januari 2010 - 13:04

mooi!

Geplaatste afbeelding

Mélina
Mélina
  • 1.332 berichten
  • 1 katten

#131 Geplaatst 11 januari 2010 - 13:05

Wat een fantastische poezentelevisie :LOL:
Is denk ik idd heel erg rustgevend maar ik denk ook dat ik niet rustig zou worden van zo'n aquarium als ik alleen al denk dat er zo veel werk aan is.
:catwalk Groetjes Mélina en Gwenda :catwalk

CoMeter van Knoetje

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#132 Geplaatst 11 januari 2010 - 16:41

voila ze er zit al een nieuw nemoke in den bak.... beiden nemookes kunnen weer van elkaar genieten ;)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#133 Geplaatst 11 januari 2010 - 17:32

miranda zei:

voila ze er zit al een nieuw nemoke in den bak.... beiden nemookes kunnen weer van elkaar genieten ;)

spijtig van je nemooke, super dat je al een ander hebt :duim:
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#134 Geplaatst 17 januari 2010 - 00:28

het verlies van men nemoke was idd niet leuk... en ik ben maandag nog achter een ander gereden... dinsdag toen men lichten aangingen had ik met het nieuwe nemoke hetzelfde voor.. ook tussen het bakje en de ruit geraakt en overleden... dus degene gecontacteerd waar ik die jongen voor opkweekte en gevraagd achter de jongen de te komen of indien niet zou ik ze laten zwemmen... hij is erom geweest en vrijdag ben ik een weer een nemoke gaan kopen ... :misselijk: er was tevens een redelijke grote speciale zending koralen toegekomen dus ... :louche: heb ik weer mijn best gedaan... hier zijn de fotos :x

Bijgevoegde thumbnails

• DSC07409.JPG
  • DSC07426.JPG
  • DSC07417.JPG
  • DSC07428.JPG
  • DSC07431.JPG
  • DSC07432.JPG

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#135 Geplaatst 17 januari 2010 - 00:31