Spring naar inhoud

- - - - -

een andere hobby van mij... buiten de poezen

• Log in om te reageren
628 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#391 Geplaatst 01 augustus 2013 - 16:14

nog een schoonheid meegebracht vandaag

Bijgevoegde thumbnails

• download.jpg

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.988 berichten
  • 1 katten

#392 Geplaatst 02 augustus 2013 - 10:02

Wauw Miranda ik sta steeds versteld als ik dit topic tegenkom. :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Wat een pracht die mijn zintuigen streelt daar kun je uren naar kijken als je dat in huis hebt. :) ;) :love4:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Jo'ke
Jo'ke
  • 3.488 berichten
  • 2 katten

#393 Geplaatst 02 augustus 2013 - 11:21

Toch mooi hé zo'n aquarium!
Ik hoop in de toekomst terug mijn hobby te herpakken.
Ik had vroeger verschillende tropische zoetwateraquaria (verschillende biotopen). Het was gewoon genieten als je voor het slapen gaan even voor de aquariums ging zitten.

| Yesterday Is History Today Is A Gift Tomorrow Is Mystery |

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#394 Geplaatst 02 augustus 2013 - 16:36

bedankt Rita en jo'ke.....

deze visjes(twee mannen en een vrouwtje) heb ik besteld maar moesten speciaal bij een import uit de carabieën komen... dus de handelaar in estaimpuis ging proberen ze bij te bestellen voor ten vroegste 16 augustus maar dan moeten ze nog minstens een week bij hem in quarantaine verblijven.. deze dus.. mijn harlequingarnaal was spijtig genoeg nog niet geleverd deze week dus zal ook pas voor rond de 16 de zijn...
echt wel de moeite voor aquarium en vijverliefhebbers om eens langs te gaan bi poisson d'or in estaimpuis (tegen moeskroen) de zaak is 15000M2 groot.

Bijgevoegde thumbnails

• Emblemaria hypacanthus, Gulf signal blenny, Sea of Cortez, Baja California Sur-5845.jpg

Bewerkt door miranda, 02 augustus 2013 - 16:39.

Tinne
Tinne
  • 9.439 berichten
  • 2 katten

#395 Geplaatst 02 augustus 2013 - 17:58

Ooit wil ik er eens naartoe, naar die winkel. Maar voorlopig niet. Veel te gevaarlijk voor mijn portemonnee :)
Geplaatste afbeelding
Vandaag is morgen gisteren.

Christel70
Christel70
  • 1.515 berichten
  • 2 katten

#396 Geplaatst 02 augustus 2013 - 18:00

Wauw wat  een prachtexemplaren :)
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#397 Geplaatst 03 augustus 2013 - 09:45

Bekijk berichtTinne, op 02 augustus 2013 - 17:58, zei:

Ooit wil ik er eens naartoe, naar die winkel. Maar voorlopig niet. Veel te gevaarlijk voor mijn portemonnee :)

tja voor de mijne ook *LOL* .. maar ik ga daar al jaren zekers 25 jaar.....toen ze nog veel kleiner zaten dan nu in Moeskroen.... natuurlijk met zeewater hadden we ook niet zoveel keuze van winkels dan nu....Het leuke eraan is door de jaren heen de eigenaar van de zaak me redelijk goed kent en dat ik al eens in quarantaine ruimte kom die voor publiek niet toegangelijk is... en als ik iets speciaals wil dat ik het daar wel kan vragen omdat ze zelf import doen.. en niet afhankelijk zijn van een groothandelaar waar iedereen bij gaat.... maar idd voor de portemenee is het niet altijd zo evident .

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#398 Geplaatst 03 augustus 2013 - 13:22

Oooo wat ontzettend genieten weer, van je práchtige foto's en hobby!!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#399 Geplaatst 05 augustus 2013 - 23:41

een filmpje van na de re-scape

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#400 Geplaatst 06 augustus 2013 - 20:03

en een filmpje van de visjes die ik nog wil... een heel raar gedrag als je het mij vraagt

Anathema
Anathema
  • 1.245 berichten
  • 3 katten

#401 Geplaatst 07 augustus 2013 - 11:16

Mooi toch je visjes.

Dat gedrag is inderdaad uh..raar. is dat om andere te imponeren, weg te jagen?

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#402 Geplaatst 07 augustus 2013 - 15:29

Bekijk berichtAnathema, op 07 augustus 2013 - 11:16, zei:

Mooi toch je visjes.

Dat gedrag is inderdaad uh..raar. is dat om andere te imponeren, weg te jagen?

dit is zuiver een imponeer gedrag.. vandaar dat ik twee mannen en 1 vrouwtje besteld heb.... de holen zijn gemaakt momenteel...

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#403 Geplaatst 19 augustus 2013 - 11:34

wat problemen gehad met een toestel (eiwitafschuimer) in mijn bak waardoor er verslijming (draden en veralging welke nefast voor koralen kunnen zijn) van koralen is opgetreden en ik kon de oorzaak niet vinden ..heel de boel uitgekuist maar niks hielp.. ineens werkte dat toestel wel zoals het hoorde... grrrrrrr een mens kan dan wel eens vloeken... het visje die ik twee weken geleden meebracht die mooie pincetvis is aan de pomp blijven hangen toen ik opstond direkt de pomp stil gelegd... visje leefde nog maar zwom niet meer.. heb deze in een bakje apart gestoken in de hoop hem erdoor te krijgen maar rond de middag was het RIP.

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#404 Geplaatst 22 augustus 2013 - 22:27

even een importje gedaan in de USA van stukken die je hier absoluut niet kan verkrijgen... maandag word alles verzonden vanuit texas en woensdagvoormiddag zou alles arriveren

Bijgevoegde thumbnails

• 1364173780471-1895111229.jpeg
  • 1371966085829910696891.jpeg
  • BlueHornetZoa3-13T.jpg
  • FireStarterPalys7-13D1.jpg
  • KillerClownsZoas6-13T10.jpg
  • martianinvasionzoas2.jpg
  • paly.jpg
  • PsychadelicZoas10-12CL1.jpg
  • rhodactis.jpg
  • crucifera.jpg
  • PalauNeptuea911.jpg
  • GoldHaloRockAnmeone7-13a.jpg

miranda
miranda
  • 7.820 berichten
  • 2 katten

#405 Geplaatst 27 augustus 2013 - 14:51

normaal gezien gingen deze stukjes verzonden worden vanuit Texas op maandagavond om morgen woensdag te ontvangen .; ik heb hiervan nog geen mail gekregen omdat we volop bezig waren voor een koraal die een speciale internationale permit voor de cities nodig had(zijn de papieren die nodig zijn voor import en export van levende dieren) dus vanavond even afwachten of hij ze verzonden heeft met of zonder dat stuk lime/peach blasto... want de tijd was iets te kort voor de aanvraag mss dat hij een weekje wacht tot alles in orde is voor verzending.
Dus dit is heel spannendddddddddddddddddddd voor mij !!!!