Spring naar inhoud

- - - - -

Toby den nieuwschierige!

• Log in om te reageren
20 reacties op dit onderwerp
Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#1 Geplaatst 07 februari 2009 - 22:55

Ik heb zo een beetje een klein probleemke met onze Toby, hij is nu 4 maand. Ik weet niet of het echt kattenkwaad is maar overal zit hij tussen! Doe je de frigo open, zit hij er in of ertussen. Trek je een schuif open, zit hij er in of met een deelke ertussen. Ik durf hier niets meer dicht doen zonder eens extra te kijken! :o Als ik mijn wasmachine aanstop is het al zo erg dat ik hem eerst zoek en dan pas met een gerust geweten de machine aanzet! Ik heb hem al in de trommel gevonden, gelukkig intijds gezien. Met geen enkele van onze andere poezels was het zo erg! :trance: Op den duur is het wel niet zo leuk meer, ik kan niets meer gerust dichttrekken. :louche:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 07 februari 2009 - 23:26

Ik ken dat maar al te goed, bébé bij ons doet juist hetzelfde hij is bijna 6 maanden. Zo is hij al eens in de schoenenkast opgesloten geweest, of in de kelder, maar wees gerust nooit voor lang want ik miste mijn kattenhondje direkt. :LOL: Maar elke kast, doos, zak, boekentas noem maar op heeft hij wel eens uitgeprobeerd. :p
Ik vind het niet zo erg ik ben het gewoon dus ik let er extra op, en als je het hem wil afleren zult ge veel geduld moeten hebben en kordaat zijn. Maar het betert wel als ze ouder worden. Een kat is nu eenmaal curieus aangelegd. :LOL:

Guest_Muizepoes_*
Guest_Muizepoes_*

#3 Geplaatst 07 februari 2009 - 23:38

Bébé is 6maand, Toby 4maand dus binnen twee maand maak ik me er ook niet meer druk in :LOL:

Voorbeeld van vandaag nog! Mijn zus komt haar kindje ophalen bij ons thuis. Ze heeft een kadootje bij, ze legt de lege zak op de keuken en zoef meneer zit er in! Niet eerst eens ruiken ofzo neen direct de zak in!

Mijn dochter had hem bijna eens mee naar school ook, ze had iets vergeten in haar boekentas stoppen, ze laat haar tas open, ze moest nog pipi doen, komt terug sluit haar tas en doet ze op de rug. Gelukkig wou hij er dan wel uit en klaagde hij! School zag hij blijkbaar niet zitten! :)

Hij is te aanhankelijk en wilt echt overal bijzijn! :heart:

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 08 februari 2009 - 19:43

Dit is zo herkenbaar, Fientje die steekt ook overal in en tussen :LOL:
Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#5 Geplaatst 08 februari 2009 - 19:49

Hier moet ik tegenwoordig ook eerst de kittens zoeken (vooral Foxy) voordat ik de wasmachine durf opzetten. Ze zijn zo snel verstopt daarin he :trance:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 08 februari 2009 - 20:16

Muizepoes zei:

Mijn dochter had hem bijna eens mee naar school ook, ze had iets vergeten in haar boekentas stoppen, ze laat haar tas open, ze moest nog pipi doen, komt terug sluit haar tas en doet ze op de rug. Gelukkig wou hij er dan wel uit en klaagde hij! School zag hij blijkbaar niet zitten! :)

Ik ben zo ook al eens een paar straten ver geraakt voor ik doorhad dat mijn rugzak bewoog op mijn rug... ;)

miranda
miranda
  • 7.838 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 08 februari 2009 - 21:14

:ha :ha :ha kzie me zo al aan werken

Guest_Mirella_*
Guest_Mirella_*

#8 Geplaatst 08 februari 2009 - 21:26

Vosse zei:

Ik ben zo ook al eens een paar straten ver geraakt voor ik doorhad dat mijn rugzak bewoog op mijn rug... ;)

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 10 februari 2009 - 18:37

Hier ook!! Elke kast of schuif dat je opentrekt en hup ze zitten erin (vooral Sloeber) :d . Zo heb ik hem eens opgesloten in de gang (wordt enkel gebruikt als schoenkast en er hangen jassen, het is 1 op 1 ofzo) :o .
's Morgens snel moeten zijn en je ziet de poezen op de krabpaal zitten, neem snel mijn jas en ga weg. 's Avonds komen ze ons verwelkomen, maar die avond was er maar 1 poesje... Ben onze Sloeber beginnen roepen en hoorde wat flauw gemiauw... Sindsdien kijk ik ALLES 2x na! Gisteren zat hij ook in het wasmachine! Zag enkel zijn wit staartpuntje nog :trance: .

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 10 februari 2009 - 18:46

haha Toulouse ook hoor die zit in de kast, de frigo, tussen de deur
veel te nieuwsgierigggggg

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 10 februari 2009 - 23:45

Met katten moet je soms echt ogen op je gat hebben hé!?

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#12 Geplaatst 10 februari 2009 - 23:47

idd, kben al blij dat ik geen wasmachine heb :p

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#13 Geplaatst 11 februari 2009 - 07:11

Vosse zei:

:LOL: :LOL: :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 11 februari 2009 - 11:02

:LOL: :LOL: , heel herkenbaar
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#15 Geplaatst 13 februari 2009 - 07:18

hihi , clyde kruipt ook overal in wat open is :)