Spring naar inhoud

- - - - -

Joske bij de da - slaapzacht lieve vriend

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#31 Geplaatst 18 april 2014 - 11:56

Wat ik ook gedaan heb om cloe terug aan het eten te krijgen, was gewone witte vis koken of kipfilet, ook het kookvocht heb ik laten drinken.

Je mag nu alles geven om hem terug aan het eten te krijgen, alles wat er in gaat is positief
Later kan je nog altijd met de niervoeding beginnen

Ik hoop zo dat joske terug wat opknapt, zodat jullie nog wat tijd samen hebben

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 18 april 2014 - 16:46

Joske is er vandaag wat beter aan toe. Kheb 'm gisterenavond mee naar huis genomen en in onze grote bench gezet met zijn infuus. Maar hij eet nog steeds niet uit zichzelf en dat moet hij toch beginnen te doen om het een positieve evolutie te noemen.

En het is zo'n rollercoaster want gisteren heb ik een hele dag zitten wenen op't werk en tegen het einde van de dag dacht ik: het is tijd, ik hak de knoop door. Maar hij was gisterenavond alweer wat beter waardoor ik vond dat ik hem zo niet kon opgeven. En vandaag loopt hij wat rond en kruipt op schoot, spint en geniet van aaikes met zijn staartje trillend in de lucht.

Dat van die kip is wel een hele goeie tip, Inge. Zo dadelijk eens werk van maken.

Het kan alle kanten op.

Sabine2
Sabine2
  • 8.303 berichten
  • 5 katten

#33 Geplaatst 18 april 2014 - 16:56

Da's toch al voorzichtjes hoopgevend... :onzeker:

Duimpjes dat het verder in de goeie richting blijft gaan :duim: :duim:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 18 april 2014 - 18:15

Inderdaad Sabine. Maar 't is mentaal voor mij niet zo denderend want ik krijg weer (iets te veel) hoop waardoor de klap nog groter zou kunnen zijn. Kdoe mijn best om realistisch te blijven. We hebben al een crematorium en urne enzo gekozen voor het geval dat.

We gaan nu naar de winkel om een buffet voor hem ;) vleesjes, tonijn, yoghurt, kaas,... Alles wat hij wil eten is een stap vooruit.

En ondertussen geniet ik van alle knuffeltjes die mijn kleintje mij geeft :love:

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#35 Geplaatst 18 april 2014 - 20:57

Geniet maar heel hard van je schatje, en hopelijk nog heel heel lang. Blij te lezen dat het beter gaat. Op ons boodschappenlijstje stond voor deze week ook allerlei lekkers, helaas, ik heb het mogen schrappen :(
Heel veel beterschap en een extra knuffeltje voor Joske.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#36 Geplaatst 18 april 2014 - 22:23

Bekijk berichtMurron, op 18 april 2014 - 18:15, zei:

Inderdaad Sabine. Maar 't is mentaal voor mij niet zo denderend want ik krijg weer (iets te veel) hoop waardoor de klap nog groter zou kunnen zijn. Kdoe mijn best om realistisch te blijven. We hebben al een crematorium en urne enzo gekozen voor het geval dat.

We gaan nu naar de winkel om een buffet voor hem ;) vleesjes, tonijn, yoghurt, kaas,... Alles wat hij wil eten is een stap vooruit.

En ondertussen geniet ik van alle knuffeltjes die mijn kleintje mij geeft :love:

Wat bij cloe ook hielp was het eten mixen met wat water en op mijn hand leggen, zodat ze het uit mijn hand kon likken.
Niet echt smakelijk maar het helpt dikwijls wel om zelf te eten.

Als joske beter wordt kan je inpaktine over het eten doen, dat is een fosfor binder, zo kan je af en toe ,als hij moeilijk eet, iets anders geven als niervoeding.

Ik probeer maar wat tips te geven die bij ons echt geholpen hebben, ik hoop dat het bij joske ook helpt
Duimpjes draaien hier overuren

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 19 april 2014 - 11:29

Bekijk berichtjuleken, op 18 april 2014 - 20:57, zei:

Geniet maar heel hard van je schatje, en hopelijk nog heel heel lang. Blij te lezen dat het beter gaat. Op ons boodschappenlijstje stond voor deze week ook allerlei lekkers, helaas, ik heb het mogen schrappen :(
Heel veel beterschap en een extra knuffeltje voor Joske.

Bedankt juleken. Heb ondertussen ook jouw topic gelezen. Heel veel sterkte.

Bekijk berichtInge91, op 18 april 2014 - 22:23, zei:

Wat bij cloe ook hielp was het eten mixen met wat water en op mijn hand leggen, zodat ze het uit mijn hand kon likken.
Niet echt smakelijk maar het helpt dikwijls wel om zelf te eten.

Als joske beter wordt kan je inpaktine over het eten doen, dat is een fosfor binder, zo kan je af en toe ,als hij moeilijk eet, iets anders geven als niervoeding.

Ik probeer maar wat tips te geven die bij ons echt geholpen hebben, ik hoop dat het bij joske ook helpt
Duimpjes draaien hier overuren

Een fosfor binder? Wat is dat precies, alleja, wat doet dat? Heel erg bedankt voor de tips! En de duimpjes en iedereen die mee hoopt. Dat doet echt deugd. Blijkbaar vinden sommige mensen dat ik overdrijf, die snappen niet dat ik daar zo vanaf zie. Arme zielen.

Joske heeft vanmorgen een beetje whiskas opgelikt (ben nog nooit zo blij geweest met whiskas) en de tonijn geïnspecteerd. Hij is de bench beu en heeft gisterenavond geprobeerd om er ergens uit te raken om bij mij op bed te komen liggen. Hij wilt gewoon op schoot liggen spinnen.

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#38 Geplaatst 19 april 2014 - 16:26

Sorry het is ipaktine  http://www.medpets.n...uct-description
Hier staat wat meer uitleg over het product

Ben blij dat joske al wat beter is en al wat gegeten heeft

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 19 april 2014 - 19:41

Dat is heel leuk om te horen dat hij toch al een beetje heeft gegeten. En dan maakt dat niet uit dat dat whiskas is, als hij maar iets binnen heeft he.
Ik hoop dat de tips van Inge je zullen helpen en de duimpjes draaien hier nog altijd hoor.
Gisteren avond bij het aansteken van de kaarsjes hier ook eens aan je kleine vent moeten denken.
Ik hoop heel erg dat we hier goed nieuws mogen lezen!
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 19 april 2014 - 21:45

Morgenmiddag komt de dierenarts langs. Er gaan geen mirakels meer gebeuren en ik kan hem niet langer zien afzien. Hij zal gecremeerd worden door somnia en daarna kan ik zijn urne ophalen bij de da.

Bedankt iedereen voor de tips en de duimpjes. Soms kan dat jammer genoeg niet meer baten.

Steffie_G
Steffie_G
  • 13.830 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 19 april 2014 - 22:40

Vreselijk om dit te moeten horen, maar je maakt zonder twijfel de beste beslissing voor hem op dit moment.

Ik wens jullie heel erg veel sterkte toe en geniet nog van de laatste momentjes samen in alle rust :hug:

Bewerkt door Steffie_G, 19 april 2014 - 22:40.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#42 Geplaatst 20 april 2014 - 00:55

Ach nee toch. Zo triest. Onwijs veel sterkte toegewenst morgen en de komende weken. Ik weet hoe het voelt en denk aan jullie. :hug: :hug:

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.898 berichten
  • 1 katten

#43 Geplaatst 20 april 2014 - 09:47

Veel sterkte :(
Geplaatste afbeelding

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016

Mooiste kortharige HTK 2016

• Moderator