Spring naar inhoud

- - - - -

Joske bij de da - slaapzacht lieve vriend

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
Ventteke
Ventteke
  • 2.254 berichten
  • 5 katten

#61 Geplaatst 21 april 2014 - 11:29

Oh, zo erg, ik voel met je mee, RIP lief Joske en veel sterkte :hug:
KS2015

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#62 Geplaatst 24 april 2014 - 21:26

Bedankt iedereen voor de steun en de lieve woorden. Ik mis mijn lieve Jossie overal. Normaal gezien kwam hij meteen op schoot liggen als ik thuiskwam, was echt als een schaduw bij mij. Hij was de enige kat die mee ging slapen met ons en hij kwam altijd zo schattig lepeltje-lepeltje liggen. Ik mis zijn gekwebbel als hij vogeltjes zag en zijn wijze kopje. Hij was de lijm tussen onze andere katten, die nu verloren lopen en ruzie maken omdat er nu een nieuwe 'baas' moet komen. Bruce is super aanhankelijk omdat zijn vriendje weg is. Maar als ik naar foto's kijk van zijn laatste dagen, zie ik dat we de juiste keuze gemaakt hebben. Hij was op. Ik ben drie dagen lang niet van zijn zijde geweken, heb genoten van de laatste knuffeltjes, mijn oor op zijn ronkend lijfje, het is goed geweest.

Ondertussen hebben we zijn urne hier bij ons. Ik ben tevreden dat ik mijn mannetje terugheb. Voor altijd in mijn hart, lief Joske, mijnen dikke paté :( speel maar verder met Bobke, met wie je bij je vorige baasjes de buurt altijd onveilig ging maken. Bedankt voor alles.

Bijgevoegde thumbnails

• image.jpg

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#63 Geplaatst 24 april 2014 - 22:15

:hug: Veel veel sterkte ! :hug:

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.038 berichten
  • 2 katten

#64 Geplaatst 25 april 2014 - 09:11

Nogmaals veel sterkte gewenst en ik hoop dat je katten onderling snel rust zullen vinden.
Ik moet wel zeggen dat ik dat een enorm mooie urne vind.
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 25 april 2014 - 09:41

Bekijk berichtSteffie_G, op 25 april 2014 - 09:11, zei:

Nogmaals veel sterkte gewenst en ik hoop dat je katten onderling snel rust zullen vinden.
Ik moet wel zeggen dat ik dat een enorm mooie urne vind.

Bedankt Steffie. Ik vond het ook een mooie urne, zeker omdat ik de andere zowat té 'urne'-achtig vond om een plekje te geven in huis. Ze bestaat ook nog in bruin en beige en er is een liggend model van. Hij heeft een plekje gekregen in onze expedit boekenkast. We zijn heel tevreden van de service van somnia.

En wat die onderlinge rust betreft...twee tricolore kattinnen en een rosse kater. Dat zal niet makkelijk worden :ha

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#66 Geplaatst 25 april 2014 - 10:56

Jullie hebben zeker de goeie beslissing genomen om Joske uit zijn lijden te verlossen, ook al doet het enorm veel pijn :8
Er is altijd zo'n gemis en zeker in het begin. Dan vallen alle zaken je op die hij deed en die je nu niet meer ziet.
'k Vind het ook een heel mooie urne. Bij mijn eerste twee katjes kon ik de urne niet kiezen en dat zijn "echte" urnekes, bij Snoetje was er wel keuze tussen verschillende urnes, maar  er was geen enkele zo mooi als die van Joske en ook allemaal "urne-achtig".

... iets zegt mij dat één van je tricolorkes nu "de matriarch" gaat worden ;)

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#67 Geplaatst 25 april 2014 - 14:27

Heel mooie urne. Heb spijt dat wij deze niet konden kiezen. Heel veel sterkte nogmaals, en hopelijk is de rangorde snel hersteld.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#68 Geplaatst 25 april 2014 - 14:44

Heel mooie urne! Ik vind dat echt een mooi beeld en niet te urne-achtig. Ik moet zeggen dat ik na jouw topic Joe eens extra heb vastgenomen (met Lilly lukt dat niet ;) ) en hem extra heb geknuffeld. Ik ben blij dat je nog ff hebt kunnen genieten van Joske en je hebt voor hem zeker het beste gedaan :hug:
Nog eens heel veel sterkte!

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.038 berichten
  • 2 katten

#69 Geplaatst 25 april 2014 - 17:25

Mag ik misschien vragen waar je die gekocht hebt? Of heb je deze bij Somnia mogen uitkiezen?
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 25 april 2014 - 21:46

Bekijk berichtSteffie_G, op 25 april 2014 - 17:25, zei:

Mag ik misschien vragen waar je die gekocht hebt? Of heb je deze bij Somnia mogen uitkiezen?

Ja dit is een urne van bij Somnia. Je kan al hun urnen op hun website bekijken. Er staan geen prijzen bij maar de onze was rond de €70. Zo heb je een idee.

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.038 berichten
  • 2 katten

#71 Geplaatst 25 april 2014 - 23:01

Heel erg bedankt voor de info. Gelukkig hebben wij dat nog niet nodig, maar je weet nooit wat de toekomst brengt. En je kunt maar beter voorbereid zijn natuurlijk
Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 20 april 2015 - 18:01

:hart:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.338 berichten

#73 Geplaatst 20 april 2015 - 18:08

:hug:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#74 Geplaatst 20 april 2015 - 18:09

:( :hug:

Sabine2
Sabine2
  • 8.331 berichten
  • 5 katten

#75 Geplaatst 20 april 2015 - 20:31

Een jaar al :8

Veel sterkte :hug: :hug: :hug:

Katjes zijn net als chocolaatjes, het is moeilijk om het bij ééntje te houden :paw
The devil has work for idle paws :x
www.kattenopvangwaasland.com