Spring naar inhoud

- - - - -

Rust zacht lieve Yvonne

• Log in om te reageren
82 reacties op dit onderwerp
CVR
CVR
  • 572 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 17 april 2014 - 23:10

ocharme weer verdriet ik heb zo met jullie te doen :cry: Heel veel sterkte :hug:  Rust zacht lieve Yvonneke :hart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 17 april 2014 - 23:15

Ach...lieve Juleken...even een tijdje niet veel op KS geweest...en het eerste berichtje dat ik lees, is dit heel droevige nieuws :(

Vind het gewoon zo erg dit te lezen...na alles wat jullie al hebben meegemaakt, nu ook nog lieve Yvonneke moeten afgeven :cry:

Daar zijn gewoon geen woorden voor :cry:
Ik weet dat er nu niets is wat jullie kan troosten...maar dit kleine gedichtje staat hier bij mij op de kast...en ik lees dit heel vaak...gewoon om troost te vinden en te blijven doorgaan :hug: :hug:

Achter tranen van verdriet…
schuilt een glimlach van herinneringen…
Tijd heelt geen wonden.
Tijd leert je leven met verdriet.
zeer geduldig tot je weer schoonheid ziet.

Ooit zal je dit kunnen lezen met een kleine glimlach op je gezicht...een glimlach van herinneringen :hug:

Dit is nu absoluut nog niet mogelijk...maar ik probeer me dan altijd te focussen en erin te geloven dat dit momentje ooit zal komen :cry:

Heel veel sterkte voor jullie in deze heel moeilijke periode, Juleken :hug:

Rust zacht, lieve Yvonneke :cry:
Geplaatste afbeelding

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 5.269 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 17 april 2014 - 23:33

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 17 april 2014 - 23:59

In gedachten stuur ik een dikke knuffel aan elk van jou schatjes :hug: :hug: :hug:
Het is niet fair zoveel verdriet in zo'n korte periode...
Mooie foto's en ook hoe je Yvonneke's leven beschrijft : triestig maar zoveel liefde in elk woord.
Veel sterkte gewenst Juleken :hug

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#20 Geplaatst 18 april 2014 - 00:14

Mooi en zeer ontroerend geschreven, juleken !
Veel sterkte!! :hug: :hug:

en... 'weet dat onze katjes altijd bij ons zijn he!' (zoals reeds in een ander topic vermeld werd :))

Geplaatste afbeelding

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#21 Geplaatst 18 april 2014 - 00:36

Innige deelneming bij jullie grote verlies en onwijs veel sterkte toegewenst !
Geplaatste afbeelding

marleen57
marleen57
  • 3.331 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 18 april 2014 - 00:39

wt vreselijk wil je hl veel sterkte toewensen juleken ,dikke knuffl :hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.956 berichten

#23 Geplaatst 18 april 2014 - 00:49

Bedankt.
Twinkel, ik herinner me die tekening, en ik weet dat ik dan onmiddellijk aan Yvonneke moest denken, want zo lag hij echt 's nachts tussen ons, op zijn zijde, in onze armen, met een pootje uitgestrekt op mijn arm of op die van mijn man. Ik weet dat ik toen dacht, omg, als we Yvonne ooit moeten afgeven dan is deze tekening zo typerend.... We zijn bang om in ons bed te kruipen, en nog meer om morgenochtend wakker te worden. De eerste ochtend na een zwaar verdriet is altijd zo nog eens een extra slag in je gezicht...

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#24 Geplaatst 18 april 2014 - 01:06

Oh Juleken,
'k leef met je mee,
weet nie goe wat zeggen, maar vind het heel heel erg

:hug: :hug

ps: zowel Juleken, Yvonne en Yvette waren hele mooie katjes, echt hele beestjes!!!!!!
:rub: :rub: :rub:
:) :)

Arni
Arni
  • 1.149 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 18 april 2014 - 02:15

Lieve Juleken,

Dit vind ik echt heel erg om te lezen. Ik vind dit een enorm dapper besluit van jou en weet dat je er enorm van afziet. Maar je hebt voor het welzijn van je kat gekozen. En dat siert je. Ik hoop dat het grote verdriet toch te dragen valt en leef enorm mee met jou en je man.
Ik geef je alvast een dikke knuffel en zal vast en zeker een kaarsje branden voor de verenigde musketiers.
:hug:

Ik weet dat ik niet perfect ben, maar ik ben er zo dichtbij, dat het bijna eng is 😜

DORIS
DORIS
  • 7.963 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 18 april 2014 - 07:24

Geen woorden alleen maar dikke :hug: :hug: :hug: .
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#27 Geplaatst 18 april 2014 - 08:56

Nogmaals heel veel sterkte. Ik ben niet goed met woorden, niet goed in troosten. Maar hoop dat je weet dat je niet alleen bent. Je kan hier steun zoeken. Het is hard nu en zal hard blijven. Maar hopelijk komt er een tijd dat je aan de goede momenten kan terugdenken.
Geplaatste afbeelding

Cinn
Cinn
  • 575 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 18 april 2014 - 09:07

:8 O Juleke, zo erg! Veel sterkte!
I came, I purred, I conquered

Twinkel
Twinkel
  • 1.673 berichten

#29 Geplaatst 18 april 2014 - 09:32

Bekijk berichtjuleken, op 18 april 2014 - 00:49, zei:

De eerste ochtend na een zwaar verdriet is altijd zo nog eens een extra slag in je gezicht...
Inderdaad, heb ik ook gekend met ons Pebbles! :(. Ik herinner me nog dat ik die dag niks anders deed dan huilen: op de bus, op de trein, op school enz.
Leuk en schattig dat jouw Yvonnetje ook in die houding lag! :) Ze zal er nu ook nog steeds zo liggen hoor, maar onzichtbaar.. :)
Veel sterke! Xx

#30 Geplaatst 18 april 2014 - 09:39

Oneindig veel sterkte gewenst!
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding