Spring naar inhoud

- - - - -

Artikels in het nieuws

• Log in om te reageren
74 reacties op dit onderwerp
Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#1 Geplaatst 25 april 2014 - 14:23

Iedere week lees ik wel leuke artikels op nieuwssites. Dit is de laatste van HLN:

Je wordt bekeken en behandeld als een terrorist telkens je haar in een draagmand zet om naar de dierenarts te gaan :louche:

* Wanneer je thuiskomt, kan je aan de hand van het achtergebleven haartapijt zien waar je kat de voorbije acht uur geslapen heeft :wall:

* De blik die ze je geeft wanneer je je valies aan het klaarmaken bent om op vakantie te gaan en haar protest wanneer ze vastbesloten in de valies gaat liggen. Waar denk jij wel naartoe te gaan? :x

* En wanneer je dan eindelijk terug bent en je valies wil uitpakken, je kat heel erg leuk erbovenop gaat liggen. Als je haar voorzichtig probeert weg te halen, vraagt ze je om haar niet meer te storen en even met rust te laten :bla:

* De zotte speelbuien wanneer je aan het kuisen bent en ze je stofdoek te pakken wilt krijgen. Dat terwijl je haar al super veel speelgoed kocht waarmee ze nooit wou spelen :dance:

* De schoendozen, kranten en winkelzakken die je niet weg durft te gooien omdat het een van haar favoriete plekjes is :neen:

* Het behangpapier en de meubels die een 'ontstresste' look hebben. Waarom zou je lievelingsdier nog vijf meter extra naar haar krabpaal lopen als de zetel evenveel plezier kan opleveren... :x

* Vijfitg minuten voor je wekker afloopt wakker gemaakt worden omdat je kat graag wat gezelschap wil. Als je haar niet binnenlaat in je slaapkamer zal ze je wel wakker houden door aan de deur te krabben. Als je ze wel binnenlaat, is de kans groot dat ze zich op je lichaam zal installeren. Je dan nog verleggen? Ik dacht het niet. :louche:

* Wanneer je wel opstaat en ziet dat ze nog genoeg voedsel voor een hele week heeft... :wall:

* Als je beslist om niet meer terug te gaan slapen omdat het toch niet meer de moeite is of omdat het je gewoon niet zal lukken, zal je liefste wel even een dutje gaan doen aangezien haar missie geslaagd is. :censored:

* Je betrapt haar op je keukenaanrecht, terwijl dat wel de eerste plek was die je haar verboden had. :NoWhy:

* De versgewassen kleren die voor haar een onweerstaanbaar bedje lijken. :p

* Willekeurige krassen op je handen, benen of zelfs gezicht ontdekken. :gek:

Forumvrienden:

- zitten zagen om buiten te mogen, en wanneer je de deur of het raam opent zich op de drempel op hun kont neerzetten en gewoon naar buiten zitten kijken. Dit dan nog liefst in de winter. (Juleken)

-Of voor de buitendeur gaan zitten mauwen waar net geen kattenluik zit zodat je op moet staan en als je net weer zit, weer mag opstaan omdat mevrouw toch besloten heeft weer naar binnen te willen. (Chanatas)

- Door je vers gekuiste vloer razen omdat die toch mooier is met een paar kattenpootjes op.

- De net uit gekuiste kattenbak voorzien van een nieuwe lading zodat het toch niet zo leeg lijkt.

- Na hun 8u lekker slapen terwijl jij er niet was als een gek beginnen rond rennen als jij op je gemak wil zitten
(Eibhlin)

- zitten zagen aan het schuifraam om binnen te mogen, doe je dat open willen ze niet naar binnen. (Miss Nina)

Bewerkt door Taptrut, 06 juni 2014 - 08:33.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 25 april 2014 - 14:28

Op deze lijst van 13 punten scoor ik 11/13.  :slach: :slach:
Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#3 Geplaatst 25 april 2014 - 14:28

Grappig, en grotendeels herkenbaar :)

Taptrut
Taptrut
  • 1.223 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 25 april 2014 - 14:33

Deze lijst mag natuurlijk aangevuld worden door iedereen. Ik geloof best dat er nog een paar zinnetjes bij kunnen.

fie
fie
  • 264 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 25 april 2014 - 14:37

:lachen:  Yup, heeeel herkenbaar!

* Vijfitg minuten voor je wekker afloopt wakker gemaakt worden omdat je kat graag wat gezelschap wil.
Ik moet stiekem bekennen dat ik juist mijn wekker 10 mins. vroeger zet om ze in bed te verwennen en zelf te genieten van een goeie ochtendknuffel :lachen:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#6 Geplaatst 25 april 2014 - 14:52

Bekijk berichtTaptrut, op 25 april 2014 - 14:33, zei:

Deze lijst mag natuurlijk aangevuld worden door iedereen. Ik geloof best dat er nog een paar zinnetjes bij kunnen.

- zitten zagen om buiten te mogen, en wanneer je de deur of het raam opent zich op de drempel op hun kont neerzetten en gewoon naar buiten zitten kijken. Dit dan nog liefst in de winter.

chanatas
chanatas
  • 5.262 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 25 april 2014 - 14:57

Veek herkenbaar..

Of voor de buitendeur gaan zitten mauwen waar net geen kattenluik zit zodat je op moet staan en als je net weer zit, weer mag opstaan omdat mevrouw toch besloten heeft weer naar binnen te willen.
maja wie zijn er eigenlijk gek wij of hun...ik denk wij, we doen als slaafjes alles voor ze haha
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#8 Geplaatst 25 april 2014 - 14:59

- Door je vers gekuiste vloer razen omdat die toch mooier is met een paar kattenpootjes op.

- De net uit gekuiste kattenbak voorzien van een nieuwe lading zodat het toch niet zo leeg lijkt.

- Na hun 8u lekker slapen terwijl jij er niet was als een gek beginnen rond rennen als jij op je gemak wil zitten :d

Geplaatste afbeelding

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 25 april 2014 - 15:07

zitten zagen aan het schuifraam om binnen te mogen, doe je dat open willen ze niet naar binnen. (Dit los ik echter op door het schuifraam dan geleidelijk dicht te schuiven en in de meeste gevallen springen ze dan op het laatste nippertje binnen voor het raam dicht gaat. Willen ze niet, dan gaat het raam dicht en moeten ze maar even wachten :goofy: . Ondertussen had je dus wel andere dingen kunnen doen ipv dat raamgedoe :louche: )
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#10 Geplaatst 25 april 2014 - 16:49

heel herkenbaar, zouden ze niet allemaal familie van elkaar zijn :lachen:

Op je buik willen komen hangen, terwijl je juist in de stoel bent geploft met je iPad, om even tot rust te komen op de KS

Staan zagen voor het etensbakje, wanneer je het vult met lekkers, gewoon omdraaien en wegwandelen
Geplaatste afbeelding

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#11 Geplaatst 25 april 2014 - 19:42

Of midden in de nacht, als ik wakker word van mijn kind, merk ik dat ik met mijn benen tussen beide poezen lig. Ik ga naar de dochter die wakker is, kom terug en de plaats waar mijn benen lagen is merkbaar smaller geworden. Dan moet ik mij daar dus tussen wurmen en geen een van de twee katten zal wijken :louche:
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#12 Geplaatst 25 april 2014 - 20:04

Bekijk berichtInge91, op 25 april 2014 - 16:49, zei:

Staan zagen voor het etensbakje, wanneer je het vult met lekkers, gewoon omdraaien en wegwandelen

hahahahahaha, inderdaad!!  :slach: :slach:

Bekijk berichtEibhlin, op 25 april 2014 - 14:59, zei:

Hier ook zo...nog niet kunnen wachten tot hij zuiver is.  Ik draai mijn gat, en ze zitten er al weer in :trance: :slach:

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#13 Geplaatst 25 april 2014 - 23:15

Zo leuk om te lezen ! :lachen:

Inge91
Inge91

Liefste engeltje 2016

• 11.229 berichten

#14 Geplaatst 25 april 2014 - 23:22

Lekker gezellig op de krant gaan zitten, juist op de plaats waar je aan het lezen bent

Wanneer mijn glas gevuld is met water, haar kopje er in stoppen en beginnen drinken. Liefst als ze juist gegeten heeft, en zo haar bekje spoelt in mijn glas :misselijk:

Geplaatste afbeelding

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#15 Geplaatst 26 april 2014 - 09:59

Voor het slapen gaan kijk ik altijd nog even of de kinderen wel gedekt liggen. Soms laat ik de deur dan eventjes op een kiertje staan om niet te veel lawaai te maken. Lig ik dan uiteindelijk zelf lekker comfortabel in mijn bed, hoor ik gekrab aan de deur van een kinderkamer. Blijkt dan dat 1 van de katten in de kinderkamer is geglipt terwijl ik bezig was met mijn dochter en daar nu opgesloten zit. :louche: Dan moet ik weer opstaan om hij of zij te bevrijden...