Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

The insiders campagnes

• Log in om te reageren
595 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 26 april 2014 - 15:03

Ik vroeg mij af of er hier nog leden zijn die meedoen aan de insiders campagnes (buiten die van kattenvoeding)?
Het hoofddoel van de insiders is natuurlijk dat er over de producten gepraat wordt, dus leek mij wel handig om hier een topic te plaatsen waarin iedereen kan vertellen over de Insider campagnes waaraan die meedoet. Zo kunnen er punten gescoord worden én kunnen we misschien samen nieuwe producten ontdekken! :)

Ik ben zojuist begonnen met de eerste insider campagne waaraan ik deelneem, nl. die van Casa di mama pizza's. Ik heb 8 pizza's gekregen (waarvan 7 verschillende smaken) om uit te proberen en ook een heleboel flyers en kortingsbonnen om uit te delen.
Vanavond zullen hier de eerste 3 pizza's getest worden :).

Nog iemand die meedoet aan de Casa di mama campagne? Of iemand die gewoon nu al zijn mening kwijt wil over Casa di mama?

Andere campagnes mogen natuurlijk ook besproken worden :).
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.836 berichten

#2 Geplaatst 26 april 2014 - 15:07

Wij doen ook mee en hebben ook die pizza's gekregen. Mijn man is erachter nu. Ik hoop alleen dat ik die hier alle acht in de vriezer ga krijgen. :louche:
Die van kattenvoeding daar werden we niet gekozen, helaas. Maar mijn man heeft vorig jaar zo eens een gezichtscrème voor mannen mogen testen, we hebben daar dan de staaltjes van uitgedeeld, en sindsdien koopt mijn vader die crème ook altijd.
Ik hoop dat er bij die acht pizza's toch wel een aantal pizza's bij zijn zonder vlees, anders heb ik er niet veel aan :p

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 26 april 2014 - 15:15

Bekijk berichtjuleken, op 26 april 2014 - 15:07, zei:

Wij doen ook mee en hebben ook die pizza's gekregen. Mijn man is erachter nu. Ik hoop alleen dat ik die hier alle acht in de vriezer ga krijgen. :louche:
Die van kattenvoeding daar werden we niet gekozen, helaas. Maar mijn man heeft vorig jaar zo eens een gezichtscrème voor mannen mogen testen, we hebben daar dan de staaltjes van uitgedeeld, en sindsdien koopt mijn vader die crème ook altijd.
Ik hoop dat er bij die acht pizza's toch wel een aantal pizza's bij zijn zonder vlees, anders heb ik er niet veel aan :p

Er zitten erbij zonder vlees :) Eentje met tonijn (weet niet of je vis eet) en dan 2 met pesto en 1 met vierkazen.
Neemt inderdaad wel veel plaats in beslag in de diepvriezer zo opeens 8 pizza's. Daarmee dat we maar meteen pizza op de menu gezet hebben voor deze avond.
Diegene die we hier gaan testen vanavond zijn: pesto, prosciuttto funghi en de spécial (met salami en champignons)
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.836 berichten

#4 Geplaatst 26 april 2014 - 15:16

Ah ok, dan zijn er toch een paar bij die ik kan eten. Nee, vis eet ik ook niet, maar zal die andere dan proberen. Ik vrees dat we de schoonouders zullen moeten aanspreken voor de diepvries, hopelijk hebben die nog een beetje plaats. Smakelijk alvast!

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 26 april 2014 - 15:27

Dankjewel!! Ik zal laten weten wat het verdict hier is ;)

Als er hier trouwens mensen zijn die nog geen lid zijn van Insiders, maar wel graag willen meedoen, laat het dan hier weten, dan kunnen leden van het forum je een uitnodiging sturen en zo nog wat puntjes verdienen :)
Mylo Banner

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 26 april 2014 - 17:03

Hoe werkt dat eigenlijk?
Je geeft je op, komt op een lijst en je mag producten testen?
Kan je kiezen welke producten je wilt testen?
Of heb je hierin niet te kiezen?
Moet je ervoor betalen?

Sorry voor de vele vragen :oops:

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 26 april 2014 - 17:23

Bekijk berichtblubje, op 26 april 2014 - 17:03, zei:

Hoe werkt dat eigenlijk?
Je geeft je op, komt op een lijst en je mag producten testen?
Kan je kiezen welke producten je wilt testen?
Of heb je hierin niet te kiezen?
Moet je ervoor betalen?

Sorry voor de vele vragen :oops:

Geen enkel probleem hoor! Ik ben ook nog niet zo heel lang bij de insiders, dus ik begrijp je vragen.
Het is helemaal gratis! :) Je moet je inschrijven op de insiders en om de zoveel tijd lanceren ze telkens een campagne van producten. Als je het product wil testen kan je je hiervoor inschrijven (anders negeer je het gewoon). Je moet dan een paar vragen beantwoorden en zodra de selectie gemaakt wordt krijg je te horen of je geselecteerd bent om het product uit te proberen of niet.
Als je geselecteerd bent, is het dus de bedoeling dat je het zelf uittest, maar ook dat je er vragen over beantwoord op hun website en dat je er met andere over praat (het hele doel is de mond-aan-mond reclame)

Als je interesse hebt, mag je mij altijd een pb sturen met je emailadres, dan stuur ik je een uitnodiging.
Mylo Banner

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.780 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 26 april 2014 - 17:27

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 17:23, zei:

Geen enkel probleem hoor! Ik ben ook nog niet zo heel lang bij de insiders, dus ik begrijp je vragen.
Het is helemaal gratis! :) Je moet je inschrijven op de insiders en om de zoveel tijd lanceren ze telkens een campagne van producten. Als je het product wil testen kan je je hiervoor inschrijven (anders negeer je het gewoon). Je moet dan een paar vragen beantwoorden en zodra de selectie gemaakt wordt krijg je te horen of je geselecteerd bent om het product uit te proberen of niet.
Als je geselecteerd bent, is het dus de bedoeling dat je het zelf uittest, maar ook dat je er vragen over beantwoord op hun website en dat je er met andere over praat (het hele doel is de mond-aan-mond reclame)

Als je interesse hebt, mag je mij altijd een pb sturen met je emailadres, dan stuur ik je een uitnodiging.

Je hebt een pb ;)

Time spent with cats is never wasted

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 26 april 2014 - 17:31

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 april 2014 - 17:27, zei:

Je hebt een pb ;)

De uitnodiging is verstuurd! Veel succes met de komende campagneselecties en laat iets weten als je ergens voor geselecteerd bent hé ;)
Mylo Banner

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.780 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 26 april 2014 - 17:31

Dan kom ik hier zeker mee babbelen :lol2:

Time spent with cats is never wasted

Evyke81
Evyke81
  • 3 katten

#11 Geplaatst 26 april 2014 - 17:32

Ik heb de vaatwastabletten :)
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 4.861 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 26 april 2014 - 17:42

Toen wij in het begin ingeschreven waren werden we voor bijna elk product geselecteerd :goofy:
Na een tijdje verminderde dat wel opvallend ondanks ik de rapportjes steeds invulde en ook op de site regelmatig reageerde.
Ik denk dat ze indien mogelijk toch voorkeur geven aan mensen met een eigen blog of website.
En misschien ben ik ook te eerlijk waardoor ik ook aangeef wanneer een product me niet bevalt :p
Zoals onlangs met de Miracle skin cream van Garnier...

Maar de pakketten zijn wel altijd de moeite hé.
De Purina is al 2x getest hier :jump:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 26 april 2014 - 18:10

Ik ben ook gekozen voor de pizza's. Wij gaan ze morgen afhalen.

blubje
blubje
  • 1.694 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 26 april 2014 - 18:19

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 17:23, zei:

Je hebt pb ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 26 april 2014 - 18:25

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 26 april 2014 - 17:42, zei:

Toen wij in het begin ingeschreven waren werden we voor bijna elk product geselecteerd :goofy:
Na een tijdje verminderde dat wel opvallend ondanks ik de rapportjes steeds invulde en ook op de site regelmatig reageerde.
Ik denk dat ze indien mogelijk toch voorkeur geven aan mensen met een eigen blog of website.
En misschien ben ik ook te eerlijk waardoor ik ook aangeef wanneer een product me niet bevalt :p
Zoals onlangs met de Miracle skin cream van Garnier...

Maar de pakketten zijn wel altijd de moeite hé.
De Purina is al 2x getest hier :jump:

Oh vond je die miracle skin van garnier niet goed? Staat op mijn mama haar verlanglijstje voor haar verjaardag om eens uit te proberen...

Bekijk berichtEvyke81, op 26 april 2014 - 17:32, zei:

Ik heb de vaatwastabletten :)

En? Wat vind je ervan?

Bekijk berichtblubje, op 26 april 2014 - 18:19, zei:

Je hebt pb ;)

Zal direct antwoorden :)
Mylo Banner