Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

The insiders campagnes

• Log in om te reageren
595 reacties op dit onderwerp
Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 26 april 2014 - 18:42

Onze eerste testronde:

De eerste 3 pizza's getest: Speciale, Pesto en Proscuitto. In de folder staat dat je de oven op 250° moet opwarmen, maar op de verpakking op de achterkant zag ik dat als je warme lucht gebruikt, je de temperatuur iets lager moet zetten.
Wat meteen opvalt is de dikke deegbodem. Bijna vergeten om het kartonnetje eronder uit te halen, maar nog net op tijd aan gedacht :). Pizza's moeten onderaan in de oven, maar als je meerdere pizza's tegelijk wil bakken, kunnen ze natuurlijk niet allemaal onderaan, dus dan maar gewoon zo laag mogelijk gezet.
De eerste 2 hadden we er iets te snel uit gehaald, de 3de dan weer iets te lang laten staan, dus zullen nog iets moeten oefenen ;).
De korst wordt enorm geapprecieerd!! De Speciale scoort hier het hoogste, de pesto het minste. Casa di mama pizza's zijn wel duurder als ons huismerk, maar toch zijn we van plan om in de toekomst nog af en toe Casa di mama te kopen, want ze zijn lekker :). Benieuwd naar de andere smaken!
Mylo Banner

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 26 april 2014 - 18:50

Ik heb nog maar 4x meegedongen naar een plaatsje in een campagne maar nog geen enkele keer effectief mogen meedoen. Ben ook nog maar lid sinds de laatste Purina One actie, misschien ligt het daaraan. Die havermout-actie van onlangs interesseerde me wel omdat mijn vriend dat eet en het is toch altijd leuk als je dingen gratis kan krijgen hé :)
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#18 Geplaatst 26 april 2014 - 18:52

Bekijk berichtMiss Nina, op 26 april 2014 - 18:50, zei:

Ik heb nog maar 4x meegedongen naar een plaatsje in een campagne maar nog geen enkele keer effectief mogen meedoen. Ben ook nog maar lid sinds de laatste Purina One actie, misschien ligt het daaraan. Die havermout-actie van onlangs interesseerde me wel omdat mijn vriend dat eet en het is toch altijd leuk als je dingen gratis kan krijgen hé :)

Oh das jammer! Bij mij was het de tweede campagne waarvoor ik me inschreef. De eerste was ook die van Purina One en die had ik ook niet gehaald.
Ik zal duimen dat je de volgende keer wel geselecteerd wordt!

Trouwens voor diegene die nu lid worden van The insiders: momenteel kan je je nog inschrijven voor "Omnivit" en voor "Tropicana refresh"
Mylo Banner

janallem2
janallem2
  • 5.018 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 26 april 2014 - 19:23

Hier ook geselecteerd voor de pizza's hier al 3 of 4 keer geselecteerd voor iets te testen
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#20 Geplaatst 26 april 2014 - 19:35

Heeft er eigenlijk iemand die Veet roll on Easywax uitgetest? Ben wel benieuwd of dat goed is of niet
Mylo Banner

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 26 april 2014 - 19:37

Ik ben ook al een tijdje lid van the insiders. Voor de pizza's ben ik niet geselecteerd. De laatse was de Miracle cream van Garnier, die mij trouwens nog steeds erg bevalt!
Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 26 april 2014 - 20:18

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 18:25, zei:

Oh vond je die miracle skin van garnier niet goed? Staat op mijn mama haar verlanglijstje voor haar verjaardag om eens uit te proberen...

Nee, die viel echt tegen...de kleur ging gewoon af op mijn bleek truitje :catcurs
Volgens de reclame is het een verzorging maar dan hadden ze het kleurtje er beter niet aan toegevoegd.
Ofwel op de markt gebracht als lichte foundation.
Zelf heb ik hem maar één keer gebruikt ; vind het vervelend dat je een verzorging er 's avonds moet afhalen om verder geen plekken op pyjama of hoofdkussen te krijgen en anderzijds als foundation (qua kleur dus) vond ik hem wel subtiel maar als het afgaat op kledij zal het waarschijnlijk ook niet goed blijven zitten bij zweten of in de regen de lopen.

De pizza's "klinken" wel lekker, smakelijk ;)

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 26 april 2014 - 20:19.

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#23 Geplaatst 26 april 2014 - 20:39

Ik doe al jaren daarbij mee.

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 19:35, zei:

Heeft er eigenlijk iemand die Veet roll on Easywax uitgetest? Ben wel benieuwd of dat goed is of niet

Die heb ik getest en weg gesmeten, dat was een dikke miserie, het duurt meer dan een dik uur eer dat ding omgewarmd is en dan streek het nog niet goed uit. En achteraf kreeg je dat produkt niet meer van je benen af. Heb met olie moeten schuren erop en heb er toen rode benen aan overgehouden. Nee niks voor mij.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 26 april 2014 - 21:16

Allé, heb me nog ne keer ingeschreven, ditmaal voor de Tropicana-campagne; de inschrijvingsperiode voor Omnivit was al afgelopen...
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 26 april 2014 - 21:22

Bekijk berichtFietje26, op 26 april 2014 - 19:37, zei:

Ik ben ook al een tijdje lid van the insiders. Voor de pizza's ben ik niet geselecteerd. De laatse was de Miracle cream van Garnier, die mij trouwens nog steeds erg bevalt!

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 26 april 2014 - 20:18, zei:

Nee, die viel echt tegen...de kleur ging gewoon af op mijn bleek truitje :catcurs
Volgens de reclame is het een verzorging maar dan hadden ze het kleurtje er beter niet aan toegevoegd.
Ofwel op de markt gebracht als lichte foundation.
Zelf heb ik hem maar één keer gebruikt ; vind het vervelend dat je een verzorging er 's avonds moet afhalen om verder geen plekken op pyjama of hoofdkussen te krijgen en anderzijds als foundation (qua kleur dus) vond ik hem wel subtiel maar als het afgaat op kledij zal het waarschijnlijk ook niet goed blijven zitten bij zweten of in de regen de lopen.

De pizza's "klinken" wel lekker, smakelijk ;)

Haha, de meningen zijn duidelijk gemengd ;). Die Miracle skin is toch sowieso een BB crème (dus verzorging en foundation in 1)? Dat is net de reden dat mijn mama die wilde testen :)
Wel jammer dat hij snel afgaat.

Bekijk berichtcatherine, op 26 april 2014 - 20:39, zei:

Ik doe al jaren daarbij mee.

Die heb ik getest en weg gesmeten, dat was een dikke miserie, het duurt meer dan een dik uur eer dat ding omgewarmd is en dan streek het nog niet goed uit. En achteraf kreeg je dat produkt niet meer van je benen af. Heb met olie moeten schuren erop en heb er toen rode benen aan overgehouden. Nee niks voor mij.

Bedankt om dat te laten weten, klinkt meer werk dan je er achteraf 'geniet' van hebt. Dan hou ik het toch maar bij mijn epileerapparaat :)

Bekijk berichtMiss Nina, op 26 april 2014 - 21:16, zei:

Allé, heb me nog ne keer ingeschreven, ditmaal voor de Tropicana-campagne; de inschrijvingsperiode voor Omnivit was al afgelopen...

Ahja oeps! Nu zie ik het ook, staat nog wel bij de campagnes waarvoor je je kan inschrijven, maar is een paar dagen geleden afgesloten.
Mylo Banner

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#26 Geplaatst 26 april 2014 - 21:36

Ik ben ook al een tijdje lid. Heb de purina mogen testen en dat is het tot nu toe.
Mijn zus heeft de buenos mogen uittesten.
Nu is het weer wachten op reactie van de andere campagne.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#27 Geplaatst 26 april 2014 - 22:25

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 15:03, zei:

Ik vroeg mij af of er hier nog leden zijn die meedoen aan de insiders campagnes (buiten die van kattenvoeding)?
Het hoofddoel van de insiders is natuurlijk dat er over de producten gepraat wordt, dus leek mij wel handig om hier een topic te plaatsen waarin iedereen kan vertellen over de Insider campagnes waaraan die meedoet. Zo kunnen er punten gescoord worden én kunnen we misschien samen nieuwe producten ontdekken! :)

Ik ben zojuist begonnen met de eerste insider campagne waaraan ik deelneem, nl. die van Casa di mama pizza's. Ik heb 8 pizza's gekregen (waarvan 7 verschillende smaken) om uit te proberen en ook een heleboel flyers en kortingsbonnen om uit te delen.
Vanavond zullen hier de eerste 3 pizza's getest worden :).

Nog iemand die meedoet aan de Casa di mama campagne? Of iemand die gewoon nu al zijn mening kwijt wil over Casa di mama?

Andere campagnes mogen natuurlijk ook besproken worden :).

het zijn bedriegers die van the insiders!!!!
sedert april vorig jaar ben ik lid, we moeten ons privé leven en ons leven bloot geven, en alle domme vragen beantwoorden en ik ben er nog nooit bijgeweest.

bedriegers zijn het!!!! :evil:
Ik ben aan het kijken om de consumentenbond aan te schrijven, ok, het idee was goed, maar dan moeten ze u niet uitvragen als je dan toch niet mag meedoen
:) :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 26 april 2014 - 22:28

Bekijk berichtspirou2007, op 26 april 2014 - 22:25, zei:

het zijn bedriegers die van the insiders!!!!
sedert april vorig jaar ben ik lid, we moeten ons privé leven en ons leven bloot geven, en alle domme vragen beantwoorden en ik ben er nog nooit bijgeweest.

bedriegers zijn het!!!! :evil:
Ik ben aan het kijken om de consumentenbond aan te schrijven, ok, het idee was goed, maar dan moeten ze u niet uitvragen als je dan toch niet mag meedoen
Kun je je niet uitschrijven?

Time spent with cats is never wasted

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#29 Geplaatst 26 april 2014 - 22:31

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 april 2014 - 22:28, zei:

Kun je je niet uitschrijven?

geen idee, ik heb hen ook gemaild, maar ze antwoorden niet.

alé, het idee leek me tof om producten uit te proberen, maar als ge nooit moogt meedoen, vind ik raar, maar eerst moeten we wel 'kweetnie' hoeveel vragen beantwoorden en tijd insteken, als ik dan iets  mag uitproberen, ok, maar 't is al moeite voor niks :(, krijg altijd een mail die begint met: "helaas........"

Plus ook , op het werk heb ik me al onsterfelijk belachelijk gemaakt met te zeggen dat ik dan ga trakteren als ik geselecteerd ben, dan mocht iedereen meeproeven en testen... maar 't is telkens niks :(  :(  :(  :( , leg dat dan maar eens uit........

Bewerkt door spirou2007, 26 april 2014 - 22:33.

:) :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#30 Geplaatst 26 april 2014 - 22:38

Dat is wel jammer natuurlijk dat je nooit geselecteerd wordt voor een actie, dan is het inderdaad zonde dat je al die vragen moet invullen en daar tijd moet insteken en een stuk van je leven moet blootleggen.

Als je je wilt uitschrijven kan dat makkelijk:

"Onderaan bij Mijn Insider > Profiel vind je de knop ‘Uitschrijven’. Wanneer je hier op klikt, wordt jouw account definitief verwijderd.  "

Bewerkt door Steffie_G, 26 april 2014 - 22:39.

Time spent with cats is never wasted