Spring naar inhoud

* * * * * 1 stemmen

The insiders campagnes

• Log in om te reageren
595 reacties op dit onderwerp
spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#31 Geplaatst 26 april 2014 - 22:41

Bekijk berichtSteffie_G, op 26 april 2014 - 22:38, zei:

Dat is wel jammer natuurlijk dat je nooit geselecteerd wordt voor een actie, dan is het inderdaad zonde dat je al die vragen moet invullen en daar tijd moet insteken en een stuk van je leven moet blootleggen.

Als je je wilt uitschrijven kan dat makkelijk:

"Onderaan bij Mijn Insider > Profiel vind je de knop ‘Uitschrijven’. Wanneer je hier op klikt, wordt jouw account definitief verwijderd.  "

mercikes Steffie!!
:) :)

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 26 april 2014 - 23:25

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 21:22, zei:

Haha, de meningen zijn duidelijk gemengd ;). Die Miracle skin is toch sowieso een BB crème (dus verzorging en foundation in 1)? Dat is net de reden dat mijn mama die wilde testen :)
Wel jammer dat hij snel afgaat.
afgesloten.
Ja, inderdaad zo wordt de crème voorgesteld als 2 in 1 :d
In hoeverre hij echt goed is als verzorging kan ik me moeilijk over uitspreken aangezien ik hem amper gebruikte, maar las op de site van the Insiders verschillende reacties van mensen die er puistjes van kregen en/of de huid droog aanvoelde.
Zelf had ik zoiets van : als het afgaat verstopt het waarschijnlijk ook de poriën want dat is een teken dat het niet goed intrekt.

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#33 Geplaatst 26 april 2014 - 23:32

Wij hebben enkel al die mannen gezichtscrème gekregen en nu de pizza's. Ik heb het niet zo voor veet, geef mij maar gilette van venus, heel content van.

fieke0509
fieke0509
  • 1.122 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 27 april 2014 - 08:18

Bekijk berichtspirou2007, op 26 april 2014 - 22:31, zei:

geen idee, ik heb hen ook gemaild, maar ze antwoorden niet.

alé, het idee leek me tof om producten uit te proberen, maar als ge nooit moogt meedoen, vind ik raar, maar eerst moeten we wel 'kweetnie' hoeveel vragen beantwoorden en tijd insteken, als ik dan iets  mag uitproberen, ok, maar 't is al moeite voor niks :(, krijg altijd een mail die begint met: "helaas........"

Plus ook , op het werk heb ik me al onsterfelijk belachelijk gemaakt met te zeggen dat ik dan ga trakteren als ik geselecteerd ben, dan mocht iedereen meeproeven en testen... maar 't is telkens niks :(  :(  :(  :( , leg dat dan maar eens uit........

Hier hetzelfde, k wordt nooit geselecteerd maar ondertussen kennen zij mij beter dan ikzelf.

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#35 Geplaatst 27 april 2014 - 09:33

Bekijk berichtspirou2007, op 26 april 2014 - 22:25, zei:

het zijn bedriegers die van the insiders!!!!
sedert april vorig jaar ben ik lid, we moeten ons privé leven en ons leven bloot geven, en alle domme vragen beantwoorden en ik ben er nog nooit bijgeweest.

bedriegers zijn het!!!! :evil:
Ik ben aan het kijken om de consumentenbond aan te schrijven, ok, het idee was goed, maar dan moeten ze u niet uitvragen als je dan toch niet mag meedoen

Ik vind het heel jammer voor je Spirou dat je nog nooit aan een campagne hebt kunnen deelnemen!! Maar om ze daarom nu meteen bedriegers te noemen en ze te willen aanklagen bij de consumentenbond, vind ik wel wat kort door de bocht :o Het is duidelijk te zien aan de reacties op hun site dat er elke keer honderden à duizenden mensen wel geselecteerd zijn, dus ze delen wel degelijk gratis producten uit... (op hun site staat dat ze al meer dan 600 000 leden hebben, dus dan is het niet onlogisch dat je regelmatig niet bij de selectie hoort)

De vragen stellen ze net om te zien of het voor hen nuttig is om je te laten deelnemen aan een campagne (of je tot hun doelgroep behoort en voldoende mond-aan-mond reclame kan doen). Het is natuurlijk geen weldoenersorganisatie hé ;). Dus in ruil voor gratis producten, moet je vragen beantwoorden en aan mond-en-mond reclame doen (als je de producten goed vind). En die vragen vallen vind ik tot nu toe supergoed mee! Ik doe ook zo van die online enquetes waarmee je voor cadeaubonnen kan sparen en daar 'vertel' je veel meer over je gewoontes...
Niemand verplicht je om mee te doen, je kan op eender welk moment uitschrijven en je bent niet verplicht om je voor alle campagnes op te geven.

Misschien voldoet je profiel minder aan de doelgroepen die zij zoeken? Als je het beu bent, kan je je inderdaad beter uitschrijven, want het is de frustratie nu ook weer niet waard hé :)
Mylo Banner

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#36 Geplaatst 27 april 2014 - 11:22

Bekijk berichtFarailde7, op 26 april 2014 - 15:27, zei:

Dankjewel!! Ik zal laten weten wat het verdict hier is ;)

Als er hier trouwens mensen zijn die nog geen lid zijn van Insiders, maar wel graag willen meedoen, laat het dan hier weten, dan kunnen leden van het forum je een uitnodiging sturen en zo nog wat puntjes verdienen :)

Ik heb me gisteren ingeschreven ;)

Geplaatste afbeelding

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#37 Geplaatst 27 april 2014 - 11:31

Ben benieuwd of ik ga mogen meedoen, ik heb geen Facebook of Twitter dus ik zal ook niet interessant genoeg zijn :p
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.828 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 27 april 2014 - 11:50

Bwa, 't is niet gezegd omdat je facebook hebt dat je daar ook daadwerkelijk iets op zal zetten.

Ik heb bv enkel facebook, niets anders, maar ik ga nu ook niet na gebruik dat product beschrijven op m'n fb :p

Time spent with cats is never wasted

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.077 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 27 april 2014 - 19:28

Hier hetzelfde ; 'k heb ook facebook maar deel daar nooit mijn ervaring van de producten die ik al mocht uittesten.
Ben een beetje wantrouwig op dat vlak, facebook en mijn persoonlijke gegevens (adres e.d.) hou ik liever gescheiden ;)

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#40 Geplaatst 30 april 2014 - 11:18

Ik heb de campagne van Garnier mogen meedoen en nu die van de pizza's... wat mij echt verbaasde want dat was heel snel achter elkaar!

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#41 Geplaatst 30 april 2014 - 11:25

Ik heb me ingeschreven voor het vruchtensap, ben benieuwd.
Hoe gaat het eigenlijk verder in zijn werk.
Krijg je een mail, en dan moet je het ergens gaan ophalen? Krijgt iedereen een mail die ingeschreven is of alleen als je verkozen bent?

Ik ben nog een groentje ;)

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 27 april 2014 - 19:28, zei:

Hier hetzelfde ; 'k heb ook facebook maar deel daar nooit mijn ervaring van de producten die ik al mocht uittesten.
Ben een beetje wantrouwig op dat vlak, facebook en mijn persoonlijke gegevens (adres e.d.) hou ik liever gescheiden ;)

Ik ben ook nogal voor mijn privacy, daarom heb ik dus ook geen Facebook account, dat loop dikwijls snel uit de hand

Geplaatste afbeelding

Selmo
Selmo
  • 718 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 30 april 2014 - 11:27

ben al een tijdje actief bij insiders, en heb het geluk nu aan de derde actie mee te magen doen!
de pizza's zijn de laatste en ja wel te smaken eigenlijk :)

@Inge91 : van zodra de inschrijvingsronde wordt afgesloten gaan ze selecteren en krijg je een mail
deze zal of met "Helaas" beginnen of met "Je bent erbij".
vooral de tweede soort is leuk :)

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#43 Geplaatst 30 april 2014 - 16:31

Dat kan ik best geloven ;)
Geplaatste afbeelding

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#44 Geplaatst 30 april 2014 - 20:36

Bekijk berichtAdsagsona, op 30 april 2014 - 11:18, zei:

Ik heb de campagne van Garnier mogen meedoen en nu die van de pizza's... wat mij echt verbaasde want dat was heel snel achter elkaar!

En wat vond je ervan?

Bekijk berichtInge91, op 30 april 2014 - 11:25, zei:

Ik heb me ingeschreven voor het vruchtensap, ben benieuwd.
Hoe gaat het eigenlijk verder in zijn werk.
Krijg je een mail, en dan moet je het ergens gaan ophalen? Krijgt iedereen een mail die ingeschreven is of alleen als je verkozen bent?

Ik ben nog een groentje ;)

Ik ben ook nogal voor mijn privacy, daarom heb ik dus ook geen Facebook account, dat loop dikwijls snel uit de hand

Zoals selmo al schreef, krijgt inderdaad iedereen een mail. Ik zal mee duimen dat je de leuke boodschap krijgt ;)
Mylo Banner

Farailde7
Farailde7
  • 2.741 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 30 april 2014 - 21:21

Ik zie juist dat er weer een nieuwe campagne is waarvoor je je kan inschrijven: Palm hop select
Mylo Banner