Spring naar inhoud

- - - - -

Vloekende kater...

• Log in om te reageren
9 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 31 augustus 2009 - 08:23

Kan het moeilijk geloven, maar ach, wel leuk he :)

HLN Bizar - Kater kan spreken en vloeken (984254)

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#2 Geplaatst 31 augustus 2009 - 08:36

Nu daar geloof ik dus ook niet in,maar goed als die mensen er maar in geloven haha..
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 31 augustus 2009 - 08:45

nee geloof ik niet!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 31 augustus 2009 - 09:57

Tuurlijk en de mijne kunnen eten maken, de was ophangen, dweilen,... :LOL:
Geplaatste afbeelding

Guest_Ingrid_*
Guest_Ingrid_*

#5 Geplaatst 31 augustus 2009 - 11:31

nouuuuuuuuuuuuuu...dat hij nu echt kan "spreken" is misschien wat bij het haar getrokken, maar sommige katten, en dan vooral Maine Coons babbelen veel en graag, hun geluiden lijken erg op echte woorden..

En wat ik hier nu typ kan Magiccoonie getuigen denk ik (ik weet niet of Kenzo zijn ballade gezongen heeft toen je bij ons langskwam Martine, maar denk het wel hé?)

Kookaï zijn begroeting 's morgens is "mauw mauw hellow!"
Kenzo die loopt constant achter mij te roepen en dat klinkt echt als "mam? mam? mamaaaaaaaa!" als ik dan niet direct reageer..en dit is echt geen leugen! :p

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#6 Geplaatst 31 augustus 2009 - 13:55

Dat is typisch menselijk. Je hoort een geluid en je haalt iets dat je herkent eruit. Dat heet dan de kracht van suggestie. Als je een film rond geesten bekijkt, dan zie je daar mooie voorbeelden van ;)

Wat niet wilt zeggen dat poezels niets begrijpen natuurlijk. Als ik vraag "Zullen we eens wat lekkers halen poes?" dan krijg ik meestal direct een miauw te horen. Maar ik denk dat dat training is voor mijn vader. (die ziet niet goed, dus dan moet je lawaai maken om lekkers te krijgen ipv gewoon rond draaien in de keuken :ha )

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 31 augustus 2009 - 14:14

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#8 Geplaatst 31 augustus 2009 - 22:10

Indy mauwt soms "mraauwmraauw" - en met een beetje goeie wil (oftewel verbeelding ;) )kun je daar ook "mama" in verstaan. Achja, als die mensen gelukkig zijn door te denken dat hun kat kan praten, dan is dat mooi voor hen. :)

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 31 augustus 2009 - 22:33

:catscratchhead raar, ik ben het eens met Karolientje :)

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#10 Geplaatst 01 september 2009 - 11:17

Onze Chopin is ook nogal een "babbelaar", ons Fientje veel minder.  Het grappige is zijn sterk nasale geluid die hij maakt, alsof hij constant loopt te zagen en te neuten. Ik vind die geluidjes wel leuk als ze "babbelen".

Geplaatste afbeelding