Spring naar inhoud

- - - - -

koude oorlog: Ziggy en Prutske

• Log in om te reageren
22 reacties op dit onderwerp
miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#16 Geplaatst 04 september 2009 - 09:17

dit kan natuurlijk ook een oorzaak zijn van zijn gedrag als ze zich niet lekker voelen willen ze het liefst met rust gelaten worden net zoals wijzelf.
en dat ze lekker liggen te rollebollen duidt ook op het feit dat ze elkaar aanvaarden... dus zolang ze het niet te bont maken moet je je maar niet ongerust maken of ingrijpen....

toen indy bij ons binnenkwam zat onze kater ook te kniezen de eerste dagen en te grommen naar haar en ons, zelfs naar de hond....
nu komen ze alledrie goed overeen alhoewel hier soms wel eens de haren in het rond vliegen als ze spelen... ook keisha durft indy al es te bijten dan schreeuwt ze het uit... maar even later zit ze hem dan in de poten te bijten of hem uit te dagen.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 04 september 2009 - 21:29

Hier vechten ze ook nog weleens hoor, zolang er geen gewonden vallen kom je er best niet tussen.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_krikri_*
Guest_krikri_*

#18 Geplaatst 05 september 2009 - 12:21

Hihi, dat doe ik ook niet, vind het eerder leuk om zien :LOL:

Alleen als ze bovenop een kast of aanrecht zitten, dan zet ik één van de 2 toch maar op de grond, voor onze hele inboedel eraan moet geloven O:)

Guest_tinne68_*
Guest_tinne68_*

#19 Geplaatst 24 oktober 2009 - 14:13

met mijn vorige kattin was dat ook een probleem.
die was kitten en de grote van één jaar oud kon haar ook niet in zijn buurt verdragen.
we hebben zelfs raad gevraagd aan de dierenarts, maar gewoon volhouden.
en nu we vandaag een nieuwe kat hebben spannen die twee samen tegen de nieuwe ....maar ook dat komt wel goed hoor, gewoon tijd geven is de boodschap...

Guest_krikri_*
Guest_krikri_*

#20 Geplaatst 12 mei 2010 - 14:10

We zijn ondertussen een paar maanden verder en mijn 2 lievelingen zullen dus nooit dikke vrienden worden, zoveel is nu wel zeker.

Na een hele lange strijd om de hoogste in rang te zijn is het nu duidelijk, Ziggy heeft gewonnen.

Maar toch een fel ding, ons Prutske, want hij was maandenlang de uitdager die keer op keer Ziggy lastig viel en gewoon bovenop hem sprong als hij lag te slapen in de zetel :o

Geen idee wat doorslaggevend is geweest, maar volgens mij was Ziggy het op een bepaald moment kotsbeu en heeft hij eens flink teruggebatterd.
Geen gewonden gevallen, maar we hebben Prutske toch een paar keer flink horen piepen en nu zal die eerder in een boogje rond Ziggy lopen, dan hem aanvallen.
Hahahahaha, het lijkt zelfs of hij er nu een beetje bang van is :ha

Zo af en toe heeft Ziggy nog eens een flinke kuur en bijt en grolt hij naar ons, maar gelukkig komt hij ook weer lekker bij ons op bed slapen :heart:

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 12 mei 2010 - 16:38

:thumb: :thumb:  Dat is in ieder geval toch een verbetering he. Helaas is het soms zo, ze verdragen elkaar maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#22 Geplaatst 12 mei 2010 - 23:02

Och ze kunnen ook perfect naast mekaar leven hoor, er zal wel plaats genoeg zijn zodat ze elk hun plaatsje hebben. Ze trekken wel enorm op mekaar. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#23 Geplaatst 13 mei 2010 - 13:46

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag