Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#16 Geplaatst 27 mei 2014 - 12:44

Mijn poezelkes gaan ook niet buiten hoor, alleen als het lekker weer is, en er iemand van ons aanwezig is om ze in de gate te houden.
Beau (en Bas) moest ik altijd op duvelen.  Ze kuierde vroeger heel vaak de verkeerde kant op (naar de straat).
Ondertussen is ons Beauke niet meer zo graag buiten, en als ze buiten komt legt ze zich meestal neer op een kussentje van de tuinstoelen ofzo.  Ze is gewoon graag in ons gezelschap, maar heeft geen behoefte aan rondlopen.
Ons Nio-ke is een echte rakker en fleurt op in de tuin.  Hij weet ondertussen ook al heel goed, dat de straatkant verboden terrein is.  En voorlopig (kweet niet voor hoelang nog) kan ik hem best gewoon in onze tuin houden en doet hij geen moeite meer om de verkeerde kant uit te lopen.  Maar, er is dus altijd iemand van ons in de buurt.

Ik heb zo een tuigje ook overwogen (bij Nio), maar hij dad dat ding niet graag aan.  Hij begon toen ook zo uitbundig te krabben en te bijten aan dat tuigje.
Dus heb ik beslist om het maar uit te laten.

Als je dat echt wil, zou ik Sienna van dag 1 al trainen.  Misschien lukt het bij haar wel eh?  En er zijn genoeg mensen die met hun poezels een wandelingetje maken hoor :goofy:

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#17 Geplaatst 27 mei 2014 - 13:02

Bekijk berichtInavanthielen, op 27 mei 2014 - 12:44, zei:

Mijn poezelkes gaan ook niet buiten hoor, alleen als het lekker weer is, en er iemand van ons aanwezig is om ze in de gate te houden.
Beau (en Bas) moest ik altijd op duvelen.  Ze kuierde vroeger heel vaak de verkeerde kant op (naar de straat).
Ondertussen is ons Beauke niet meer zo graag buiten, en als ze buiten komt legt ze zich meestal neer op een kussentje van de tuinstoelen ofzo.  Ze is gewoon graag in ons gezelschap, maar heeft geen behoefte aan rondlopen.
Ons Nio-ke is een echte rakker en fleurt op in de tuin.  Hij weet ondertussen ook al heel goed, dat de straatkant verboden terrein is.  En voorlopig (kweet niet voor hoelang nog) kan ik hem best gewoon in onze tuin houden en doet hij geen moeite meer om de verkeerde kant uit te lopen.  Maar, er is dus altijd iemand van ons in de buurt.

Ik heb zo een tuigje ook overwogen (bij Nio), maar hij dad dat ding niet graag aan.  Hij begon toen ook zo uitbundig te krabben en te bijten aan dat tuigje.
Dus heb ik beslist om het maar uit te laten.

Als je dat echt wil, zou ik Sienna van dag 1 al trainen.  Misschien lukt het bij haar wel eh?  En er zijn genoeg mensen die met hun poezels een wandelingetje maken hoor :goofy:

Ik ga het zeker wel proberen! Betekent wel dat ik één van deze weken eens eentje moet gaan halen :p Ik ben bang dat als ik haar in de tuin los laat lopen, ze er ineens vandoor rent...

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#18 Geplaatst 27 mei 2014 - 19:51

Oh wat is Sienna een schatje :loveshower: :loveshower: :loveshower: Ik zou ook direct verkocht zijn hoor! Ik wens je heel veel succes alvast, en dat het nu maar vlug zondag is (voor jou he, ik wil nog wat genieten van het lang weekend eerst :p )
Echt mooi, guitig kopje! Als je haar wil laten wennen aan een haltertje zou ik er ook niet te lang mee wachten, maar ik zou het wel vanaf dag één nog niet doen, want ze zal zich uiteraard de eerste dagen onwennig voelen bij jullie, het moet toch wel raar doen he voor die beestjes om zo plots bij "vreemde" mensen te moeten gaan wonen.

Ina, jouw Nio lijkt me echt zo een tof beestje, iedere keer als je over hem schrijft, en zeker ook nu weer als je heb beschrijft als een babbelgrage knuffelbeer die graag op je schouder komt zitten, dan moet ik zo hard denken aan onze Yvette. Die was ook zo. En als ik foto's zie vind ik wel dat ze een beetje op mekaar lijken qua kopje en bouw, behalve dan dat Yvette een grijs tijgertje was ipv een ros.

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#19 Geplaatst 27 mei 2014 - 20:35

Bedankt :loveshower:
Later als ik mn eigen stek heb zou ik ook wel graag opvangmama willen zijn :) Lijkt me echt een heel leuk werkje om de kittens en katten aan een thuis helpen te raken!

https://www.facebook...ittensvanponcho Dit is de Facebookpagina van het opvanggezin. Zoals jullie zien is het nog niet echt groot. Willen jullie helpen liken & delen zodat hun werk wat bekender raakt? Deze kittens en katjes verdienen het ook om in de kijker te staan!

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 27 mei 2014 - 20:54

wat een mooike!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 28 mei 2014 - 10:12

Bekijk berichtjuleken, op 27 mei 2014 - 19:51, zei:

Oh Ina, jouw Nio lijkt me echt zo een tof beestje, iedere keer als je over hem schrijft, en zeker ook nu weer als je heb beschrijft als een babbelgrage knuffelbeer die graag op je schouder komt zitten, dan moet ik zo hard denken aan onze Yvette. Die was ook zo. En als ik foto's zie vind ik wel dat ze een beetje op mekaar lijken qua kopje en bouw, behalve dan dat Yvette een grijs tijgertje was ipv een ros.

Hij is echt een super-beest en ik zeg dat niet omdat hij nu toevallig mijn beestje is, maar omdat ik de vergelijking kan maken tussen de talrijke poezels die er al in mijn leven zijn geweest.
Om zijn karakter nog wat aan te vullen, heb ik nog iets speciaals te melden (misschien is het bij iemand van jullie ook zo?)
Ik ontdekte namelijk dat onze Nio zijn neus drukt in mijn kledij.  Dan bedoel ik, als ik mijn kleren in de wasmand gooi, dan haalt hij mijn kleren eruit en drukt er zijn neus in. Hij begint dan zo met mijn kleren te kroelen en er komen dan van die zachte 'prrrrrr'-geluidjes....zo schattig  :goofy:  Ook op badhanddoeken waar ik me mee heb afgedroogt is hij super gek.  Hij ruikt er eerst intensief aan, om zich daarna te nestelen op de handdoek.  Hij is knetter van mijn geur. :goofy: :trance:

Bewerkt door Inavanthielen, 28 mei 2014 - 10:17.

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 28 mei 2014 - 10:24

Bekijk berichtInavanthielen, op 27 mei 2014 - 12:44, zei:

Ik zou idd wel op tijd beginnen trainen met een tuigje.  Ik wil onze jongens ook héél graag een stapje buiten gunnen, maar krijg een tuigje nog niet in hun buurt, laat staan van het aan te krijgen.  Dus jammer genoeg komen zij nooit buiten.

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#23 Geplaatst 28 mei 2014 - 19:56

Mensen!! Ik ben ECHT tot over mn oren verliefd op mijn meisje! :loveshower: :loveshower:
Het opvanggezin stuurde me net een pb'tje met 2 nieuwe foto's, kijk hoe mooi ze wordt!! Hoe meer ze groeit, hoe prachtiger ik haar echt vind!!
Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.848 berichten
  • 3 katten

#24 Geplaatst 28 mei 2014 - 20:27

Niet enkel mooi maar ze kan bovendien al héél goed poseren :queen: :love3:

Haar neusje is zo schattig, vooral op de tweede foto komt dat mooi uit :goofy:

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 28 mei 2014 - 20:32

Haar moeder heeft trouwens groene ogen: Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Vermits we de vader dus niet kennen, is groen dominant over geel of andersom? Ze lijkt groene ogen te ontwikkelen als je deze foto's bekijkt, maar aangezien dat bij een kitten allemaal nog kan veranderen is het niet zeker natuurlijk he :)

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#26 Geplaatst 28 mei 2014 - 21:20

Oh zo mooi! En dat neusje, ja hoor, super schattig!

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#27 Geplaatst 31 mei 2014 - 17:25

Nog fotootjes doorgestuurd gekregen van het opvanggezin daarnet, weer even een FZHOFIHEOIFGHIG momentje (kan de blijheid niet beter omschrijven) :loveshower:
Morgennamiddag ga ik nog eens op bezoek!! Kan ik haar nog eens aaien en knuffelen :loveshower: :loveshower: Opvanggezin noemt haar het mooiste kindje uit het nest, dat kan ik alleen maar beamen :love:
Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#28 Geplaatst 01 juni 2014 - 11:25

Smelt, smelt, smelt!!!!  Ze is echt een knapperdje!!!!

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 01 juni 2014 - 17:36

Update van mijn bezoekje :love:

Van haar maar 1 keer ervoor echt gezien te hebben en van foto's, kan ik haar al héél goed herkennen tussen de vier. Ze zijn 4 ongeveer dezelfde kittens, en toch kon ik keer op keer Sienna eruit halen wanneer ze weer door elkaar gekropen waren :)

Kittens hadden hun speelnamiddagje want ze waren heel actief. Ik pakte de kleine meid op en ze keek even naar mij van: wie moet jij voorstellen? Awel, uw baaske over 3 weken :loveshower:
We hebben afgesproken dat ze sowieso na de examens verhuist. Ik heb examen, de opvangmama ook dus in het weekend van de 21ste juni waren ze aan het denken. In principe mogen ze een week eerder weg, maar ik vind het natuurlijk niet erg dat ze langer bij mama blijft. En ook komt het gewoon beter voor iedereen uit. Ik ben dan thuis dus ik heb alle aandacht voor haar :) Het opvanggezin vond Sienna een heel mooie naam trouwens :d

Dus ik kwam binnen, er lag er al eentje op de zetel en het eerste wat ik zei was: 'ooh ze zijn nog steeds zo klein!' Op foto bedriegt het heel erg! Ze zijn nog zo klein, maarja kittens he ^^
Foto's mogen niet ontbreken:
Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#30 Geplaatst 01 juni 2014 - 18:47

Ze is echt heel mooi en ziet er zo lief uit! Super!!