Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.323 berichten

#151 Geplaatst 29 oktober 2014 - 14:06

Bekijk berichtAilure, op 29 oktober 2014 - 10:44, zei:

Sienna werd eergisteren 7 maandjes jong :)

Hier een foto van eergisteren, ze was in jachtmodus naar mijn hand aan het kijken terwijl ik aan het typen was op de laptop :d
Haar oortjes gaan dan normaal helemaal plat als ze zich aan het focussen is ;)

Geplaatste afbeelding
vind het altijd zo schattig als ze zó doen.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 29 oktober 2014 - 14:33

hihihihi...zo herkenbaar... :goofy:   Sienna is een prachtige madam aan het worden seg... :loveshower:
Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#153 Geplaatst 31 oktober 2014 - 13:32

Echt een prachtig scheetje ook!

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#154 Geplaatst 11 november 2014 - 19:52

Lieve mensen die hier regelmatig komen kijken en reageren voor Sienna,

Ik heb besloten om definitief weg te blijven van het forum. Ik zeg het even hier in dit topic omdat dit topic het belangrijkst is voor mij omdat het mijn eigen topic is over mijn lieve Sienna'ke en de mensen die ik hier regelmatig zie, zien toch graag berichtjes over haar ervaar ik. Ook omdat ik het liever niet aan de grote klok hang maar ik wil het wel laten weten aan de mensen waar ik toch wel regelmatig leuk contact mee heb, zodat zij niet te veel vragen hebben waar ik dus heen ben.

Over de redenen ga ik niet uitweiden in het openbaar hier. Maar ik wil het heus wel zeggen in een privéberichtje. Ik heb niet lang geleden al besloten niet meer te komen, maar uiteindelijk heb ik het toch nog wel een kans gegeven en was ik dus weer terug erg actief. Maar nu heb ik toch gezien dat het niet lukt en is mijn beslissing definitief. Ik heb erover nagedacht een ban aan te vragen, maar ga dit toch niet doen. Ik houd mijn account voor als ik ooit toch nog eens wil inloggen als ik bv vragen heb. Op mijn Facebook upload ik heel vaak foto's van mijn schatteke Sienna dus wie wil mag gerust mijn account vragen in een pb.

Ik heb heel veel plezier gehad op dit forum en de steun gevonden die ik nodig had toen mijn Stafke vermist raakte (reden waarom ik mij in eerste instantie hier lid maakte) 7 maanden geleden. Hoewel dat nog pijn doet heb ik toch ook het plezier van mijn nieuwe kitten kunnen delen in onder andere dit topic. Mijn eerste post in dit topic brengt herinneringen terug van hoe blij ik was met Sienna en hoe ik niet kon wachten om haar te adopteren :) Het was heel leuk en gezellig om mijn verhalen hier te delen met de mensen die dit samen met mij meegemaakt hebben.

Veel liefs en misschien tot nog eens,

Ailure en Sienna.

Bewerkt door Ailure, 11 november 2014 - 19:55.

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#155 Geplaatst 12 november 2014 - 11:14

Uiteindelijk toch besloten om te blijven en het anders aan te gaan pakken. Gelukkig werd ik overgehaald en overtuigd om niet weg te blijven met mijn Sienna verhalen en foto's ;) Al is het maar om dit topic te onderhouden, want het volgt Sienna chronologisch van kitten tot kat en dat wil ik niet laten liggen.

Ondertussen trekt Sienna zich nergens iets van aan :d
Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

En dit wordt de krabpaal die ze nog bij krijgt in de veranda beneden rond Kerstmis (hopelijk blijft ze dan uit de kerstboom :p )

Geplaatste afbeelding

Ben ergens wel benieuwd of ze die Kerstboom met rust gaat laten :d We gaan preventief er dit jaar geen kerstballen in hangen maar gewoon poppetjes. Met Sienna en Nielson nu beide zo jong lijkt ons dat geen goed idee.

Bewerkt door Ailure, 12 november 2014 - 11:23.

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#156 Geplaatst 17 november 2014 - 15:35

Die krabpaal hebben wij ook :) Ziet er hetzelfde uit als die op zooplus maar die van zooplus is toch wel groter en steriger :p
Kerstboom zetten wij sowieso niet :p Zou niet veilig zijn....

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#157 Geplaatst 17 november 2014 - 15:54

Bekijk berichtJefke_Lientje, op 17 november 2014 - 15:35, zei:

Die krabpaal hebben wij ook :) Ziet er hetzelfde uit als die op zooplus maar die van zooplus is toch wel groter en steriger :p
Kerstboom zetten wij sowieso niet :p Zou niet veilig zijn....
Wat zijn je bevindingen van die krabpaal?
Wij gaan zien. We zetten de boom maar als ze er niet af kunnen blijven gaat die weg en kopen we nog snel een kleintje voor op tafel. We doen er sowieso geen kerstballen in maar poppetjes zodat het veilig is. Maar of we een grote kunnen zetten weten we niet ivm onze puppy want die trekt aan alles :p

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#158 Geplaatst 17 november 2014 - 16:15

Bekijk berichtAilure, op 17 november 2014 - 15:54, zei:

Wat zijn je bevindingen van die krabpaal?
Wij gaan zien. We zetten de boom maar als ze er niet af kunnen blijven gaat die weg en kopen we nog snel een kleintje voor op tafel. We doen er sowieso geen kerstballen in maar poppetjes zodat het veilig is. Maar of we een grote kunnen zetten weten we niet ivm onze puppy want die trekt aan alles :p
Raponsje (zooplus) is wel een aanrader... De ene hebben we nu een jaar of 5 en de ander een jaar of 3 (we hebben 2 van rapnsje :) )
Ze zijn er mooi en erg stevig
Die klienere (hebben wij op ebay (nieuw) gekocht). Is wat minder stevig maar voor een kat wss sterk genoeg :) (maar voor die 20euro die het mss scheelt zou ik raponsje kiezen...
Het zijn nogal dunne paaltjes maar tot nu toe staat ze er nog :p (en dat met een 30-tal katten:kittens :p ) Ze liggen er ook wel graag in

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#159 Geplaatst 21 november 2014 - 13:47

Heb net een leuke foto genomen van Sienna. Ze lag op haar fleece dat ik in de Action gekocht had en ik wilde een foto maken, en ik heb op het juiste moment de foto getrokken haha :d

Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#160 Geplaatst 21 november 2014 - 22:34

Ik heb nieuw leven gevonden in Sienna. Ze heeft al een tijdje geen nieuw speelgoed meer gehad, combinatie van geen tijd om speciaal naar een zaak te rijden en daar wat te kopen of dat ik na een drukke dag geen zin meer heb om te gaan.

Ik had in de zomervakantie toen ik ze pas had 2 hengels gekocht bij de Action. Eerst een muis met "frulstaart" en nog een muis maar met en belletje op het einde van de staart. Nu heeft die eerste muis het losgegeven van de hengel en kon ik alleen nog met de muis met het belletje spelen. Maar daar keek ze niet zo naar om..

Tot sinds kort. Die muis die niet meer aan de hengel zat heb ik bij gehouden. Uit nieuwsgierigheid heb ik die vastgemaakt aan een gewone schoenveter. Ik begon ermee te spelen alsof het een hengel was, en.. jawel, Sienna vond het interessant! Nu speelt ze er wel mee. Als zij op de grond zit en ik laat het muisje op mijn bed belanden, dan is ze té nieuwsgierig waar het is en springt ze erop :d Hetzelfde als ze op bed/de krabpaal zit en ik doe de muis op de grond. Als ze op de grond zit en ik beweeg de muis over de grond moet je die oortjes maar eens zien! Helemaal plat, uiterste concentratie, beetje twijfelend wiebelen van "zou ik er nu opspringen of nog even wachten?" Kortom: jachtmodus ON! :lachen: Blijkbaar vindt Sienna die frulletjes aan de staart leuk denk ik dan.

Morgenochtend gaat mijn ma nog eens naar de Action om te kijken voor wat kerstspulletjes waarmee ze zelf dingen maakt. Ik denk dat ik toch maar meega om te kijken of die hengels er nog zijn, en er dan ineens 2 meenemen met die frulstaart :cat Want deze aan die schoenveter begint echt heel erg los te komen.

En ik maar denken dat Sienna het niet zo had met hengels. :catattackball

Bewerkt door Ailure, 21 november 2014 - 22:37.

Poeslap
Poeslap
  • 1.614 berichten
  • 2 katten

#161 Geplaatst 22 november 2014 - 05:06

Dat hebben we ook al eens een paar keer gedaan met hengels die stuk waren. We gebruikten alleen geen schoenveter, maar knoopten het terug vast aan de hengel indien mogelijk. Alleen hebben ze nu een flying frenzy liggen en een hengel met veertjes, en die vinden ze veel interessanter dan degene die ze al hadden. Momenteel hebben we dus een paar werkloze hengels. :catattackball

En over je vorige foto, zo heb ik ook eentje van Puen. Je moet maar geluk hebben he, met zo'n toevalstreffer. :goofy: Maar wel heel grappig om te zien.

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#162 Geplaatst 22 november 2014 - 22:12

Ja improviseren he :p Heb gelukkig zo 2 hengels gevonden :)

Hier nog eens Sienna in de pose van "Draw me like one of your French girls" :lachen:

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Ailure, 22 november 2014 - 22:12.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#163 Geplaatst 01 december 2014 - 10:10

Bekijk berichtAilure, op 22 november 2014 - 22:12, zei:

Ja improviseren he :p Heb gelukkig zo 2 hengels gevonden :)

Hier nog eens Sienna in de pose van "Draw me like one of your French girls" :lachen:

Geplaatste afbeelding

:lachen: :lachen: :lachen:   Schitterend gewoon

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#164 Geplaatst 13 december 2014 - 13:54

Die hand.. heel erg interessant :lol2:

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Sienna heeft eten gezien :lachen: Dit doet ze altijd als wij eten. Dan gaat ze op één van de stoelen zitten (of klimt ze op de leuning als ze alle 4 volzet zijn) en dan maar loeren he!

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.410 berichten

#165 Geplaatst 13 december 2014 - 14:05

wat heeft ze toch een superlief snoetje  :love4: