Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#181 Geplaatst 19 februari 2015 - 15:57

Bekijk berichtInavanthielen, op 19 februari 2015 - 15:18, zei:

Jeeeeej, Sienna!  Zo een lief koppeke he?  En ze is al groooooot geworden :trance:
Volgende maand wordt ze dan ook alweer 1 jaar :)
27 maart ofwel 3 april...
In haar dierenartsboekje staat 27 maart maar heb eergisteren nog met de opvangmama gesproken en ze zei toen dat ze 3 april dacht. Toen ik zei dat in haar boekje wat anders staat zei ze dat ze ongeveer 3 april dacht omdat ze Sienna's mama met haar nestje kittens op 10 april hadden gekregen en ze waren toen ongeveer 1 weekje oud omdat de navelstreng er echt nog maar pas was af gevallen.
Dus nu weet ik niet welke datum ik maar moet aannemen. Vind ik wel vervelend, je wil toch dat je snoes 1 verjaardag heeft hé en geen 2 'mogelijke dagen' :d

Welke dag van de twee zouden jullie dan nemen en als 'voor waar' aanschouwen? :trance:

Bewerkt door Ailure, 19 februari 2015 - 16:03.

fieke0509
fieke0509
  • 1.115 berichten
  • 2 katten

#182 Geplaatst 19 februari 2015 - 16:31

Bwa, maakt ook niet zo veel uit he.  De onze hebben zelfs geen dag.  Enkel een geschatte maand en jaar.  Het is toch iedere dag een beetje feest voor hen :jump: :proost:

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#183 Geplaatst 19 februari 2015 - 20:54

Ik zou 27 maart nemen. Maar maakt inderdaad niet zoveel uit he. Die van ons zijn 28 maart, dus ze zijn effectief ongeveer even oud onze lievelingen! Die Sienna haar fotootjes zijn toch ook altijd super zenne, zo plezant om te zien hoe ze daar lekker verwend wordt, én dat ze dikke vriendjes is met jullie hondje! Fijn voor gans de familie!

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#184 Geplaatst 20 februari 2015 - 16:24

Bwa, bij ons Nioke weten ze het ook niet zeker.  Hij is 'geschat' op 16 juni 2013 :lachen:
Ons Beauke weet (en ons Basje wist) ik wel.  Ze zijn allebei geboren op 5 april 2001, in dezelfde huiselijke kring.
Beauke haar mama noemde Grijsje en Bas zijn mama noemde Spits.  Toevallig hadden deze poezels allebei een nestje op dezelfde dag.
Ik koos Beauke (omdat ze zo mooi was) en mijne man kon toen niet weerstaan aan Bas (had een schattig sikje op zijn kin :loveshower: )

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#185 Geplaatst 06 maart 2015 - 14:52

Ik hou haar verjaardag op 27 maart omdat ik dat nu van het begin zo gewend was :p

Gisterenavond een fotootje genomen toen ze bij me op bed lag. Dat doet ze elke avond. Als ze dan in haar mandje slaapt tegen mn bed op de bureaustoel en je haalt haar even aan dan gaat ze spinnen en komt ze bij mij liggen. Zie ze genieten :love3:

Geplaatste afbeelding

En daarnet is het me -eindelijk!- gelukt om een mooie front shot te maken. Dat is echt heel moeilijk bij haar. Het is me ook nog niet gelukt. Ze kijkt echt zo vaak rond en als je je voor haar neerzet dan staat ze op en komt ze naar je toe. Maar nu is het gelukt!

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#186 Geplaatst 08 maart 2015 - 11:07

Mooie foto's!
Op die eerste is het net of ze lacht, echt lief!

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#187 Geplaatst 11 maart 2015 - 16:03

Sienna is vandaag weer naar buiten geweest :)
Ze is zo zot van dat pluimpje he :p Normaal hangt dat aan een hengeltje maar ik klik het er soms af en ook dan speelt ze er zelf mee :d

Snel een filmpje ervan gemaakt:
http://www.youtube.c...h?v=9danhxRf5aY

Bewerkt door Ailure, 11 maart 2015 - 16:10.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#188 Geplaatst 12 maart 2015 - 13:22

Oooh...die lieve Sienna...ze is zo groot geworden!  Echt een super dame eh? :love2: :love4:

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#189 Geplaatst 13 maart 2015 - 14:04

Een eerste mijlpaal, vooral voor mezelf dan ;) Sienna is buiten in de tuin zonder lijn (ook al was dat heel even).
Ik blijf het moeilijk vinden om het te vertrouwen. Na de vermissing van mijn kater Stafke vorig jaar ben ik écht niet meer te vinden voor buiten katten. Mijn droom is een afgemaakte kattentuin maar dat kan nu (nog) niet. We gaan wel een paar kleine aanpassingen maken en dan is de tuin zo'n 95% cat proof en kan ze alleen weg als ze echt gaat springen op de platen en zo het dak van de garage op en over. Ze mag dan ook nog steeds niet achter de bomen komen want daar kunnen we haar niet zien (doet ze gelukkig niet vaak). Maar het is dan toch nog geen ramp omdat ze (normaal) niet weg kan. Mocht het toch 1x prijs zijn dat ze over de platen loopt gaat ze vanaf dan sowieso altijd aan de lijn. Ze is vrij in de tuin maar onder strikt toezicht. Zonder mij mag ze echt niet buiten en dat blijft wel zo. Maar ze geniet er zo van om te zonnen en op ontdekking te gaan :cat  En ik vind het fijn dat ik haar toch niet hoef 'op te sluiten' binnen. Ondertussen zit ik in de tuin op de lounge met de laptop en houd ik een oogje in het zeil ;)

Geplaatste afbeelding

Hier zat ze toch maar weer terug aan de lijn tot dat open stukje achter de bomen is afgemaakt. Ze is misschien 10 min los gemogen om eens te kijken wat ze doet en ze was gewoon maar aan het zonnen/op ontdekking aan het gaan op de rotsen van de vijver.

Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#190 Geplaatst 16 maart 2015 - 12:41

Mooi weer deze week, dus ik kan Sienna weer lekker buiten laten :eDance:
Vind ik zo leuk om te doen. Fijn om te zien hoe ze dan geniet :cat

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#191 Geplaatst 16 maart 2015 - 15:22

Eindelijk weet Sienna dat ze helemaal bovenop haar nieuwe krabpaal kan raken zonder te vallen :d Het heeft even geduurd tot ze het durfde maar nu ligt ze bijna constant helemaal bovenop. Ik vond het vooral ook een leuke foto

Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#192 Geplaatst 18 maart 2015 - 14:46

Bekijk berichtAilure, op 16 maart 2015 - 15:22, zei:

Eindelijk weet Sienna dat ze helemaal bovenop haar nieuwe krabpaal kan raken zonder te vallen :d Het heeft even geduurd tot ze het durfde maar nu ligt ze bijna constant helemaal bovenop. Ik vond het vooral ook een leuke foto

Geplaatste afbeelding

:love4: :love4: :love4:

Onze Nio ligt ook elke dag in dat bovenste mandje....zalig he?

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#193 Geplaatst 22 maart 2015 - 23:41

Lieve Sienna :hart:

Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#194 Geplaatst 27 maart 2015 - 11:53

Gefeliciteerd meisje :hart: :proost: :party:

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.132 berichten

#195 Geplaatst 20 april 2015 - 23:48

Ooh ik heb de htk'tjes met alle miserie van voorbije weken wat uit het oog verloren en zie dit nu pas. Zo mooi gedaan jong!! Mooie Sienna! Toch nog een late proficiat en een dikke knuffel voor haar he :heart: