Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#226 Geplaatst 14 augustus 2016 - 00:33

Wauw, prachtige oogkleur! :love:
Ik heb Trixie ook een tijdje buiten gelaten onder toezicht, maar ze bleef maar zagen zagen zagen om buiten te mogen en ben er uiteindelijk mee gestopt (vooral na het zien van zwarte weduwes ik onze tuin  :scared: maar het zagen was ook wel lastig). Doet Sienna dat dan niet?

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#227 Geplaatst 14 augustus 2016 - 00:49

Bekijk berichtMurron, op 14 augustus 2016 - 00:33, zei:

Wauw, prachtige oogkleur! :love:
Ik heb Trixie ook een tijdje buiten gelaten onder toezicht, maar ze bleef maar zagen zagen zagen om buiten te mogen en ben er uiteindelijk mee gestopt (vooral na het zien van zwarte weduwes ik onze tuin  :scared: maar het zagen was ook wel lastig). Doet Sienna dat dan niet?

Ja vooral op mooie dagen kan ze er wel echt om zagen. Als het regent niet :d
Maar als ik voet bij stuk hou dat ze die dag niet buiten mag dan stopt ze na een tijdje wel.
Ik leid haar dan even af en dan is het wel voorbij, hoewel het soms ook echt lang kan aanhouden.
Meestal is het na een uurtje buiten wel goed en zaagt ze niet meer als ze dan binnen is maar vandaag heeft ze er echt van genoten :)
Wss omdat ze een hele tijd boven had gezeten omdat ik er niet was. Dus zo compenseer ik dat dan maar, dan heeft ze ook nog iets van haar dag gehad.

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#228 Geplaatst 09 september 2016 - 22:09

Relax op het hangmatje van haar krabpaal :)

Geplaatste afbeelding

Kunnen katten puberaal gedrag vertonen? Ze is nu bijna 2,5 jaar en ik begin te denken dat ze aan het puberen is. Of is ze daar al te oud voor?
Want ze kan tegenwoordig een aardig potje nukken als het haar niet gaat of tegen haar zinnetje is. Of gewoonweg dingen verrekken. En miauwen/zagen kan ze ook goed hoor, dat ik er soms echt zot van word :catcurs

lilymaya
lilymaya
  • 7.287 berichten

#229 Geplaatst 09 september 2016 - 23:23

Ah, leuk om Siennatje nog eens te zien.
En ja, hier zijn ee van 4 jaar die ook kunnen "zagen" hoor :lachen: