Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#31 Geplaatst 05 juni 2014 - 20:17

Opvangmama heeft me net op Facebook gecontacteerd: donderdag wordt Sienna gesteriliseerd dus zondag om 11u zouden we ze mogen halen!!! :jump: :jump: :jump:
Nog 10 dagen dus! De maandag erna heb ik mijn laatste examen dus het studeren is dan grotendeels gedaan :catwalk :party:

juleken
juleken
  • 7.209 berichten

#32 Geplaatst 09 juni 2014 - 22:52

Hoe zit het ondertussen? Is Sienna nu bij jullie?

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 09 juni 2014 - 23:00

Haha nee nog niet, deze zondag! :goofy:
Nu het verlengde weekend eindelijk voorbij is verwacht ik deze week ook dat mijn krabpaal die ik besteld heb geleverd wordt :)
En dan nog kattenbak kopen, kitten eten... Ja het begint op te korten hoor :jump: :jump:
Nog nieuws van Bo & Cecille?

juleken
juleken
  • 7.209 berichten

#34 Geplaatst 10 juni 2014 - 12:00

Het begint idd te korten!!

Wij gaan hen maandag 23 juni ophalen, 's avonds na het werk. En, als Sammeke nog niet weg is dan, zit de kans erin dat we haar meenemen. Met een bang hartje hoor, maar het is zo een scheetje en ik mag er echt niet aan denken dat zij als enig van de vier zou achterblijven.
Onze krabton van zooplus is vandaag toegekomen smst mijn man me hier, en volgende week ga ik nog extra voer- en drinkbakjes halen.
Spannend he!! :jump:

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.581 berichten
  • 2 katten

#35 Geplaatst 10 juni 2014 - 12:16

Bekijk berichtAilure, op 09 juni 2014 - 23:00, zei:

Haha nee nog niet, deze zondag! :goofy:
Nu het verlengde weekend eindelijk voorbij is verwacht ik deze week ook dat mijn krabpaal die ik besteld heb geleverd wordt :)
En dan nog kattenbak kopen, kitten eten... Ja het begint op te korten hoor :jump: :jump:
Nog nieuws van Bo & Cecille?

Zooooo spannend!!!

Bekijk berichtjuleken, op 10 juni 2014 - 12:00, zei:

Het begint idd te korten!!

Wij gaan hen maandag 23 juni ophalen, 's avonds na het werk. En, als Sammeke nog niet weg is dan, zit de kans erin dat we haar meenemen. Met een bang hartje hoor, maar het is zo een scheetje en ik mag er echt niet aan denken dat zij als enig van de vier zou achterblijven.
Onze krabton van zooplus is vandaag toegekomen smst mijn man me hier, en volgende week ga ik nog extra voer- en drinkbakjes halen.
Spannend he!! :jump:

Sammeke ...oh, das toch ook zo een scheetje eh?  Ik was op slag verliefd op hem toen ik de foto zag

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

juleken
juleken
  • 7.209 berichten

#36 Geplaatst 10 juni 2014 - 12:27

Jaja, dat is dat scheetje met het rosse vlekje naast zijn neusje :) Eigenlijk wilden we in eerste instantie Bo en Sammeke, maar deze laatste was op dat ogenblik bezet, dus werden het Bo en Cecile. Cecile inwisselen zou verraad naar dat beestje zijn, dat krijgen we niet over ons hart, dus moést Sammeke dan toch geen thuis vinden... wie weet... Maar ben echt wel bang langs de andere kant dat vier katten in totaal ewa veel zullen zijn. Bon, we zien wel.

Bewerkt door juleken, 10 juni 2014 - 12:27.

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 10 juni 2014 - 16:13

Haha, ik ging daarstraks met de fiets richting bushalte. Was de oprit nog niet af of een bestelbus stopt voor onze deur. De krabpaal has arrived! :jump:
Kon het niet laten, heb die doos net open gedaan en hij is zo lekker zacht! Het ineen zetten wil paps dit weekend doen. Waarschijnlijk zondag. Pff, ik had hem wel al graag op mijn kamer zien staan :catwalk

Bekijk berichtjuleken, op 10 juni 2014 - 12:27, zei:

Jaja, dat is dat scheetje met het rosse vlekje naast zijn neusje :) Eigenlijk wilden we in eerste instantie Bo en Sammeke, maar deze laatste was op dat ogenblik bezet, dus werden het Bo en Cecile. Cecile inwisselen zou verraad naar dat beestje zijn, dat krijgen we niet over ons hart, dus moést Sammeke dan toch geen thuis vinden... wie weet... Maar ben echt wel bang langs de andere kant dat vier katten in totaal ewa veel zullen zijn. Bon, we zien wel.
Zou het niet enorm leuk zijn voor Sammeke om met jullie mee te kunnen? :goofy:

Edit: oh laat maar, ik en paps gaan ze nu in elkaar zetten :proost:

Bewerkt door Ailure, 10 juni 2014 - 16:24.

juleken
juleken
  • 7.209 berichten

#38 Geplaatst 10 juni 2014 - 17:50

Ja het zou leuk zijn voor Sammeke, denk ik toch. Langs de andere kant ben ik ook bang, hoe meer katten in een kattenhuishouden, hoe meer kans op onderlinge spanningen denk ik... Ik weet het niet. Ik zei net tegen mijn man dat er misschien iemand anders geïnteresseerd in is en hij reageerde teleurgesteld... Zo moeilijk.

Veel succes met het ineenzetten van de krabpaal!! Onze krabton die vandaag gearriveerd is zal vandaag nog niet gemonteerd raken vrees ik.
Sienna zal met haar poepeke in de boter vallen!

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#39 Geplaatst 10 juni 2014 - 17:57

Sienna's troon staat klaar :catwalk  Viel nog heel goed mee. Duidelijk plan en in circa 45 min stond hij er :proost:

Geplaatste afbeelding

Bekijk berichtjuleken, op 10 juni 2014 - 17:50, zei:

Ja het zou leuk zijn voor Sammeke, denk ik toch. Langs de andere kant ben ik ook bang, hoe meer katten in een kattenhuishouden, hoe meer kans op onderlinge spanningen denk ik... Ik weet het niet. Ik zei net tegen mijn man dat er misschien iemand anders geïnteresseerd in is en hij reageerde teleurgesteld... Zo moeilijk.

Veel succes met het ineenzetten van de krabpaal!! Onze krabton die vandaag gearriveerd is zal vandaag nog niet gemonteerd raken vrees ik.
Sienna zal met haar poepeke in de boter vallen!
Ooh zo te horen is de man in huis al helemaal verkocht aan Sammeke :)
Ons paps hier ook, soms denk ik dat hij er feller naar uitkijkt en aftelt dan ik :d

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.913 berichten
  • 3 katten

#40 Geplaatst 10 juni 2014 - 18:13

Wij hebben dezelfde wasmand :lol2:
Echt hoor...maar eigenlijk zijn er hier die liever dezelfde krabpaal zouden hebben ;)
Superding :duim:

Nog even geduld en de mooie prinses mag haar intrede doen in haar eerste klimkasteel... :jump:

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#41 Geplaatst 10 juni 2014 - 18:45

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 10 juni 2014 - 18:13, zei:

Wij hebben dezelfde wasmand :lol2:
Echt hoor...maar eigenlijk zijn er hier die liever dezelfde krabpaal zouden hebben ;)
Superding :duim:

Nog even geduld en de mooie prinses mag haar intrede doen in haar eerste klimkasteel... :jump:
Die heb ik gebruikt om alle onderdelen naar boven te krijgen haha :)
Het is dezelfde krabpaal als het opvanggezin heeft:
Geplaatste afbeelding

Maar joaat zenne, als ik hier in de zomer aant gamen ben of ne film kijk zie ik haar al helemaal kijken over hare kingdom vanaf het hoogste punt hihi. Kan echt niet wachten om haar fratsen te zien :jump:

lilymaya
lilymaya
  • 7.280 berichten

#42 Geplaatst 10 juni 2014 - 18:54

Bekijk berichtAilure, op 10 juni 2014 - 18:45, zei:

Die heb ik gebruikt om alle onderdelen naar boven te krijgen haha :)
Het is dezelfde krabpaal als het opvanggezin heeft:
Geplaatste afbeelding

Maar joaat zenne, als ik hier in de zomer aant gamen ben of ne film kijk zie ik haar al helemaal kijken over hare kingdom vanaf het hoogste punt hihi. Kan echt niet wachten om haar fratsen te zien :jump:
Wat een schattige foto zeg!

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#43 Geplaatst 10 juni 2014 - 19:18

Alle foto's van de kitjes op hun Facebook pagina zijn schattig :jump:
Haha, iedereen op Facebook heeft wel door dat Sienna hier koningin te rijk is :goofy:
Soms voel ik me wat schuldig omdat ik dit Stafke allemaal niet heb gegeven, maar dan probeer ik mezelf dat weer goed te praten omdat hij een buitenhuiskat was.
Zat overdag meestal buiten dus zo'n grote krabpaal enzo had hij niet nodig. De bomen waren zijn krabpalen :d

juleken
juleken
  • 7.209 berichten

#44 Geplaatst 10 juni 2014 - 20:30

Wow! Prachtig! Dat is echt een paradijs voor katjes, daar zal ze blij mee zijn hoor! En ook wel fijn dat ze de paal al kent, zo zal ze zich meteen toch al een beetje vlugger op haar gemak voelen he. En inderdaad, die foto, wat een schattige koppies :loveshower:

Ailure
Ailure
  • 5.298 berichten
  • 1 katten

#45 Geplaatst 12 juni 2014 - 18:55

Sienna werd vandaag gesteriliseerd. Op de foto's van het opvanggezin ziet ze er nog wat suf uit, maar alles gaat verder goed. Morgen zeggen ze of ze naar huis mag zondag :love: Ligt aan hoe ze zich voelt. Sienna voelt zich normaal voor de procedure, net zoals Armani ('stiefbroertje') en haar zusje Maja. Haar broertje Elvis is er echt slecht van.. Mamapoes Chanel en ander broertje Olly zijn helemaal fit. Dus iedereen reageert er wel anders op.

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding En haar wonde schoonlikken
Geplaatste afbeelding Samen met Armani naar buiten kijken :)

Ze hebben haar natuurlijk geschoren, maar nu heeft ze dus een kale plek op haar zij. Dat vind ik wel wat minder natuurlijk. Hoe lang zou het duren voor dat weer bijgroeit? :d

Bewerkt door Ailure, 12 juni 2014 - 19:05.