Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#46 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:05

Bij ons katten duurde het vrij lang, maar die zijn in de koudere maanden gesteriliseerd,  dat heeft er misschien iets mee te maken!
Ik vind het altijd wel heel zielig, zeker zo jong, maar ja.. Voor veel katten die buiten lopen zal het dan wel beter zijn zeker!

Mijn da wilde het zeker niet doen als ze geen 6 maanden oud zijn!

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.864 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:19

Fijn dat het goed verlopen is en ook al kijkt ze een beetje suf, toch weer een schattige foto van het jong geweld :loveshower:
Dat gaat snel hoor het terug groeien van de pels. Ik heb het niet zo bij gehouden bij ons Moon maar in het begin is het wel grappig omdat het op de ene plaats sneller begon te groeien dan op de andere, zo in plukjes...

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#48 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:30

Bekijk berichtlilymaya, op 12 juni 2014 - 19:05, zei:

Bij ons katten duurde het vrij lang, maar die zijn in de koudere maanden gesteriliseerd,  dat heeft er misschien iets mee te maken!
Ik vind het altijd wel heel zielig, zeker zo jong, maar ja.. Voor veel katten die buiten lopen zal het dan wel beter zijn zeker!

Mijn da wilde het zeker niet doen als ze geen 6 maanden oud zijn!
Ja dat vinden wij ook wel zielig, zo klein. Maar aan de andere kant bedenk ik mij dan ook wel dat er pasgeboren baby's zijn die meteen onder het mes moeten he :8
En ze heeft geen pijn of last. Elvis waarschijnlijk wel ocharme..

Bekijk berichtHelpLuckyvinden, op 12 juni 2014 - 19:19, zei:

Fijn dat het goed verlopen is en ook al kijkt ze een beetje suf, toch weer een schattige foto van het jong geweld :loveshower:
Dat gaat snel hoor het terug groeien van de pels. Ik heb het niet zo bij gehouden bij ons Moon maar in het begin is het wel grappig omdat het op de ene plaats sneller begon te groeien dan op de andere, zo in plukjes...
Oei, dat gaat hier dan nog een schouwspel geven :d
Maar eventjes foto's trekken van haar 'goede' kant dan als ze hier is :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#49 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:33

Er zijn da die heel weinig scheren! Maar bij die van ons was bijna  heel hun buikje bloot!

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#50 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:37

Bekijk berichtlilymaya, op 12 juni 2014 - 19:33, zei:

Er zijn da die heel weinig scheren! Maar bij die van ons was bijna  heel hun buikje bloot!
Het was moeilijk maar ze heeft geprobeerd een foto van de wonde te maken:
Geplaatste afbeelding

Het is ook best wel kaal zei ze. Had nog gevraagd of die draadjes zelf oplosten of onze DA die eruit zou moeten halen

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#51 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:47

Bij ons hebben ze zelf de draadjes er uit geprutst!! :)
Eentje niet, heb ik zelf gedaan! Is niets aan hoor! Ik wilde ze de stress van de da besparen, want die wilde het wel doen hoor!

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 12 juni 2014 - 19:48

Bekijk berichtlilymaya, op 12 juni 2014 - 19:47, zei:

Bij ons hebben ze zelf de draadjes er uit geprutst!! :)
Eentje niet, heb ik zelf gedaan! Is niets aan hoor! Ik wilde ze de stress van de da besparen, want die wilde het wel doen hoor!
Dat zou ik toch zelf niet durven, stel u voor dat het ontstoken raakt :(

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#53 Geplaatst 12 juni 2014 - 20:15

Nee hoor, gewoon de draadjes er uit gedaan, niet in het buikje geknipt hoor! :d
De da doet het ook zo hoor! Maar je moet het wel durven natuurlijk! Mijn man zou het niet durven zegt hij, ook geen nageltjes! Ik doe dat wel allemaal! Kwestie van gewoonte he!

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 12 juni 2014 - 20:16

Volgens haar gaan ze zelf weg, das nog altijd het makkelijkste natuurlijk :)

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#55 Geplaatst 12 juni 2014 - 23:35

Ocharme dat versufte koppeke. Bij Racheleke waren de draadjes zaten de draadjes langs de binnenkant. Op een dag of twee was die toch wel serieus hersteld hoor. Het heeft enige tijd geduurd vooraleer ze haar buikje aan ons toonde, maar ik geloof dat het bij haar toch redelijk snel gegroeid is haar vachtje. Ik denk wel dat je haar zondag zal kunnen meenemen! :loveshower:

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#56 Geplaatst 13 juni 2014 - 12:12

Het is verplaatst, Sienna komt donderdag de 19de naar huis :8 Om 13u gaan halen
Ik ben ergens teleurgesteld, ergens opgelucht. Natuurlijk heb ik er heel hard naar uitgekeken.
Aan de andere kant, maandag heb ik nog examen, dinsdag een jurypresentatie (héél belangrijk), dus ik kan niet afgeleid raken thuis. Maandagnamiddag zou ik langer in school blijven met mijn groepje om die presentatie te oefenen, en anders zou ik natuurlijk niets liever doen dan naar huis gaan he.

Reden waarom is omdat Maja, het andere kattinnetje, haar draadjes vandaag heeft losgekrabt. Ze moeten er dus weer mee terug naar de dierenarts. En voor de zekerheid willen ze Sienna ook even houden om te zien of zij dat ook niet zal doen. Ik begrijp dat wel. Zo erg is het ook niet he. Kan ik nog al mijn energie in mijn examens steken en erover nadenken als een beloning wanneer mijn vakantie begint :) Ma pff, die Maja is echt een wildebras zeg.. Ze klimt ook steeds op je benen en krabt heel wild en dat doet pijn als ze speelt. Een heel verschil met Sienna amai :8

Bewerkt door Ailure, 13 juni 2014 - 12:12.

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#57 Geplaatst 14 juni 2014 - 21:54

Geplaatste afbeelding

Nog een fotootje van Sienna :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#58 Geplaatst 14 juni 2014 - 22:29

Zo schattig zeg!!

Ailure
Ailure
  • 5.266 berichten
  • 1 katten

#59 Geplaatst 14 juni 2014 - 23:00

Fotogeniekske he :jump:  Net hele tijd met opvangmama gechat, ze is echt wel het lievelingetje van haar uit het nest :)
Echt een knuffelaarke, je hoeft ze nog maar aan te raken en ze gaat al spinnen. Andere kittens janken als je ze oppakt maar zij niet, geniet ze van :catattackball

juleken
juleken
  • 7.145 berichten

#60 Geplaatst 15 juni 2014 - 22:27

Ik denk dat je heel veel liefde zal krijgen van die lieve Sienna :heart: