Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#61 Geplaatst 18 juni 2014 - 15:34

Ik ga ze over twee uurtjes (18u) halen!!! :cheer: :cheer: :cheer:

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#62 Geplaatst 18 juni 2014 - 15:38

Oh, is het en dag vroeger? Leuk voor jou!

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#63 Geplaatst 18 juni 2014 - 15:44

Ja ik kon uiteindelijk morgen niet om het afgesproken uur dus ik mag vandaag :) YESSS :cheer:

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#64 Geplaatst 18 juni 2014 - 22:29

Als ik haar dag met één foto moet concluderen, dan is het deze:

Geplaatste afbeelding

Ze is heel content aan het slapen :) Al spinnend

Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Ailure, 18 juni 2014 - 22:36.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.619 berichten
  • 2 katten

#65 Geplaatst 18 juni 2014 - 22:58

Oooh, geweldig!  Hoe doet ze het bij jou thuis?  Schikt ze zich goed?
Vertel, vertel ...hihihi

Bewerkt door Inavanthielen, 18 juni 2014 - 22:59.

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#66 Geplaatst 18 juni 2014 - 23:16

Eindelijk is ze thuis!!

Heel veel geluk gewenst met deze lieverd!!

Bewerkt door lilymaya, 18 juni 2014 - 23:17.

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#67 Geplaatst 18 juni 2014 - 23:29

Het verliep echt heel vlotjes! Ze had een half uurtje nodig voor de kamer en zodra ik de CatIt Senses Play Circuit bovenhaalde was ze verkocht hoor! Ze had nergens anders meer aandacht voor :d Speelt ze echt heel graag mee, en een laserlampje achterna zitten ook! Ze is ongelofelijk lief! Toen ze aan het spelen was sprak ik tegen haar en ze begon meteen te ronken! En zodra je haar aanraakt ook.

Na even nog met een muisje op bed gespeeld te hebben ging ze slapen. Maar dat duurde niet lang, was maar een dutje :d Ik ging er met mijn laptop bij liggen op bed en ze herschikte zich om op mijn buik te komen liggen. Uiteindelijk ging ze echt fletsen en keek ze mee naar wat ik op de laptop deed. Nu ligt ze in haar hangmatje van de krabpaal te soezen :) Ik heb een homecoming filmpje gemaakt die ik zal uploaden!

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#68 Geplaatst 18 juni 2014 - 23:43

Oooo, ik lees dit nu pas! Zo tof om te lezen hoe goed ze het doet en hoe lief ze is!! Alé jong, die komt al op je buik liggen :heart:  En die foto's, smelt smelt :loveshower: Ben benieuwd naar nog meer verhalen hoor! Super!

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#69 Geplaatst 18 juni 2014 - 23:46

https://www.youtube....eature=youtu.be

Ik hoop dat hij het laat zien, maar hier is een filmpje dat ik snel in elkaar geknutseld heb. Sorry voor de slechte camera skills! Ik ben het nog niet gewoon.

Bewerkt door Ailure, 18 juni 2014 - 23:46.

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#70 Geplaatst 18 juni 2014 - 23:54

Wat een leuk filmpje, en wat is zo mooooiiii!! Echt, zo een scheetje! Ze doet me denken aan ons sterretje Yvette toen die kitten was. Echt prachtig. En hoe ze nieuwsgierig haar nieuwe stekje aan het verkennen is en zo heel voorzichtig op je bed kruipt, oh, mijn hart smelt. Ik denk dat jij vannacht niet veel gaat slapen, ik denk dat jij vannacht heel veel gaat "Sienna-kijken" :p :) Weer een mieke dat haar gouden mandje gevonden heeft, echt ik krijg er een krop van in mijn keel :oops:

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 18 juni 2014 - 23:59

Oh wat lief :d Ik zeg net dat ze sliep he, awel niet meer! Ze is van de krabpaal op mijn bed geklommen al spinnend, ze loopt nu over me heen om te fletsen hihi :d

Ze is wel nog niet op de kattenbak geweest sinds ze hier is (19u), ze zou toch uit haarzelf gaan he als ze moet?
Momenteel is ze weer heel actief aan het spelen en rondhuppelen

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#72 Geplaatst 19 juni 2014 - 00:10

Zoals ik al zei: weinig slaap vannacht meisje :)

Probeer haar anders eens in de bak te zetten? Misschien dat ze dan vanzelf een plasje zal maken.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#73 Geplaatst 19 juni 2014 - 00:12

Prachtig hoe ze alles nieuwsgierig maar voorzichtig verkent :loveshower: :catattackball
Ik denk ook dat je vannacht niet veel gaat slapen ;)

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#74 Geplaatst 19 juni 2014 - 00:16

Nee niet veel slapen inderdaad, ze is ineens kei actief! Achter haar staart jagen en rollebollen op mijn bed, mijn benen onder de lakens aanvallen...
Ik heb haar zelf al in de bak gezet maar ze kruipt er weer uit. Zou ze dat grit niet goed vinden misschien? Ik wil een boodschap naast de bak wel vermijden :p

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.926 berichten
  • 3 katten

#75 Geplaatst 19 juni 2014 - 00:22

Ik zou me niet teveel zorgen maken aangezien ze voordien toch ook gewoon was om naar de kattenbak te gaan.
Het komt misschien doordat ze momenteel zodanig veel aan het ontdekken is dat ze er niet aan denkt om te gaan/niet hoeft te gaan.
Hopelijk ligt er tegen morgenvroeg een plasje of andere boodschap tussen het grint :d

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 19 juni 2014 - 00:22.