Spring naar inhoud

- - - - -

Sienna!

• Log in om te reageren
228 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.196 berichten

#76 Geplaatst 19 juni 2014 - 00:52

Zooo lief, ze lijkt helemáál niet bang!
Geen stress, of bijna niet, benieuwd naar haar  nieuwe omgeving, die kattenbak komt wel in orde!
Geniet er van met volle teugen!!

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#77 Geplaatst 19 juni 2014 - 07:46

Die bak komt vanzelf, waarschijnlijk ligt er nu iets in. Er zijn gewoon veel nieuwe indrukken te verwerken. Veel plezier met haar!
Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#78 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:27

Nog altijd niets in de kattenbak :catscratchhead:

Maar wow, deze nacht! Ik wist dat het een aanhankelijk poesje was, maar dit heb ik nog nooit gehad :d Ze wilde dus echt heel nodig bij mij slapen in bed! Dan kroelde ze tegen mijn gezicht aan en ging daar liggen, of onder de dekens tegen mijn zij. En spinnen de hele tijd! Als ik haar dan op de krabpaal zette om te slapen miauwde en jankte ze de hele tijd, en uiteindelijk sprong ze dan terug op bed en kwam ze terug bij mij liggen

Jawel hoor! Ik was NET klaar met typen en ze ging op de bak! :d

Bewerkt door Ailure, 19 juni 2014 - 10:29.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#79 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:29

Bekijk berichtAilure, op 19 juni 2014 - 10:27, zei:

Nog altijd niets in de kattenbak :catscratchhead:

Maar wow, deze nacht! Ik wist dat het een aanhankelijk poesje was, maar dit heb ik nog nooit gehad :d Ze wilde dus echt heel nodig bij mij slapen in bed! Dan kroelde ze tegen mijn gezicht aan en ging daar liggen, of onder de dekens tegen mijn zij. En spinnen de hele tijd! Als ik haar dan op de krabpaal zette om te slapen miauwde en jankte ze de hele tijd, en uiteindelijk sprong ze dan terug op bed en kwam ze terug bij mij liggen

Misschien moet je haar eens op de kattenbak zetten?  Eens met haar pootjes door het zand duwen?

Lekker, zo een klein flets - mormeltje eh?  Enne, tis niet zo erg om zo een fluffy langs je in bed te hebben zeker? :goofy:

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:30

Ik had er vannacht een foto van gemaakt hoe ze tegen mij aanlag. Echt zo lijfje onder het bed, en haar kopje steunend op mijn zij onder mijn arm :d

Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:31

Bekijk berichtAilure, op 19 juni 2014 - 10:30, zei:

Ik had er vannacht een foto van gemaakt hoe ze tegen mij aanlag. Echt zo lijfje onder het bed, en haar kopje steunend op mijn zij onder mijn arm :d

Geplaatste afbeelding

:loveshower: :loveshower:   Lief ding :rub:

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#82 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:31

Yup Sienna heeft een boodschap gedaan in de bak! Ik ruik het ook wel, dus misschien niet zo'n goed grit :catscratchhead: Ze heeft het weer verstopt onder alle grit door het er bovenop te graven dus hoe krijg ik dat er nu ooit uit :p

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#83 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:34

Bekijk berichtAilure, op 19 juni 2014 - 10:31, zei:

Yup Sienna heeft een boodschap gedaan in de bak! Ik ruik het ook wel, dus misschien niet zo'n goed grit :catscratchhead: Ze heeft het weer verstopt onder alle grit door het er bovenop te graven dus hoe krijg ik dat er nu ooit uit :p

Bravo Sienna!! :duim:
Poepenschepje eh?  Onze Nio graaft ook alles onder (en de helft van het zand uit de bak :mrgreen: )

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#84 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:35

Mijn Sierra is 8,5 jaar en slaapt ook altijd bij mij. In de zomer soms wat heet, maar oh zo schattig  :cat
Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#85 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:39

Bekijk berichtInavanthielen, op 19 juni 2014 - 10:34, zei:

Bravo Sienna!! :duim:
Poepenschepje eh?  Onze Nio graaft ook alles onder (en de helft van het zand uit de bak :mrgreen: )

Ja verdorie mijn moeder ging me die geven maar ze is werken nu :d Dus ik mag met dat schepje gaan zoeken in de bak sebiet hahaha :p

Bekijk berichtBlackScorpion, op 19 juni 2014 - 10:35, zei:

Mijn Sierra is 8,5 jaar en slaapt ook altijd bij mij. In de zomer soms wat heet, maar oh zo schattig  :cat
Ronkt ze dan ook zo hard? Want ik lag precies naast een motor!

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:43

Bekijk berichtAilure, op 19 juni 2014 - 10:39, zei:

Ronkt ze dan ook zo hard? Want ik lag precies naast een motor!

Bij mijn klein grut komt er ook zoveel geronk uit.  Die ronkt ook zo hard. :goofy:

Ailure
Ailure
  • 5.264 berichten
  • 1 katten

#87 Geplaatst 19 juni 2014 - 10:53

Ik hoop dat dit nu niet dom overkomt maar het is dan ook mijn eerste keer dat ik een binnenkat houd... Als ik de boodschap eruit heb geschept, wat doe ik er dan mee? Waar doe ik het in & waar gooi ik het weg?

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 8.890 berichten
  • 1 katten

#88 Geplaatst 19 juni 2014 - 11:43

Wij scheppen de plasjes en drolletjes in een plastiek boterhamzakje van Aldi. We laten het altijd liggen tot er toch minimum 1 drolletje inzit en gooien het dan in de vuilbak.

Sommig zand ofzo mag je ook in de wc gooien, maar dat is niet veel soorten. Daar moet je ook zeker van zijn voor je de wc verstopt!

Mijn Sierra snurkt niet en ronken is maar heel eventjes. Ze plakt zich wel echt tegen mij. 'S nachts staat ze soms op om te gaan eten ofzo, maar ik wordt daar niet meer helemaal wakker van. Soms vind ik haar in mijn armen zonder dat ik wakker ben geweest om haar in bed te laten. Zo gewend ben ik het  :cat
Geplaatste afbeelding

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 19 juni 2014 - 12:29

Ik schep dagelijks de drolletjes en pipiekes uit de bak.  Ik doe die ook in die zakjes van den Aldi :goofy:
Mijn zakjes zijn dagelijks wel vol, mits ik 2 ukkiepukkies heb die pipi en kaka doen.
De mijne gaan gewoon in de container.
Mijn mama heeft kattenzand met parfum van de Aveve.  Deze is biologisch afbreekbaar, dus geschikt voor de groene container. :king:

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 3.857 berichten
  • 3 katten

#90 Geplaatst 19 juni 2014 - 15:27

Hier gebruiken we 't zand van de Maxizoo (Première) en doordat het goed klontert "zeven" we dagelijks met het schepje.
Dus eerst met 't schepje op zoek naar klonters en dan  beetje horizontaal schudden ermee, zo valt het propere zand terug in de kattenbak.
In een plastieken zakje en richting vuilnisbak buiten.

Momenteel is het met jasmijngeur al ruiken we weinig jasmijn na een grote boodschap :misselijk: :lachen:
Dat is normaal hoor ; je kan moeilijk verwachten dat het alle geurtjes neutraliseert.
Als het storend begint te worden zou je eventueel eens kunnen kijken of je geen kattenbak kan inwerken in een klein kastje, misschien houdt dat wat meer de geur tegen.
Er was hier ergens een topic over iemand die zoiets zelf gemaakt had, eventueel kan je dat ook kopen reeds gemaakt kopen denk ik.

Onze katten hebben wij jaren geleden net afgeleerd om bij ons te slapen omdat ons Lucky'tje veel op en af de vensterbank sprong 's ochtends vroeg. Ook doordat ik lang last had van verstopte neus 's nachts en volgens onderzoeken een lichte allergie voor kattenhaar.
Die momenten dat ze bij ons lagen mis ik toch hoor! Als je er zelf geen problemen mee hebt kan ik dus enkel één goeie raad geven en dat is geniet van het geronk en de aanwezigheid van snoezelige Sienna 's nachts in je armen :love3:

Bewerkt door HelpLuckyvinden, 19 juni 2014 - 15:28.