Spring naar inhoud

- - - - -

Waar komt jouw gebruikersnaam vandaan?

• Log in om te reageren
89 reacties op dit onderwerp
DORIS
DORIS
  • 7.912 berichten
  • 4 katten

#76 Geplaatst 26 juli 2015 - 21:11

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Haha!Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Poeslap
Poeslap
  • 1.759 berichten
  • 2 katten

#77 Geplaatst 26 juli 2015 - 21:53

Poeslap kwam uit een nestje van mijn tante. Je ziet ze op ook op mijn avatar. Het was een lapjespoes en nogal eigenzinnig van karakter, maar ze was toch stiekem mijn favorietje. Ze was van de drie katten die we toen hadden de middelste qua leeftijd, maar helaas wel de eerste kat die we verloren aan de dood (in dit geval aan ziekte). Ik heb het daar echt moeilijk mee gehad. Omdat ze ook net is gestorven in die paar dagen dat ik op kamp was heb ik er in het begin nogal wat nachtmerries rond gehad. Ik droomde steeds dat ze daar rondliep als een echte zombie-achtige kat en iedereen zo blij zeggen tegen mij dat ze terug was, dat ze leefde en ik steeds verschrikt e.d. dat dat niet kon, dat ze dood was enzovoort. Ik heb me in die tijd op een ander kattenforum geregistreerd onder haar naam (heb wel, dacht ik, niet meer dan een handvol berichtjes geplaatst). Ik kom daar nu niet meer, maar ik vind het wel een geschikte naam voor hier. Zo kan ik ze een beetje in ere houden, herdenken op die manier.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#78 Geplaatst 27 juli 2015 - 17:26

Bekijk berichtZajin, op 26 juli 2015 - 19:44, zei:

De mijne is van ZAzoe en JINxy, mijn twee fluffytjes :loveshower:

Ah, leuk om weten! Ik moet altijd aan tajine denken bij jouw posts :ha

Bekijk berichtPoeslap, op 26 juli 2015 - 21:53, zei:

Poeslap kwam uit een nestje van mijn tante. Je ziet ze op ook op mijn avatar. Het was een lapjespoes en nogal eigenzinnig van karakter, maar ze was toch stiekem mijn favorietje. Ze was van de drie katten die we toen hadden de middelste qua leeftijd, maar helaas wel de eerste kat die we verloren aan de dood (in dit geval aan ziekte). Ik heb het daar echt moeilijk mee gehad. Omdat ze ook net is gestorven in die paar dagen dat ik op kamp was heb ik er in het begin nogal wat nachtmerries rond gehad. Ik droomde steeds dat ze daar rondliep als een echte zombie-achtige kat en iedereen zo blij zeggen tegen mij dat ze terug was, dat ze leefde en ik steeds verschrikt e.d. dat dat niet kon, dat ze dood was enzovoort. Ik heb me in die tijd op een ander kattenforum geregistreerd onder haar naam (heb wel, dacht ik, niet meer dan een handvol berichtjes geplaatst). Ik kom daar nu niet meer, maar ik vind het wel een geschikte naam voor hier. Zo kan ik ze een beetje in ere houden, herdenken op die manier.

Oh, wat erg :( geen afscheid kunnen nemen van je schatjes doet echt nog zo veel meer pijn. Is het lang geleden? Het is inderdaad een mooi aandenken :love3:

Zajin
Zajin
  • 2.012 berichten

#79 Geplaatst 27 juli 2015 - 18:17

Bekijk berichtMurron, op 27 juli 2015 - 17:26, zei:

:lachen: Dat was  missch wel wat origineler geweest, maar met tajine heb ik niks :ha  maar vond 't toch wel een  beetje een  leuke naam :goofy:

Baki
Baki
  • 79 berichten
  • 4 katten

#80 Geplaatst 27 juli 2015 - 22:21

Baki is mijn bijnaam van op school vroeger.  :-D

Poeslap
Poeslap
  • 1.759 berichten
  • 2 katten

#81 Geplaatst 27 juli 2015 - 22:35

Bekijk berichtMurron, op 27 juli 2015 - 17:26, zei:

Oh, wat erg :( geen afscheid kunnen nemen van je schatjes doet echt nog zo veel meer pijn. Is het lang geleden? Het is inderdaad een mooi aandenken :love3:

Het is de zomer voor ik aan hoger onderwijs begon gebeurd, dus eens denken... 2006 volgens mij, dus een negental jaar geleden.

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#82 Geplaatst 28 juli 2015 - 01:13

Hier de eerste 2 letters van mijn naam en de 2 eerste letter van mijn toenmalige vriend.

saravz
saravz
  • 42 berichten
  • 1 katten

#83 Geplaatst 04 augustus 2015 - 14:36

Mijn voornaam: Sara
Initialen van mijn achternaam: VZ

Ik heb nooit originele namen gehad, ik vond dat altijd zo ambtetant!
-------------
Veel Liefs,
Sara VZ

Machteld.
Machteld.
  • 3.769 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 04 augustus 2015 - 21:23

Ik had wel een alter ego, maar we zijn een beetje uiteen gegroeid zeg maar... Dus heb ik gewoon mijn eigen naam gebruikt, die komt nu ook niet bepaald vaak meer voor. En een punt achter, want er was al iemand met dezelfde.

Es wütet, kratzt und beißt und kreischt, und wühlt sich durch mein weiches Fleisch

Das Vieh, es lässt mir keine Ruh, ich lock es an und greife zu.

Nein, tu mir nichts! Kann nichts dafür, ich bin doch nur ein wildes Tier.

- Die kleine Ballade vom schwarzen Schmetterling, ASP

NeonYellow
NeonYellow
  • 368 berichten
  • 2 katten

#85 Geplaatst 07 augustus 2015 - 12:43

ik ben gwn zot van geel :loveshower:
banner

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#86 Geplaatst 07 augustus 2015 - 18:06

Mijn man verzamelt nummerplaten uit Amerika en die van Arizona vind ik wel iets bijzonders hebben. Hij heeft er 2 koperen nummerplaten van, ééntje van het jaar '70. Hij is er ook geweest en stiekem droom ik er wel van er ooit heen te gaan al ligt dat voor mij totaal niet voor de hand.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#87 Geplaatst 07 augustus 2015 - 20:09

Bekijk berichtARIZONA, op 07 augustus 2015 - 18:06, zei:

Mijn man verzamelt nummerplaten uit Amerika en die van Arizona vind ik wel iets bijzonders hebben. Hij heeft er 2 koperen nummerplaten van, ééntje van het jaar '70. Hij is er ook geweest en stiekem droom ik er wel van er ooit heen te gaan al ligt dat voor mij totaal niet voor de hand.

Oh zo leuk! Ik zou graag zo'n kaart van Amerika maken met oude nummerplaten van alle staten. Maar lijkt mij nogal een duur projectje  :louche:  
Mag ik vragen waarom het voor jou niet evident is?

ARIZONA
ARIZONA
  • 3.134 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 07 augustus 2015 - 20:45

Ja, is een heel fijne hobby maar ook wel duur. Zeker als je de nummerplaten van Amerika zelf laat overkomen. Je betaalt al snel vanaf 8 dollar voor de goedkoopste platen zonder verzendkost. Zo een koperen nummerplaat kost al gauw over de 50 dollar en meer en dan moet je nog verzendkosten bijrekenen die ook rond de 25 dollar zijn. ;)
Er heen gaan is voor mij niet evident omdat ik een zware angststoornis heb helaas.

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 07 augustus 2015 - 21:34

Oh da's jammer om te horen. Mijn mama kan daardoor niet op bezoek komen bij ons. En ook al vind ik dat echt hard balen, ze kan het niet zomaar uit haar hoofd zetten hé. Dus ga ik maar 's wat vaker over en weer :)
Verzendkosten zouden wel meevallen dan, maar amai, 50 x 50  :scared:

Woodstock
Woodstock
  • 467 berichten

#90 Geplaatst 18 augustus 2015 - 18:29

De mijne heeft niks met het festival van toen te maken; wel met het vogeltje van bij Snoopy.
A house without a cat is not a home