Spring naar inhoud

- - - - -

Wanneer heb je voor het laatst?

• Log in om te reageren
2023 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#1621 Geplaatst 22 mei 2013 - 21:57

Bekijk berichtSteffie_G, op 22 mei 2013 - 12:59, zei:

2 jaar geleden, van m'n opa

Veel sterkte Steffie!!

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#1622 Geplaatst 22 mei 2013 - 23:04

Bekijk berichtLut, op 22 mei 2013 - 21:57, zei:

Veel sterkte Steffie!!

Bedankt :) ik heb het ondertussen helemaal kunnen verwerken, maar op de moment zelf was het echt heel moeilijk. Zeker omdat mijn toenmalige collega's er geen begrip voor konden opbrengen en liever in hun bed bleven liggen dan in te springen voor mij zodat ik naar de begrafenis kon gaan.
Maar toch, het is niet leuk om een dierbare te verliezen. Begin je te denken en te beseffen dat het leven zo voorbij kan zijn. Al heeft mijn opa wel een heel vol en voornamelijk gelukkig leven heeft gehad.

Time spent with cats is never wasted

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1623 Geplaatst 21 juni 2013 - 22:53

Bekijk berichtSteffie_G, op 22 mei 2013 - 23:04, zei:

Bedankt :) ik heb het ondertussen helemaal kunnen verwerken, maar op de moment zelf was het echt heel moeilijk. Zeker omdat mijn toenmalige collega's er geen begrip voor konden opbrengen en liever in hun bed bleven liggen dan in te springen voor mij zodat ik naar de begrafenis kon gaan.
Maar toch, het is niet leuk om een dierbare te verliezen. Begin je te denken en te beseffen dat het leven zo voorbij kan zijn. Al heeft mijn opa wel een heel vol en voornamelijk gelukkig leven heeft gehad.

Dit is toch 'n beetje een troost he, en inderdaad, een grootouder verliezen komt altijd te vroeg  :(
Mijn grootmoeder is gestorven een paar jaar geleden en vind het nog altijd raar dat ik haar niet meer kan bezoeken :(
:) :)

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#1624 Geplaatst 21 juni 2013 - 22:59

Het doet inderdaad vreemd, mijn opa is nu 2 jaar overleden en toch elke keer als mijn vader zegt 'ik ga oma bezoeken' heb ik nog de neiging om te zeggen 'doe de groetjes aan opa!'
Ik ben wel heel blij dat ik toch ben kunnen gaan naar de begrafenis toen (districtmanager heeft dat toen op het nippertje nog kunnen regelen) en ik was echt blij dat zowel ik als m'n vriend erbij waren want mijn ouders, vooral mijn vader had het heeeeel erg moeilijk. En mijn broer zat toen op eindejaarsreis in Duitsland, maar mijn ouders hadden besloten dat hij beter daar bleef, omdat mijn opa ook altijd zei dat onze opleiding voor alles ging. Pff, krijg het ff terug moeilijk seg.
Och ja, ik ben blij dat hij een gelukkig leven heeft gehad en dat al z'n kinderen rondom hem stonden toen hij gestorven is. En hij is pijnloos gestorven. Ik denk dat een mens zich niets mooier kan voorstellen, je kinderen rondom je en vredig heengaan

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1625 Geplaatst 21 juni 2013 - 23:09

Ja, het blijft moeilijk he!  Sterkte Steffie!
En als het dan toch moet, is dit het beste einde, zonder pijn en met de familie en wie men graag ziet om zich heen he!

Mijn grootmoeder was wel 91 jaar maar nog bij haar verstand en ze hoopte om 100 jaar te worden, en plots... kregen we telefoon..... het was gedaan....  ze lag just in het ziekenhuis en daar heeft ze blijkbaar de ziekenhuisbacterie opgedaan (ze waren daar niet al te proper en mijn tante heeft gezien hoe daar een verpleegster eerst vuile smurrie in haar handen had en dan doodleuk de patiënten hun avondeten gaf....!!!), spijtig genoeg heeft ons tante dat pas achteraf tegen ons gezegd.
Ik was de dag ervoor wel langs geweest, maar enkel voor 20 min en had beloofd de dag nadien langer te blijven...........en de volgende morgen na het ontbijt was het gebeurd :(     . is erg :(
Weet je, ik heb met momenten nog fracties van seconden dat ik denk dat ik bij haar langs ga gaan, fracties van seconden ze , maar toch.... is raar he...

ik weet het , tis het leven, maar toch..... is moeilijk he..

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#1626 Geplaatst 21 juni 2013 - 23:58

Oh dat is echt erg. Tegen de ziekenhuisbacterie kan (denk ik) niet veel gedaan worden of het is in elk geval toch echt hardnekkig. En dan zeker iemand die al zo een ouderdom heeft.
Maar weet je, je bent in elk geval nog wel langs geweest bij haar :) ook al was het maar even, je hebt ze toch nog gezien.
En dat van die verpleegster, hebben jullie dat nog ergens gemeld?

Het is inderdaad het leven, maar dat wil niet zeggen dat het daarom makkelijker is :)

Maar goed, om eventjes weer on-topic te blijven ;)

wanneer heb je je voor het laatst boos gemaakt?

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1627 Geplaatst 22 juni 2013 - 12:10

Bekijk berichtSteffie_G, op 21 juni 2013 - 23:58, zei:

Oh dat is echt erg. Tegen de ziekenhuisbacterie kan (denk ik) niet veel gedaan worden of het is in elk geval toch echt hardnekkig. En dan zeker iemand die al zo een ouderdom heeft.
Maar weet je, je bent in elk geval nog wel langs geweest bij haar :) ook al was het maar even, je hebt ze toch nog gezien.
En dat van die verpleegster, hebben jullie dat nog ergens gemeld?

-->   ja, we hebben dat gemeld maar zoals overal lachen ze u bijna uit!!!!!  Zo van, wat komen jullie zeggen, ze was toch al 91 jaar en dat is dan normaal.......
dus met onze melding is er niks gebeurd!!!!!!!!!!!!!

Merci voor de steun!

Het is inderdaad het leven, maar dat wil niet zeggen dat het daarom makkelijker is :)

Maar goed, om eventjes weer on-topic te blijven ;)

wanneer heb je je voor het laatst boos gemaakt?

woensdag heb ik me nog boos gemaakt op t werk

Wanneer heb je voor het laatst iets gekocht van etenswaren dat bij gebruik beschimmeld blijkt te zijn en winkelticket is natuurlijk al lang weggegooid?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#1628 Geplaatst 22 juni 2013 - 13:05

Is al een tijdje geleden, denk een jaartje. Een zakje mozarella bolletjes gekocht, ik giet die uit en een vreselijk zure stank kwam boven. De ganse zak was gewoon zuur terwijl de houdbaarheid wel nog ok was en vers gekocht!

Wanneer heb je voor het laatst geslapen tot de middag?

Bewerkt door Eibhlin, 22 juni 2013 - 13:05.

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#1629 Geplaatst 23 juni 2013 - 00:36

Bekijk berichtEibhlin, op 22 juni 2013 - 13:05, zei:

Is al een tijdje geleden, denk een jaartje. Een zakje mozarella bolletjes gekocht, ik giet die uit en een vreselijk zure stank kwam boven. De ganse zak was gewoon zuur terwijl de houdbaarheid wel nog ok was en vers gekocht!

Wanneer heb je voor het laatst geslapen tot de middag?

een maand geleden, ik had 's nachts vreselijke migraine met alles erop en eraan.... (kloppende vreselijke hoofdpijn, precies zware tandpijn in mijn hoofd, misselijk), ... :(
toen het overgeven gestopt was kon ik eindelijk een pijnstiller nemen, tegen 07u smorgens in slaap gevallen en dan tot de middag geslapen :( ...

Wanneer heb je voor het laatst (op je ritje met de trein) vastgezeten op de trein dankzij  een (vervloekte)  onaangekondigde treinstaking ?

Bewerkt door spirou2007, 23 juni 2013 - 00:37.

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#1630 Geplaatst 23 juni 2013 - 11:00

Dat is al wel een hele tijd geleden.
Ik denk een jaar of 5 terug, maar ik reis ook niet veel met de trein.
En we stonden toen stil een paar meter van het station waar ik uit moest.
Maar we reden niet verder en we mochten er ook niet uit. En het was snikheet en zo een oude trein dus waar je zo goed als geen airco hebt.
Uiteindelijk na een uur is de trein een klein beetje verder gereden en konden we afstappen.
Ik wil niet weten hoeveel klachten er toen zijn geweest. Maar stel nu dat er daar iemand flauw valt in die trein of je zit er met kleine kinderen op?

Wanneer heb je je voor het laatst schuldig gevoeld?

Beautiful
Beautiful
  • 97 berichten

#1631 Geplaatst 24 juni 2013 - 02:29

Vorige maand, toen ik per ongeluk een cola had gemorst op iemands zijn broek..

Wanneer heb je voor het laatst uit geweest?

grumpje
grumpje
  • 5.799 berichten
  • 3 katten

#1632 Geplaatst 24 juni 2013 - 09:17

Pfff 2 weken geleden ongeveer
1 vriendin belde me op of ik eentje kwam pitchen in het cafe, en een paar ur later een andere vriendin, dus maar een paar uurtjes gebabbeld.. echt naar een disco.. dat is toch al een paar jaar geleden, ik ben een kroegenmens, ik heb het niet zo op discotheken, waar mensen menen dat ze een hand op je bibs kunnen leggen, vind het leuker om echte te beppen met vrienden

Wanneer heb je voor het laatst genoten van de natuur?

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#1633 Geplaatst 24 juni 2013 - 10:22

zaterdag, we waren in een parkje en hebben daar eventjes op een bankje gezeten en genoten van het stromend riviertje, de vogeltjes, ....
Heerlijk ontspannend :)

wanneer heb je voor het laatst buikpijn gehad?

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#1634 Geplaatst 24 juni 2013 - 11:46

zo'n 2 weken geleden denk ik.
Lekker uit eten geweest bij Jeroen Meus (Luzine) maar eigenlijk veel te veel gegeten en de dag nadien toch wat last van t buikje :)

wanneer heb je voor t laatst een slow gedanst?

Steffie_G
Steffie_G
  • 15.829 berichten
  • 2 katten

#1635 Geplaatst 24 juni 2013 - 12:05

Ik heb eerlijk gezegd nog niet veel goeds van zijn restaurant gehoord :s
M'n schoonouders zijn er ook gaan eten die moesten eerst door één of andere vuile gang vol met kartonnen dozen eer ze aan de deur waren.
En het eten was echt slecht, soms kunnen dingen je smaak niet zijn, maar dit was echt ronduit slecht klaargemaakt.
Hebben er vrij veel geld aan uit gegeven en de volgende dag beiden ook zo ziek als iets.
Edit: amai serieus verkeerd gelezen seg. Ik dacht dat je ziek was geworden van het eten.
Gelukkig dat het je gesmaakt heeft. Vreemd dat het bij sommige mensen echt lekker is en bij andere dan weer helemaal niet. Zou toch ook niet mogen eigenlijk he

Euhm nog nooit eigenlijk :Ooops:
Wanneer heb je voor het laatst problemen met je pc/laptop gehad?

Bewerkt door Steffie_G, 24 juni 2013 - 12:08.