Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#1 Geplaatst 23 juni 2014 - 20:49

Dames en heren (en speciaal voor Kathy ;) ), mag ik jullie met trots voorstellen, onze nieuwe katjes:

230620141539.jpg

230620141540.jpg

230620141541.jpg

Photo0306.jpg

Photo0307.jpg

Photo0308.jpg

Photo0309.jpg

Photo0312.jpg

Photo0319.jpg

En dan tot slot nog eentje van hun grote zus, ons Racheleke :oops:

We zijn ze deze namiddag bij Joske123 gaan ophalen. Wat een leuke kattenbende daar! De rit naar huis verliep heel goed, ze waren heel rustig. Eens thuisgekomen grote inspectie van alle plekjes in de berging. Ze wilden al onmiddellijk mee naar de keuken, maar dat is nog wat vroeg he, we moeten rekening houden met ons Racheleke. Wanneer ik na tien minuten weer naar de berging wou gaan was ik dus op mijn hoede, heel voorzichtig de deur open gedaan. En wat zie ik? Ze liggen alledrie braaf te slapen op de krabpaal. Ik zou er uren kunnen naar kijken!
Racheleke heeft het door, die is al gaan ruiken aan de deur. Wanneer we daarstraks uit de berging kwamen had ze zich verstopt in de living achter de zetel. Och ja, het is nieuw voor haar he, we gaan haar de tijd geven ook om te wennen. Deze middag zijn we met haar eindelijk bij de dierenarts kunnen gaan voor vaccinaties, wat toch wel nodig was aangezien ze dan in contact zal komen nu met onze drie nieuwe kabouters, dus beter geen risico's nemen dan. Ze was bij de da uiteindelijk heel braaf, maar in de bench onderweg, amaaai, weer een wilde tijger. Gevolg: haar pootje is een beetje gekwetst van tussen de tralies :( Proberen ontsmetten maar ja, ons Rachelemieke laat dat natuurlijk niet toe. Maar ze heeft ondertussen weeral achter haar laserlichtje zitten crossen, dus dat komt wel goed.

We zijn zo blij dat de zusjes samen gebleven zijn. Sammeke gaat er zich gewoon bovenop gaan leggen, zalig om zien :loveshower: :loveshower:
Kathy, bij deze, nogmaals dank voor de goede zorgen en de "goody bag".

Bijgevoegde thumbnails

• 140520141501.jpg

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.484 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 23 juni 2014 - 20:51

Tof, ik blijf Bo nog steeds een heeeeeeeel mooi katje vinden.
Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.311 berichten
  • 1 katten

#3 Geplaatst 23 juni 2014 - 20:54

Och daar zijn ze dan! :) Super dat alles zo goed verlopen is! Hoewel ik er zelf héél graag 2 zou adopteren en het nog steeds zou doen als ik mocht, is kittens houden toch ook wel zeer vermoeiend :p Gisteren om half 2 's nachts zat Sienna hier nog rond te rennen gelijk een zottin en om half 7 was ze alweer wakker. 'k Word altijd tussen 5 en 7 wakker gemaakt door haar.. Dus dat beloofd voor jouw drie sloebers he :d

Houden ze alle drie hun namen trouwens?

Bewerkt door Ailure, 23 juni 2014 - 21:03.

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#4 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:04

Haha, ja het leven van een jonge mama gaat niet over rozen he :p ;)

Ik kom vanavond na elf uur nog eens terug piepen, nu nog wat "katjes-kijken" :loveshower:

Saarsmis
Saarsmis
  • 6 berichten

#5 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:10

:) :) :) OOh wat een lievekes! Proficiat met jullie nieuwe aanwinsten! Hopelijk klikt het snel met Rachelleke

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#6 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:11

Ach wat zijn ze schattig!
Super dat sammeke er bij is!
Wij hadden ook 3 kittens ineens en dat viel super goed mee!!

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#7 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:11

Bekijk berichtSaarsmis, op 23 juni 2014 - 21:10, zei:

:) :) :) OOh wat een lievekes! Proficiat met jullie nieuwe aanwinsten! Hopelijk klikt het snel met Rachelleke

Merciekes! En binnenkort als ze wat gesetteld zijn moet je ze maar eens een bezoekje komen brengen he ;)

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#8 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:13

Ja, ik hoop ook dat rachelleke er "snel" aan went!

juleken
juleken
  • 7.243 berichten

#9 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:13

Bekijk berichtlilymaya, op 23 juni 2014 - 21:11, zei:

Ach wat zijn ze schattig!
Super dat sammeke er bij is!
Wij hadden ook 3 kittens ineens en dat viel super goed mee!!

Ah, blij dat ik van iemand hoor die ook drie kittens in één keer had :) Tja, 't is direct nogal veel he. Maar we konden Sammeke er echt niet van tussen laten, zo tof dat ze niet gescheiden zijn nu. Hadden jullie dan ook al een kat of katten als de drie kittens bij jullie kwamen?

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#10 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:17

Ik ben blij dat die zich zo goed voelen van het eerste moment. Maar dat is natuurlijk ook het voordeel als je met je zussen mag verhuizen. ;)

Het zijn 3 echte lieve boelekes ....

Guytte, de opvangmama, vond het heel een heel leuke bende. Ze vond het zo jammer dat ze alweer terug weg moesten, maar ja ... ze waren al voor jou gereserveerd hé...

ik ben wel supperblij dat ik die schatjes, die hier toch wel 11 weken hebben gewoond (+ 2 weken bij een opvang) nog regelmatig op de foto zal kunnen zien.

Veel veel succes er mee ;) :hug:

Ailure
Ailure
  • 5.311 berichten
  • 1 katten

#11 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:20

Drie trezebezen zoals ze hier zeggen :d

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#12 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:25

Nee, dat niet onze kat was een aantal maanden daarvoor gestorven!
Maar uiteindelijk viel dat wel goed mee hoor! Voor rachelleke zal het natuurlijk wennen worden met zo'n 3 rakkertjes er bij!
Wij  zijn toen 2 zusjes gaan halen en op een andere plaats nog eentje dat toevallig op dezelfde dag geboren was! Die zijn vlug aan mekaar gewend geraakt hoor.

En een jaar later is nummer 4 gekomen, dat was iets moeilijker maar ze is wel aanvaard.
Soms krijgt ze wel eens een mep, maar ze is ook zo wild he!

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:34

Super te lezen dat alles zo goed verlopen is, Juleken :loveshower:

En inderdaad...wat een schatjes !! :love:

Ze zijn precies echt direct al helemaal op hun gemakje :duim: :love:

En nu duimen we volop dat straks ook alles heel vlot verloopt met de kennismaking met Rachelleke :heart:

En ocharme...haar pootje :( Maar goed te lezen dat ze al terug aan het spelen is :)

Geniet van je 4 lieverdjes ! :loveshower:
Geplaatste afbeelding

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#14 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:39

Och zie mijn metekindje ik ben zo blij dat ze bij jullie een gouden mandje heeft gevonden :d en dan nog met twee andere katjes van bij Kathy :) Ik zal dit topic blijven volgen voor fotootjes van Sammeke

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 23 juni 2014 - 21:46

Bekijk berichtMayaBlue, op 23 juni 2014 - 21:39, zei:

Och zie mijn metekindje ik ben zo blij dat ze bij jullie een gouden mandje heeft gevonden :d en dan nog met twee andere katjes van bij Kathy :) Ik zal dit topic blijven volgen voor fotootjes van Sammeke

Inderdaad, ik moest je op de hoogte hebben gehouden ;) Jij bent de meter van Sammeke Buttercup, ik vind die naam heel goed bij hem passen ;) (alhoewel slagroompotje meer bij hem past, maar mss lust hij ook wel boter :) )