Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#136 Geplaatst 31 juli 2014 - 00:38

Die kleine mormels zijn idd geweldig, maar ook al gegroeid ondertussen ja! We krijgen er meer en meer pak aan :p
We zijn van maandag tot vanmiddag effe naar Nederland geweest, kwestie van er deze zomer dan toch heel eventjes tussenuit te kunnen onder ons twee. Mijn zus is twee maal per dag bij hen geweest, en ik moet bekennen dat we tijdens die twee daagjes weg héél veel over hen gebabbeld hebben :oops: We lieten hen echt niet graag achter, maar ja, die bon was al een tijdje geleden aangekocht, en we hadden er ook wel zin in om even van de dagelijkse sleur weg te zijn.
Dinsdagochtend kreeg ik volgende sms van mijn zus: met jullie schatjes alles in orde. Rachelle laat zich niet zien, doch is wel al komen eten. Sam vertrouwt de zaak niet zo, de anderen kennen me precies al gans hun leven. Geniet met een gerust hart!

Oh ik was zo blij toen ik die sms las. Ik durfde maandagavond al niet meteen bellen of smsen, we waren net weg, ze zullen ook gedacht hebben anders, daar is ze weer :oops: Vandaag vertelde ze mij dat Rachelleke dan toch wel een beetje haar gezelschap opzocht de volgende dag, en zich zelfs even liet aaien.
Sammeke heeft idd het meest schrik, maar wordt tgo ons meer en meer op haar gemak. Heeft vanavond een ganse tijd op mijn schoot liggen slapen met de pootjes in de lucht :heart:

Hier nog een paar foto's van afgelopen weekend. Mijn man, een F1 fanaat, was naar de race aan het kijken, en Cecileke heeft praktisch gans de race in allerlei poses op zijn schoot liggen soezen

Photo0479.jpg

Photo0481.jpg

Photo0482.jpg

Toen de race ver afgelopen was is ze zich bij Rachelleke gaan leggen

Photo0483.jpg

Photo0484.jpg

Ik moet zeggen dat ik echt niet graag vertrok de maandag. Ik heb zelfs het nummer van Kathy (Joske dus) aan mijn zus gegeven. Ze bekeek me en vroeg waarom. Mijn antwoord: ah ja, stél nu dat we onderweg verongelukken en het niet overleven, onze families hebben honden en kunnen onmogelijk zomaar direct drie kittens opvangen, dan wil ik dat je Kathy contacteert, want ik weet dat zij er alles zal aan doen om voor hen een nieuwe thuis te zoeken ;)

Allez, sorry zenne Kathy, ik weet dat je het daar al moeilijk genoeg hebt met al die sukkels, maar je weet wat ik bedoel denk ik he. Het zijn toch ook nog een beetje "jouw" kindjes, en ik mag er niet aan denken moesten onze schatjes ons verliezen door 't één of 't ander :oops:

Ze zijn duidelijk heel content dat we veilig en wel weer thuis zijn, Rachelleke trouwens ook, die is ook duidelijk content dat ze weer samen kan zijn met haar drie stiefzusjes, ze heeft er hier al lopen mee spelen hoor!
En die knuffels, is al lang in orde gekomen! Sebiet voor ik ga slapen nog wat extra kusjes gaan geven zie ;)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#137 Geplaatst 31 juli 2014 - 08:13

Is moeilijk om ze achter te laten hé. Ik had dat ook toen ik op vakantie ging, ondanks dat mijn zus (die thuis woont) bij Mylo bleef. Ik was ook altijd heel blij als ze mij updates stuurde over hem :)
Mylo Banner

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#138 Geplaatst 01 augustus 2014 - 00:39

Ik vind het toch oh zò mooi om Rachelleke te zien samen met die 3 kleine treesjes :thumb:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#139 Geplaatst 01 augustus 2014 - 01:10

Is gewoon te lang geleden dat ik dit topic heb gezien...maar de foto's hierboven zeggen zoveel meer als woordjes... :loveshower: :love:

Echt super om te zien hoe de 3 lieverdjes zich zo "thuis" voelen...samen met Rachelleke :heart:

Ik ga spoedig de tijd nemen om het hele topic nog eens door te nemen... :love:
Geplaatste afbeelding

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#140 Geplaatst 01 augustus 2014 - 07:55

Hahaha ... zo lief

Ik moest wat lachen dat je mijn nummer hebt gegeven, maar wees gerust als 't nodig zou zijn dan spring ik direct in de auto om hen te gaan redden ;)
Wat zou je willen, zo'n schatjes wil je toch helpen?

Gek dat Sammeke de bangste was. Maar ja, toen ze hier waren had zij nog altijd de mama hé. En Bo en Cecileke zijn al altijd 8 pootjes op een buikje geweest. Maar dat komt wel in orde met haar.

Mama Emma hebben we jammer genoeg moeten laten inslapen :(  Het begon te erg te worden met alles wat maar kon en ze had hier eigenlijk geen leven meer. Ze kwam nog altijd niet uit haar hoekje waar jullie haar hebben zien zitten :( 'T was echt met pijn in het hart dat ik die beslissing heb genomen ... maar het moest :( Karen was wel heel kwaad op mij, en dat is best wel te geloven.

Het is zo leuk om hier te lezen hoe goed het met alle 4 en natuurlijk ook met jullie gaat :) :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#141 Geplaatst 01 augustus 2014 - 22:05

Bekijk berichtJoske123, op 01 augustus 2014 - 07:55, zei:

Hahaha ... zo lief

Ik moest wat lachen dat je mijn nummer hebt gegeven, maar wees gerust als 't nodig zou zijn dan spring ik direct in de auto om hen te gaan redden ;)
Wat zou je willen, zo'n schatjes wil je toch helpen?

Gek dat Sammeke de bangste was. Maar ja, toen ze hier waren had zij nog altijd de mama hé. En Bo en Cecileke zijn al altijd 8 pootjes op een buikje geweest. Maar dat komt wel in orde met haar.

Mama Emma hebben we jammer genoeg moeten laten inslapen :(  Het begon te erg te worden met alles wat maar kon en ze had hier eigenlijk geen leven meer. Ze kwam nog altijd niet uit haar hoekje waar jullie haar hebben zien zitten :( 'T was echt met pijn in het hart dat ik die beslissing heb genomen ... maar het moest :( Karen was wel heel kwaad op mij, en dat is best wel te geloven.

Het is zo leuk om hier te lezen hoe goed het met alle 4 en natuurlijk ook met jullie gaat :) :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Ik was idd kwaad :( maar ja :'(
lieve kleine emma...

Ik ben superblij dat haar dochters allemaal super zijn terecht gekomen !! En zo super dat het met Rachelleke gaat !!

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#142 Geplaatst 03 augustus 2014 - 00:46

Ja die lieve Emma ocharme. Vind het zo erg voor haar en voor jullie, is altijd een moeilijke beslissing he.

Haar dochtertjes doen het goed hoor. Ze hebben hier vandaag weeral lopen spelen en ravotten amai mijn voeten, echt grappig om hen bezig te zien, niet te doen.
Het voordeel was dan wel dat ze vanavond uitgeteld in de zetel op mijn schoot lagen, alle drie :)
Toen ik uit de zetel kwam hebben ze zich verlegd

Photo0500.jpg

Als je goed naar bovenstaande foto kijkt zie je dat Bo achter Sam lag

Photo0501.jpg

Cecile lag ondertussen nog altijd in dromenland

Photo0504.jpg

Ze nemen dus echt een voorbeeld aan Rachelleke, gaan ook dikwijls op haar plekjes gaan liggen. Die laatste is trouwens serieus opengebloeid sinds onze pluizige gangstertjes er zijn bijgekomen :loveshower:

Hier een paar foto's van Sam deze namiddag, op het plekje van Rachelleke

Photo0495.jpg

Photo0497.jpg

Photo0499.jpg

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#143 Geplaatst 03 augustus 2014 - 08:05

:slach: :slach: Die laatste foto's zijn echt geweldig!
Mylo Banner

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#144 Geplaatst 06 augustus 2014 - 11:34

Ze zien er echt super uit !!

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#145 Geplaatst 06 augustus 2014 - 12:56

hahahahahaha...geweldig...altijd die pootjes zo pal naar voor :goofy:   Dat doet nu eens iedere poezel :lachen:
En die foto's van Sammeke *wrot wrot tussen die spleetjes van de zetel*....Hilarisch!  Hoe komen ze er ook bij eh?
Lekker warm natuurlijk en het is een beetje een beschermend schildje :king:

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#146 Geplaatst 06 augustus 2014 - 21:24

mooi mooi mooi !!!

Echt heel mooi om te zien

Sammeke lijkt bijna een dochtertje van Rachelleke ;)

Nogmaals jullie doen dat heel heel goed !!!! Proficiat !

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#147 Geplaatst 07 augustus 2014 - 00:47

Ja he! Wij hebben dat hier al dikwijls tegen mekaar gezegd dat Sammeke compleet haar dochter zou kunnen zijn :loveshower:

En met die pootjes zo vooruit liggen, dat doen katten idd dikwijls he, wij noemen hen dan altijd supermanneke, die vloog ook zo door de lucht :) En die zetel, ze liggen echt wel heel graag er van boven op, ik denk ook dat ze zich beschermd voelen als ze daar zo knusjes tussen liggen. Die zetel is vier jaar geleden trouwens in functie van de katten gekocht, meer bepaald voor Juleke, die lag op onze vorige zetel ook graag bovenop de kussens, dus wanneer we een nieuwe gingen kiezen is die echt in functie daarvan gekozen.

Afgelopen weekend trouwens iets heel grappigs gezien!! Zowel Cecile als Sam, als die een vlieg in het oog krijgen beginnen die zo raar met hun mondje open en dicht te klappen en maken daar zo een heel grappig geluidje bij! Niet te doen, nog nooit gezien of gehoord van een kat!

Ook fijn: Rachelleke eet al een tijd geen natvoer meer, met om het even waar we mee afkomen, ze lust het niet, enkel nog korrels.

Sinds dit weekend eet ze weer vollenbak natvoer...Wanneer? Als we haar bakje bij de kittens zetten, maw als we hen viertjes dus allen bij mekaar tesamen hun eten geven. Smullen dat ze dan doet! Net of ze wil zeggen, alleen eten is toch maar niks, samen eten is toch wel veel gezelliger ;)

Ze is echt zot van onze drie kapoentjes jong, en ze heeft hier vanavond met hen zitten rondcrossen in huis, ik denk dat ze zich ook weer kitten begint te voelen :oops:

Bewerkt door juleken, 07 augustus 2014 - 00:49.

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.618 berichten
  • 2 katten

#148 Geplaatst 07 augustus 2014 - 08:41

Bekijk berichtjuleken, op 07 augustus 2014 - 00:47, zei:

Ze is echt zot van onze drie kapoentjes jong, en ze heeft hier vanavond met hen zitten rondcrossen in huis, ik denk dat ze zich ook weer kitten begint te voelen :oops:

Dat ervaar ik nu ook, se :goofy:   Vroeger toen Bas nog leefde, was ons Beau alleen speels als we zelf met haar begonnen te spelen.  En dan nog was het soms tegen haar goesting.  Nu met Nio...man man.....Mijne senior is dus echt een kitten.
Ze vangt mee achter vliegen  (om het eerst eh? :goofy:   Alleen is onze Nio ietske rapper :lachen: )
Ze speelt mee verstopperke  (onze Nio verstopt zich onder de zetel en Beau loopt dan onder de zetel te turen.  Heeft ze hem gevonden komt er van 2 kanten...prrrrr?  Kei grappig)
Ze speelt mee tikkertje  (Onze Nio vraagt aan Beau om achter hem te lopen...Prrrr?  Beau staat op en loopt achter Nio....Nio spurt weg, doet een rondje en komt weer naar Beau....Prrrr?....en opnieuw....) :lachen:

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

• 1.060 berichten
  • 17 katten

#149 Geplaatst 08 augustus 2014 - 14:04

Ze zien er echt super uit !! En vooral super hoe Rachelleke meedoet !
Ze zijn echt met hun gat in de boter gevallen !!

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#150 Geplaatst 09 augustus 2014 - 16:07

Tof dat Nio en Beau zo goed overeenkomen en Beau zich op slag ook een aantal jaren jonger voelt ;)

Tja, en ondertussen worden er hier dus alle dagen een pak foto's genomen. Ze kunnen zo lief liggen slapen he, niet te doen jong.

Cecile zou denk ik, had ze een mens geweest graag kok geworden zijn. Iedere keer ik aan ons aanrecht sta om te koken komt ze op de barkruk zitten om alles heel gebiologeerd in het oog te houden, zo grappig. Hier was ze wel efkes afgeleid door een vlieg :p

Photo0524.jpg

Deze namiddag op de zetel, ze liggen hier nu nog zo, Sam en Cecile

Photo0531.jpg

Photo0532.jpg

En Bo lag iets verder, ter hoogte van mijn hoofd zodat ik haar lekker kon knuffelen terwijl ik tv keek

Photo0528.jpg

Cecile heeft ondertussen een gewoonte ontwikkeld, die komt heel graag op mijn man zijn schouder zitten. Het extra leuke hieraan is dat ons sterreke Yvette dat ook altijd deed :heart:
Maar die foto's plaats ik hier niet omdat mijne vent liever niet met zijn gezicht op ks staat :oops:

Ons drie kabouters beginnen ondertussen ook alsmaar zwaarder en zwaarder te wegen!! ;)