Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#151 Geplaatst 09 augustus 2014 - 16:22

Man man man ... die gastjes genieten gewoon van jullie ... en jullie uiteraard ook van hen hé ...

:loveshower: :loveshower: :loveshower:

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#152 Geplaatst 09 augustus 2014 - 16:24

Zo schattig allemaal :loveshower: ! Die hebben bij jou een luilekkerleventje: slapen, knuffelen, eten en weer slapen... Die zijn overduidelijk met hun gat in de boter gevallen!
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#153 Geplaatst 09 augustus 2014 - 16:31

Jaja, ze zijn met hun pluizige poepkes in de boter gevallen, maar ze verdienen het hoor ;) Buiten wat kattenkwaad (dat hoort er nu eenmaal bij) zijn ze echt heel lief en braaf. Je kan ze oppakken wanneer je wil, ze zullen nooit uithalen of beginnen krabben ofzo. En ze worden zo graag geknuffeld! Tja, dan moet het personeel hen maar op hun wenken bedienen he :p

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#154 Geplaatst 09 augustus 2014 - 17:28

Héle leuke en mooie poezziekes.
Proficiat en veel plezier samen.

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#155 Geplaatst 14 augustus 2014 - 00:20

Vanavond in de zetel, mijn benen liggen onder het dekentje, mijn man heeft de foto genomen. Rachelleke lag eerst naast mij op de zwarte fleece van mijn man. Die had die daar gelegd voor moest hij kou krijgen, maar onze pluizige kabouters waren ervan overtuigd dat die daar voor hen gelegd was :p
Uiteindelijk is Rachelleke uit zichzelf naast Cecile vanboven op de zetel gaan liggen

Photo0535.jpg

Dit was dan het zich dat ik had van waar ik lag

Photo0537.jpg

Photo0538.jpg

Ik kan jullie verzekeren, geconcentreerd tv kijken is er niet meer bij de laatste tijd, we hebben veel mooiere dingen om naar te kijken tegenwoordig :loveshower:

En Rachelleke is dus echt héél graag in hun gezelschap! Hier een foto van etenstijd gisteren

Photo0534.jpg

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#156 Geplaatst 14 augustus 2014 - 07:43

Bekijk berichtjuleken, op 14 augustus 2014 - 00:20, zei:

Ik kan jullie verzekeren, geconcentreerd tv kijken is er niet meer bij de laatste tijd, we hebben veel mooiere dingen om naar te kijken tegenwoordig :loveshower:

Lol, dat is hier na bijna een jaar met Mylo nog steeds zo. Wij zitten hier constant 'oooh zie hoe schattig Mylo weer is'. Poezentv is nu eenmaal het beste hé :lachen:
Mylo Banner

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#157 Geplaatst 14 augustus 2014 - 09:12

Amai, die hebben daar een echt luilekkerleventje !!!

Om ter luist .... kabouter lui - luier - luist - extra lui    :lachen:

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#158 Geplaatst 15 augustus 2014 - 16:38

Bekijk berichtJoske123, op 14 augustus 2014 - 09:12, zei:

Amai, die hebben daar een echt luilekkerleventje !!!

Om ter luist .... kabouter lui - luier - luist - extra lui :lachen:

Dat kan je wel stellen ja, tenzij ze wakker zijn natuurlijk, dan zijn ze écht wel wakker hoor! :p ;)

Euh, het was hier vanmiddag ewa trouble in Paradise... Ik zat hier in de zetel, ze lopen hier alle vier gewoon rond in huis, en plots hoor ik vanuit de keuken, achter de (openstaande) deur, een gekrijs, man, niet te doen!! Ik heb Rachelleke zien wegspurten en dan nog één van de drie, heb niet kunnen zien wie, het ging allemaal zo vlug... Dat gekrijs leek wel secondenlang te duren, denk in realiteit een seconde of vijf, maar ik was dus mee in paniek. Ben beginnen roepen, direct naar ginder gestapt en zag dus twee kattenlijfjes in mekaar hangen. Ik heb geen flauw benul wat er kan misgelopen zijn, maar alle vier waren ze totaal van slag. Rachelleke ging meteen achter wasmachien gaan zitten, de kitten liepen hier alle drie rond met dikke staartjes en gekromde rug.
Heb zakje catisfactions gepakt en er een aantal op de grond gelegd om hen af te leiden, maar niemand kwam erop af, heel raar.

Daarna kwam Rachelleke in de living geslopen, maakte zich heel klein en was angstig in het rond aan het kijken. Ook de anderen bleven angstig en onrustig. Uiteindelijk heb ik Rachelleke naar boven laten gaan, ze ligt nu op ons bed en Bo en co zitten hier nu bij mij. De rust is teruggekeerd, ze zijn allen weer op hun gemak, maar ben wel benieuwd wat er straks gaat gebeuren als ze mekaar terug zien...

Zal wel overwaaien waarschijnlijk.

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#159 Geplaatst 16 augustus 2014 - 01:39

En het is blijkbaar overgewaaid :)
In de late namiddag kwam Rachelleke naar beneden, ik heb direct het laservogeltje uitgehaald om hen allen een beetje af te leiden, en er was blijkbaar geen vuiltje aan de lucht. Meteen ook ewa catisfactions op de grond gestrooid, voor ieder een stapeltje, en meteen enthousiast onthaald. Nu vanavond als we thuiskwamen zat ze te wachten in de keuken, aan de deur van de berging waar Bo en co zaten. Ze liepen hier meteen onder hun viertjes rond in huis, en Rachelleke was Bo haar kontje aan het aflikken, terwijl Boke aan het kontje van Rachelleke aan het ruiken was (ik weet het, too much information: :misselijk: , maar toch, ik was wel content ;) ) Ze zijn den ambras dus blijkbaar al vergeten, personeel blij!! Ach ja, in ieder huishouden zit het er wel eens tegen he :p ;)

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#160 Geplaatst 16 augustus 2014 - 16:38

hihi .... 't is dat .... broers en zussen kunnen elkaar ook goed in de haren vliegen hé ;)

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#161 Geplaatst 18 augustus 2014 - 12:43

Dat is hier ook wel eens zenne.  Dan komen ze de ene moment kei goed overeen, en de volgende moment hoor je alleen: 'mwhaa*##grr*psht, grommel grommel, ' :knuppel: :knuppel: :mrgreen:  
Bij ons gebeurt het dan ook het meeste als Nio aan Beau haar kontje ruikt :misselijk:   Senior pussy kan daar niet tegen en wil dan Nio ne keer goed terrecht wijzen :bla:

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#162 Geplaatst 18 augustus 2014 - 16:09

aaah die foto s !! zo verwarmend te zien!!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#163 Geplaatst 18 augustus 2014 - 18:57

Bekijk berichtJoske123, op 16 augustus 2014 - 16:38, zei:

hihi .... 't is dat .... broers en zussen kunnen elkaar ook goed in de haren vliegen hé ;)
Ge moogt zeker zijn hoor!!

:d

juleken
juleken
  • 7.138 berichten

#164 Geplaatst 19 augustus 2014 - 16:03

Ondertussen geen ambras meer geweest :)
Rachelleke was gisteravond nog het wildst van al eigenlijk, die heeft hier zitten rondcrossen en de anderen zitten uitdagen om met haar te spelen. Zo fijn om te zien jong.
Bo en co zijn alledrie enorme vliegenvangers trouwens!! Als ze een vlieg zien worden ze zot, en ze doen dat dus alledrie: ze zien een vlieg, fixeren zich erop en zitten ondertussen te klappertanden, zo grappig :loveshower:

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#165 Geplaatst 19 augustus 2014 - 17:07

Hihi, Mylo is hier ook vliegenvanger van dienst :p
Mylo Banner