Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#166 Geplaatst 20 augustus 2014 - 20:34

Vannamiddag lagen Rachelleke en Cecile weer mooi bij elkaar te slapen

Photo0549.jpg

Ik moest efkes weg, ik dacht dat het misschien toch geen kwaad kon om hen zo te laten liggen, maar was op zoek naar Bo en Sam, want allemaal hier in huis laten is nogal riskant voor onze inboedel ;) Ik vond het duo nergens... Tot ik tot de conclusie kwam dat ik iets over het hoofd gezien had. Hun dekentje in de berging, dat op hun kussen ligt, lag nogal "bobbelig", ik ga kijken en jawel hoor, ze hadden zich samen onder het deken gewurmd en lagen in mekaars pootjes te slapen, zooo lief :loveshower:
Daastraks waren ze hier dan aan het spelen met het dekentje, hier een foto van Bo (die sowieso een beetje een "dekentjesfreak" is :p )

Photo0550.jpg

Hier Bo en Cecile die aan het controleren zijn of ik niet teveel zout op de patatten doe

Photo0547.jpg

En ze liggen zo graag bij mij in de zetel :)

Photo0546.jpg

En dan hier een foto van vandaag ook, ze lagen weer alle drie in hun krabton, die trouwens ewa klein begint te worden :oops:
Photo0544.jpg

Ter vergelijking, dit is een foto van de eerste dagen dat ze bij ons waren

Photo0414.jpg

Je ziet Kathy, jouw kindjes (allez, die van ons ondertussen he!!), worden hier goed in de watten gelegd he!!

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#167 Geplaatst 26 augustus 2014 - 15:39

Het gaat hier eigenlijk alsmaar beter en beter. Rachelleke heeft nooit op de krabton willen liggen. Gisteren kom ik in de berging en wat zie ik?

Photo0563.jpg

Juist, ons poezemieke lag op de ton, en Cecileke lag achter haar.
Gisteravond dan, ons ritueelke van iedere avond, ik zet de kittens in de berging en Rachelleke staat aan de deur te wachten om naar boven te gaan. Of dacht ik toch... Rachelleke lag op het kussen, en de kittens bij haar. En ik maar roepen "kom mieke mee boven slaapjes doen". Ze bleef gewoon liggen. Maar om ze nu een ganse nacht onder hun viertjes daar in de kattenkamer te laten, dat vind ik dan precies toch wel ewa riskant. Uiteindelijk kwam ze toch mee boven.

Etenstijd ten huize Bo en co :) :

Photo0552.jpg

Ailure
Ailure
  • 5.306 berichten
  • 1 katten

#168 Geplaatst 26 augustus 2014 - 16:53

Met die drie kleine koters in huis beleeft Rachelleke precies haar tweede jeugd :d

Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#169 Geplaatst 26 augustus 2014 - 20:19

Wat een heerlijke bende! Echt leuk om te zien. :)

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#170 Geplaatst 30 augustus 2014 - 20:25

't is al een tijdje geleden dat ik hier nog eens ben komen piepen ;-)

Man man man dat zijn toch knuffelaars hé ... niet te doen

En zo tof dat Rachelleke het zo goed doet met hen in huis !!! Dat het uiteindelijk wel goed zou komen daar had ik niet aan getwijfeld maar dat ze zo supergoed meedoet en als het ware het kitten in haar naar boven komt, dat had ik toch niet verwacht!
Kan niet anders dat dat jullie er super goed voor zorgen, anders had je geen zo'n happy katjes in huis !!!

Een dikke proficiat voor jou en je man Juleken !!! Super!

Ik zou zeggen : doe zo voort !

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#171 Geplaatst 31 augustus 2014 - 18:13

Merci Kathy, wij zijn ook dolgelukkig met onze kattenfamilie. En ja, ons Rachelleke herleeft met de kittens hier in huis, ze is er echt dol op. Ze zijn zo lief he, niet te doen. Ik vind het alleen heel spijtig dat ik morgen weer moet gaan werken, want nu gaan ze overdag altijd lang alleen zitten :(
Maar ik troost me met de gedachte dat ze in hun kattenkamertje blijkbaar heel graag vertoeven, dus dat zal wel goedkomen. En dan kunnen we nu beginnen aftellen naar hun sterilisatie, hopelijk verloopt dat ook goed.
Ik ga hier één van dees nog eens ewa foto's zetten.

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#172 Geplaatst 02 september 2014 - 12:21

Je moet denken dat ze helemaal niet alleen zitten hé ... Ze zijn met 4 :-)

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.619 berichten
  • 2 katten

#173 Geplaatst 03 september 2014 - 13:24

De ukkiepukkies groeien als kool, seg!
Raar eh, dat sommige poezels echt genieten van klein grut?  Ons Beauke is hier ook helemaal opengebloeid sinds Nio er is.
En inderdaad, waar Nio zit, moet Beau ook zitten.  Maar omgekeerd ook zenne, waar Beau zit, moet Nio inspecteren

Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS   

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#174 Geplaatst 03 september 2014 - 22:39

Leuk he als je poezels zo met mekaar spelen! Rachelleke begint even roekeloos met hen te spelen als henzelf onder hun drietjes! Erachter crossen, erover rollen, haar buikje tonen, buitelingen maken, man die is aan het openbloeien!! En Sammeke heeft zich ontpopt tot een echt knuffelkontje, niet te doen :loveshower:

Rara wie zou dit zijn?

Photo0570.jpg

Onze Sammiewammie :heart:

Photo0571.jpg

Op haar gemakje aan het "hangen" in de krabton, hangkatten dat zoals zeggen :p

Photo0572.jpg

Sam in de zetel, ze ligt ook graag onder mijn dekentje hoor! Beetje donker maar alé

Photo0573.jpg

Onze Jeroen Meusjes, met name Bo en Cecile, altijd heel gebiologeerd aan het toekijken terwijl ik aan het koken ben, de waterdamp intrigeert hen enorm :)

Photo0575.jpg

Etenstijd!

Photo0576.jpg

Ons kwartet

Photo0567.jpg

Photo0568.jpg

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#175 Geplaatst 03 september 2014 - 22:52

Bekijk berichtJoske123, op 02 september 2014 - 12:21, zei:

Je moet denken dat ze helemaal niet alleen zitten hé ... Ze zijn met 4 :-)

In de berging overdag zitten ze met drie, ik durf Rachelleke niet met hen een ganse dag daar alleen laten. Maar wanneer ik maandag van school kwam, en ook de rest van de week, en ik zet de deur naar huis open, blijven ze in eerste instantie gewoon in de berging zitten. Ze zitten er dus blijkbaar echt wel graag en zien het dan ook precies als "hun" kamertje. Het verloopt hier dus heel gladjes allemaal!

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#176 Geplaatst 04 september 2014 - 01:01

Die foto met die kookpotten! :love4: :loveshower:

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#177 Geplaatst 04 september 2014 - 01:03

Bekijk berichtlilymaya, op 04 september 2014 - 01:01, zei:

Die foto met die kookpotten! :love4: :loveshower:

Ja he :) En dan moet je weten dat Cecile hier soms ver in slaap aan het vallen is op de barkruk. Het lijkt alsof die kokende potten een kalmerende werking hebben op haar. Zo mooi om te zien :heart:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#178 Geplaatst 04 september 2014 - 08:27

Ik vind de foto van die 4 samen op een kluitje de max ...  alsof ze anders geen plaats hebben ;-)

Mijn man heeft zonet ook eens naar de foto's gekeken en hij kon niet geloven dat die Emma's kids waren. Zo groot geworden !!

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#179 Geplaatst 04 september 2014 - 09:46

Weer zalige foto's :loveshower:

Ik denk dat je je echt geen zorgen moet maken over gaan werken. Die gaan zich met 4 in hun luxekamer wel amuseren! De enige die er waarschijnlijk last van gaat hebben ben jij :lachen:
Mylo Banner

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.619 berichten
  • 2 katten

#180 Geplaatst 06 september 2014 - 07:59

Die foto bij die kookpotten is zalig :love4:
Geplaatste afbeelding    WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS