Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#181 Geplaatst 09 september 2014 - 00:14

Bekijk berichtJoske123, op 04 september 2014 - 08:27, zei:

Ik vind de foto van die 4 samen op een kluitje de max ...  alsof ze anders geen plaats hebben ;-)

Mijn man heeft zonet ook eens naar de foto's gekeken en hij kon niet geloven dat die Emma's kids waren. Zo groot geworden !!

Typisch katjes he :) Zoals die foto in dat mandje als ze nog bij jullie woonden :heart:

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#182 Geplaatst 09 september 2014 - 18:34

Bekijk berichtjuleken, op 09 september 2014 - 00:14, zei:

Typisch katjes he :) Zoals die foto in dat mandje als ze nog bij jullie woonden :heart:
hahaha da's waar ... je kan het zo gek niet bedenken éh

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#183 Geplaatst 16 september 2014 - 18:07

Toch wel efkes paniek deze ochtend. Moest vandaag extra vroeg vertrekken, was mooi op tijd gereed. Wanneer ik van de berging naar de garage ging glipte Sammeke vliegensvlug mee de garage in. Ik kon haar niet te pakken krijgen, die kleine dondersteen! Vertrekken was ook geen optie, want dan zou ze of onder de auto terechtgekomen zijn (daar zat ze trouwens verstopt), of ze zou mee naar buiten kunnen lopen. Miljaar ik heb gevloekt. Ik zag het mij op school al uitleggen "sorry ben te laat, kon niet vertrekken want ons kat zat in de garage" :oops: Maar alé, eind goed al goed. Eerst snoepjes gepakt maar dat hielp niet. Dan haar met een borstel vanonder de auto proberen te krijgen. Dan verstopte ze zich natuurlijk tussen allerlei rommel die onder de garagetrap staat. Maar bon, heb haar uiteindelijk te pakken gekregen en was mooi op tijd op het werk :)
Leg dat maar eens uit he aan die kleine pluizebollen dat het personeel tijdig op het werk moet verschijnen en dat het gevaarlijk is als ze de garage inlopen.

Bewerkt door juleken, 16 september 2014 - 18:07.

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#184 Geplaatst 16 september 2014 - 20:11

En nog wat fotootjes

Mijn man wou vorige week gaan slapen en vond Sammeke niet. Madam lag tussen de postuurkes op onze lange kast in de living

050920141731.jpg

Dit zijn Bo en Sam, op mijn schoot

100920141733.jpg

Zo zit Rachelleke in de keuken tegen mijn stoel naar mij op te kijken, wachtend tot ik haar laser bird bovenhaal.

Photo0578.jpg

Daar zijn ze stekezot van. Rachelleke komt er echt achter vragen, ik moet maar gewoon zeggen "waar is het vogeltje?" en ze begint al rond te crossen nog voor ze het lichtje ziet.

Bo en Cecile

160920141736.jpg

Cecile op mijn man zijn schoot

240820141721.jpg

240820141722.jpg

En Rachelleke, fier als een gieter met haar nieuwe zusjes

240820141720.jpg

Spelen met de laserbird, het meest fantastische kattenspeelgoed ooit! Ze zitten er echt mee te richten en we kunnen er hen zo zot als een achterdeur mee maken

Photo0415.jpg

Photo0416.jpg

Photo0417.jpg

Photo0418.jpg

't Is echt gênant aan het worden, mijn gsm staat vol kattenfoto's :oops:

Bewerkt door juleken, 16 september 2014 - 20:14.

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#185 Geplaatst 17 september 2014 - 15:59

Leuke toffe foto's ! Ik hou er van ;-)

Hilke
Hilke
  • 509 berichten
  • 3 katten

#186 Geplaatst 19 september 2014 - 14:11

Bekijk berichtjuleken, op 07 augustus 2014 - 00:47, zei:

Afgelopen weekend trouwens iets heel grappigs gezien!! Zowel Cecile als Sam, als die een vlieg in het oog krijgen beginnen die zo raar met hun mondje open en dicht te klappen en maken daar zo een heel grappig geluidje bij! Niet te doen, nog nooit gezien of gehoord van een kat!

Hahaha, onze Flurk doet dat ook als hij een vlieg ziet, zo bizar. De 2 anderen doen dat niet. Hij doet het trouwens ook als hij zich volledig uitleeft met het laserlichtje (waarschijnlijk omdat dat voor hem net is alsof hij achter een vlieg zit).
Wij leggen ons echt plat als hij dat doet, zo hilarisch raar :lachen:

Wat heb je 4 mooie dames trouwens!!

Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#187 Geplaatst 20 september 2014 - 16:33

Bekijk berichtHilke, op 19 september 2014 - 14:11, zei:

Hahaha, onze Flurk doet dat ook als hij een vlieg ziet, zo bizar. De 2 anderen doen dat niet. Hij doet het trouwens ook als hij zich volledig uitleeft met het laserlichtje (waarschijnlijk omdat dat voor hem net is alsof hij achter een vlieg zit).
Wij leggen ons echt plat als hij dat doet, zo hilarisch raar :lachen:

Wat heb je 4 mooie dames trouwens!!

Inderdaad heel bizar om zien, wij liggen dan ook plat van het lachen :)
Het zijn toch zulke fijne beestjes he die katjes :loveshower: Wij zijn heel content met onze vier dames, ze maken ons zo gelukkig met hun pluizige lijvekes en hun lieve maniertjes en kattenstreken :)

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#188 Geplaatst 20 september 2014 - 19:07

T zijn toch kapoenen hé ;)
Mylo Banner

spirou2007
spirou2007
  • 3.973 berichten
  • 5 katten

#189 Geplaatst 21 september 2014 - 23:03

leuke foto's :) :) :) :)
:) :)

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#190 Geplaatst 28 september 2014 - 02:41

En het is dan zo ver! Gisteren de eerste keer volk ontvangen binnen in huis, in de woonkamer dus. Wat betekent: kaarsjes doen branden (onder toezicht!) en hapjes en zo in de keuken klaargemaakt, dus keuken overhoop. Wanneer ik de tafel gedekt had, voor ons volk er was, heb ik hen efkes in de berging gezet. Eens iedereen binnen was, en ze dus onder toezicht in de living konden rondlopen, hen weer uit de berging gelaten. Het zijn kleine charmeurkes zenne, iedereen was hier vertederd door Bo en co! En buiten wat klein kattenkwaad zijn ze superbraaf geweest! Zo kleine trezekes toch!
En Rachelleke? Die had door dat bezoek zo slecht niet is en kwam af en toe een kijkje nemen. Mijn zus zei het ook, onze drie scheetjes hebben zo een goede invloed op ons angstig Chelllemelleke :loveshower: Zus zei trouwens ook dat ze hier blijkbaar niets tekort komen, want dat ze serieus aan gewicht gewonnen hebben :) Jaja, het zijn kleine smulpaapjes. En kieskeurig ook, madame Bo vindt de kattenmelk van spinner "plots" te min, en verkiest enkel  nog kattenmelk van whiskas. Tja, u vraagt, wij draaien he ;)
Vandaag was ik aan het stofzuigen, ik sta dus gebukt ter hoogte van een kast, en wie springt er op mijn rug en rijdt een rondje mee? Ons Cecilleke, de kleine pruts :)

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#191 Geplaatst 30 september 2014 - 15:48

hahaha .. veel te lang geleden dat ik hier nog eens kwam piepen!
Ik lees zo graag je berichtjes, zo leuk!

Ik ben nog altijd blij dat jullie zo happy zijn met de 3 kadeekes er bij ... Super ...

Jullie doen dat zo heel goed hé ... echt waar !

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#192 Geplaatst 30 september 2014 - 19:56

Merci Kathy, ze maken ons inderdaad heel gelukkig die kleine donsbeertjes :)
Hier nog een foto van Bo en Sam gisteravond in de zetel op mijn benen, zalig gewoon. De andere twee lagen naast mijn hoofd bovenop de zetel

Photo0591.jpg

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#193 Geplaatst 03 oktober 2014 - 15:31

Superleuke foto's! Je hebt daar een prachtig kattengezinnetje en ik blijf Rachelleke haar verhaal ongeloofelijk vinden! Een echt sprookje, zeker nu met de drie 'prutsen' die aan het gezinnetje werden toegevoegd! :heart:

Wat is een laser bird eignelijk?

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#194 Geplaatst 04 oktober 2014 - 01:32

Bekijk berichtkate2, op 03 oktober 2014 - 15:31, zei:

Superleuke foto's! Je hebt daar een prachtig kattengezinnetje en ik blijf Rachelleke haar verhaal ongeloofelijk vinden! Een echt sprookje, zeker nu met de drie 'prutsen' die aan het gezinnetje werden toegevoegd! :heart:

Wat is een laser bird eignelijk?

Rachelleke haar geschiedenis, en hoe ze het hier nu bij ons doet is inderdaad echt wel een sprookje! We zijn zo blij dat we dat beestje een thuis hebben kunnen geven, en het is super om te zien hoe goed ze het doet, en hoe blij ze is met haar (stief)zusjes. Het is zo een scheetje jong, met haar mooie appelblauwzeegroene oogjes en roze lipjes :heart: :heart:

Die laserbird is een plastic speelgoedje in de vorm van een vogeltje dat we in mei kochten tijdens een weekendje Eindhoven. Als je het knopje aanzet schijnt er een laserlichtje. Je zet het op de grond, en ieder keer dat ze er met hun pootje tegenkomen vliegt dat laserlichtje langs alle kanten. Ze vinden het super, vooral Rachelleke. Als het vogeltje een minuut ofzo stilstaat gaat het lichtje uit. Dan gaat ze er tegenaan zitten en blijft ze zo liggen, echt lief. En dan af en toe geeft ze er een tik tegen en hup, het lichtje vliegt weer langs alle kanten. Ze verstaat ons echt, ze komt er achter vragen, iedere dag rond hetzelfde tijdstip, als we aan de keukentafel zitten 's avonds om te eten.
Er lag nog maar één stuk in die winkel, mijn man dacht dat het maar brol ging zijn, maar ik wou het toch kopen, en het is het beste speelgoedje dat we ooit kochten voor onze katjes. Hier in België ben ik het nog nergens tegengekomen, maar via internet heb ik het wel al gevonden. We gaan ons nog zo eentje moeten bestellen, want als dit hier ooit kapot gaat hebben we een probleem!

Hier dus de laserbird

Photo0592.jpg

juleken
juleken
  • 7.238 berichten

#195 Geplaatst 04 oktober 2014 - 20:59

Vandaag naar de dierenarts gebeld. 29 oktober worden ze gesteriliseerd, dan is heb ik vakantie en ben ik thuis bij hen. Ben toch een beetje bang hoor, hoop dat alles goed verloopt en dat de beestjes niet teveel pijn hebben. Heb er nu al compassie mee...
Onze dierenarts zei trouwens dat ze het gaat doen via de flank ipv het buikje, ze zegt dat dit bij jonge katjes zo gedaan wordt. Iemand hier ervaring mee?