Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#196 Geplaatst 04 oktober 2014 - 23:41

Nee, nog nooit van gehoord .
Wel via laprascopie!

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#197 Geplaatst 04 oktober 2014 - 23:45

Bekijk berichtlilymaya, op 04 oktober 2014 - 23:41, zei:

Nee, nog nooit van gehoord .
Wel via laprascopie!

Oei, daar heb ik ook nog nooit van gehoord

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#198 Geplaatst 05 oktober 2014 - 00:04

Bekijk berichtjuleken, op 04 oktober 2014 - 23:45, zei:

Oei, daar heb ik ook nog nooit van gehoord
schijnt wel super te zijn, maar wel duur!

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#199 Geplaatst 05 oktober 2014 - 00:09

Bekijk berichtlilymaya, op 05 oktober 2014 - 00:04, zei:

schijnt wel super te zijn, maar wel duur!

Ja, zal bij ons op het einde van de maand hier ook een mooie rekening worden, drie in één keer, plus voor alle drie een fiv-test, gezien de mama positief was willen we toch wel weten of onze knuffelbeertjes al dan niet kattenaids hebben.

Zoals gezegd, ik ben bang, het blijft een operatie, maar ik heb wel alle vertrouwen in onze dierenarts. Zij heeft ons Rachelleke vorig jaar ook gesteriliseerd, en dat was geen lachertje, gezien ze op dat ogenblik een zwerfkatje was dat we net gevangen hadden. In haar praktijk is Rachelleke dan ook nog eens uitgebroken. Maar het is haar toch gelukt om haar te steriliseren, en het is heel mooi gedaan. Plus het feit dat ze pijnstillers meegaf. Onze vorige da, waar we onze vorige poezels bij lieten castreren heeft dit niet gedaan. Op dat ogenblik was ik een leek wat katten betreft, dus ik had er ook niet naar gevraagd. Voel mij daar nu nog altijd slecht bij... Bon, zal wel goed komen met Bo en co. Ze hebben hier vanavond weer naar hartenlust lopen ravotten, maar hun kaarsje is uit nu, ze zijn uitgeteld :)

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#200 Geplaatst 05 oktober 2014 - 00:20

Wat grappig is: Sammeke heeft dus zo een vlekje naast haar mondje, als kitten al. Nu merken we de laatste weken op dat zowel Bo als Cecile ook een vlekje krijgen naast hun snoetje, minder groot en gekleurd als bij Sam, maar het is er wel. Het zit dus duidelijk in de familie :)
Ze hebben ook alle drie hetzelfde trekje, de ene meer uitgesproken dan de andere: als je hen oppakt en in je armen legt duwen ze een pootje tegen je wang. Ze zijn toch zo schattig ons kitten-trio, én ons Chellemelleke natuurlijk :heart: Die beertjes zijn echt een verrijking in ons leven :heart:

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#201 Geplaatst 05 oktober 2014 - 00:43

Bekijk berichtjuleken, op 05 oktober 2014 - 00:20, zei:

Wat grappig is: Sammeke heeft dus zo een vlekje naast haar mondje, als kitten al. Nu merken we de laatste weken op dat zowel Bo als Cecile ook een vlekje krijgen naast hun snoetje, minder groot en gekleurd als bij Sam, maar het is er wel. Het zit dus duidelijk in de familie :)
Ze hebben ook alle drie hetzelfde trekje, de ene meer uitgesproken dan de andere: als je hen oppakt en in je armen legt duwen ze een pootje tegen je wang. Ze zijn toch zo schattig ons kitten-trio, én ons Chellemelleke natuurlijk :heart: Die beertjes zijn echt een verrijking in ons leven :heart:
Hier in antwerpen krijgen we 30 euro voor sterilisatie van een poes, max 2 per jaar!

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#202 Geplaatst 05 oktober 2014 - 00:44

Bekijk berichtlilymaya, op 05 oktober 2014 - 00:43, zei:

Hier in antwerpen krijgen we 30 euro voor sterilisatie van een poes, max 2 per jaar!

Helaas hier niet... maar het is dan maar zo he, wij hebben geen kindjes, dus onze centjes gaan naar onze poezels :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#203 Geplaatst 05 oktober 2014 - 00:52

Bekijk berichtjuleken, op 05 oktober 2014 - 00:20, zei:

Ze zijn echt wel super schattig hoor!

Joske123
Joske123
  • 5.604 berichten
  • 7 katten

#204 Geplaatst 05 oktober 2014 - 13:55

Bekijk berichtjuleken, op 04 oktober 2014 - 20:59, zei:

Vandaag naar de dierenarts gebeld. 29 oktober worden ze gesteriliseerd, dan is heb ik vakantie en ben ik thuis bij hen. Ben toch een beetje bang hoor, hoop dat alles goed verloopt en dat de beestjes niet teveel pijn hebben. Heb er nu al compassie mee...
Onze dierenarts zei trouwens dat ze het gaat doen via de flank ipv het buikje, ze zegt dat dit bij jonge katjes zo gedaan wordt. Iemand hier ervaring mee?

Onze dierenarts heeft dat ook eens gedaan van 2 katjes ... ik vond het echt wel allesbehalve hoor !
1) het zag er gewoonweg niet uit, als dat haar op de zijkant er af
2) die 2 kattinetjes hebben veel meer last gehad dan diegene met een sneetje in de buik (er waren er van elk 2, dus 2 op de buik, 2 op de flank)

Ik heb hem gezegd dat ik dat de volgende keer niet meer zo wenste te zien. Dan gaf hij toe dat het eens proberen was :(

Ik zou het dus nooit meer laten doen !

lilymaya
lilymaya
  • 7.193 berichten

#205 Geplaatst 05 oktober 2014 - 14:12

Bekijk berichtJoske123, op 05 oktober 2014 - 13:55, zei:

Onze dierenarts heeft dat ook eens gedaan van 2 katjes ... ik vond het echt wel allesbehalve hoor !
2) die 2 kattinetjes hebben veel meer last gehad dan diegene met een sneetje in de buik (er waren er van elk 2, dus 2 op de buik, 2 op de flank)

Ik heb hem gezegd dat ik dat de volgende keer niet meer zo wenste te zien. Dan gaf hij toe dat het eens proberen was :(

Ik had er nog nooit van gehoord!

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#206 Geplaatst 05 oktober 2014 - 15:07

Bekijk berichtJoske123, op 05 oktober 2014 - 13:55, zei:

Goed om weten! Dan ga ik zeker tegen haar zeggen dat ik liever heb dat ze het via hun buikje doet!

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#207 Geplaatst 09 oktober 2014 - 22:29

Zo grappig om zien hoe ze hier lopen te spelen, niet te doen. Bo was daarstraks onder haar eentje rondjes aan het springen, ze was aan het spelen met een stukje van een zakje natvoer, en ze was zich aan het amuseren hoor.
Sam is echt de grootste floskont geworden van de drie. We mogen ons niet in de zetel zetten of hup, ze springt op onze schoot en ze ligt zich in allerlei bochten te draaien. Ze willen altijd bij ons zitten of liggen. Zo fijn onze vier kabouters, ze kleuren mijn dag :)

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#208 Geplaatst 09 oktober 2014 - 22:49

Bekijk berichtjuleken, op 09 oktober 2014 - 22:29, zei:

Zo grappig om zien hoe ze hier lopen te spelen, niet te doen. Bo was daarstraks onder haar eentje rondjes aan het springen, ze was aan het spelen met een stukje van een zakje natvoer, en ze was zich aan het amuseren hoor.
Sam is echt de grootste floskont geworden van de drie. We mogen ons niet in de zetel zetten of hup, ze springt op onze schoot en ze ligt zich in allerlei bochten te draaien. Ze willen altijd bij ons zitten of liggen. Zo fijn onze vier kabouters, ze kleuren mijn dag :)

Ach Juleken, zoooooo fijn en blij dit te lezen :loveshower: :love:

Ongelooflijk toch...dat alles zo vlot en super goed verloopt !!! Geniet ten volle van je 4 kaboutertjes :jump: :love:

Hier hebben we er maar 3, maar ik herken volledig jou gevoel :heart: :love:
Geplaatste afbeelding

juleken
juleken
  • 7.139 berichten

#209 Geplaatst 09 oktober 2014 - 22:52

Bekijk berichtMauro, op 09 oktober 2014 - 22:49, zei:

Ach Juleken, zoooooo fijn en blij dit te lezen :loveshower: :love:

Ongelooflijk toch...dat alles zo vlot en super goed verloopt !!! Geniet ten volle van je 4 kaboutertjes :jump: :love:

Hier hebben we er maar 3, maar ik herken volledig jou gevoel :heart: :love:

Tof he :)
Ik ben ook zo blij dat alles zo vlotjes verloopt. Zo fijn ook om te horen dat het bij jullie met hun drietjes zo goed gaat! Onze katjes zijn een verrijking aan ons leven jong!

Bewerkt door juleken, 09 oktober 2014 - 22:54.

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#210 Geplaatst 09 oktober 2014 - 22:58

Bekijk berichtjuleken, op 09 oktober 2014 - 22:52, zei:

Tof he :)
Ik ben ook zo blij dat alles zo vlotjes verloopt. Zo fijn ook om te horen dat het bij jullie met hun drietjes zo goed gaat! Onze katjes zijn een verrijking aan ons leven jong!

Inderdaad Juleken...ik kan me echt geen leven meer voorstellen zonder m'n 3 lieverdjes :love:

Misschien een beetje raar om te zeggen, maar Mauro, Naomi en lieve Amy zijn gewoon de reden dat 's morgens de moed heb om op te staan... :oops: :love:

Mijn ventje en Arno zijn al vroeg weg en Robin is op internaat...dus ja...de poezekes geven me zoveel kracht en moed...en ook al ben ik zo kapot, voor de poezekes zou ik alles doen :love:

Bewerkt door Mauro, 09 oktober 2014 - 22:59.

Geplaatste afbeelding