Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
juleken
juleken
  • 7.143 berichten

#211 Geplaatst 09 oktober 2014 - 23:03

Bekijk berichtMauro, op 09 oktober 2014 - 22:58, zei:

Inderdaad Juleken...ik kan me echt geen leven meer voorstellen zonder m'n 3 lieverdjes :love:

Misschien een beetje raar om te zeggen, maar Mauro, Naomi en lieve Amy zijn gewoon de reden dat 's morgens de moed heb om op te staan... :oops: :love:

Mijn ventje en Arno zijn al vroeg weg en Robin is op internaat...dus ja...de poezekes geven me zoveel kracht en moed...en ook al ben ik zo kapot, voor de poezekes zou ik alles doen :love:

Kan ik heel goed begrijpen hoor! Ik heb hier de laatste tijd ook al meer dan vroeger alleen gezeten, en voel me al een tijdje ook niet zo goed in mijn vel, maar als ik die pluizige beestjes hier rond mij zie rondhuppelen, dat doet echt deugd he. We hadden het er onlangs ook nog over dat we niet meer echt kunnen op reis gaan. Maar we zijn het er gelukkig allebei over eens dat, als we moeten kiezen, reizen wanneer we willen en kunnen en geen katjes, of niet meer zomaar kunnen vertrekken en wél katjes, dat we unaniem kiezen voor het laatste!
Amy is echt zo een schatje ook he, als ik fotookes zie van haar zou ik haar zo uit het scherm willen halen om haar te knuffelen. Maar jouw twee zwartjes zijn ook scheetjes hoor. Ik heb, dankzij ons sterretje Yvonne, sowieso een zwak voor zwartjes :heart:

Mauro
Mauro
  • 7.714 berichten
  • 2 katten

#212 Geplaatst 09 oktober 2014 - 23:24

Helemaal akkoord, Juleken :heart:

Ons laatste reisje was 8 jaar geleden naar Cyprus...net voor de komst van Mauro :love: Sindsdien zijn we niet meer op reis geweest...en ik mis het ook niet ;)

En ongelooflijk maar waar...Dirk had zelfs schrik voor poezekes...dus intussen is hij ook al zoveel veranderd....nu zou hij ook alles doen voor de poezekes :loveshower:

En ja...lieve Amy is echt zoooo'n lieverdje en zo schattig....ik zie Mauro en Naomi doodgraag, maar Amy is echt zo'n knuffelpoezeke :love:

Ik wil je topic zeker niet verstoren...maar ga toch één foto'ke plaatsen van Amy'ke  :oops:

Hou je goed, Juleken... :hug: :hug:

Bijgevoegde thumbnails

• DSC06826.JPG

Geplaatste afbeelding

Ailure
Ailure
  • 5.265 berichten
  • 1 katten

#213 Geplaatst 12 oktober 2014 - 15:24

Bekijk berichtjuleken, op 04 oktober 2014 - 20:59, zei:

Vandaag naar de dierenarts gebeld. 29 oktober worden ze gesteriliseerd, dan is heb ik vakantie en ben ik thuis bij hen. Ben toch een beetje bang hoor, hoop dat alles goed verloopt en dat de beestjes niet teveel pijn hebben. Heb er nu al compassie mee...
Onze dierenarts zei trouwens dat ze het gaat doen via de flank ipv het buikje, ze zegt dat dit bij jonge katjes zo gedaan wordt. Iemand hier ervaring mee?
Sienna is ook via de flank gesteriliseerd, met als argument dat dat sneller geneest. Moet zeggen dat ik er geen last van ondervonden heb. Ja, haar zusje Maya trok die draadjes wel uit. Weet niet of ze bij het buikje daar dan ook aan kunnen (hoe lenig katten zijn wss wel). Maar Sienna bleef er bravekes vanaf. Een iets kalere plek opzij was er wel, maar in een maand tijd was dat dicht gegroeid. Je ziet er niks meer van en ik voel het eigenlijk ook niet ofzo.

Hier kun je dat goed zien.
Geplaatste afbeelding

Bewerkt door Ailure, 12 oktober 2014 - 15:28.

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#214 Geplaatst 12 oktober 2014 - 21:51

Nog eens wat zitten bijlezen. Het gaat daar goed met die bende hé :) En met die sterilisatie komt het ook wel in orde!
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.143 berichten

#215 Geplaatst 13 oktober 2014 - 23:56

Bekijk berichtAilure, op 12 oktober 2014 - 15:24, zei:

Sienna is ook via de flank gesteriliseerd, met als argument dat dat sneller geneest. Moet zeggen dat ik er geen last van ondervonden heb. Ja, haar zusje Maya trok die draadjes wel uit. Weet niet of ze bij het buikje daar dan ook aan kunnen (hoe lenig katten zijn wss wel). Maar Sienna bleef er bravekes vanaf. Een iets kalere plek opzij was er wel, maar in een maand tijd was dat dicht gegroeid. Je ziet er niks meer van en ik voel het eigenlijk ook niet ofzo.

Hier kun je dat goed zien.
Geplaatste afbeelding

Bedankt voor de info! Zo een mooi scheetje toch he die Sienna!

Bekijk berichtFarailde7, op 12 oktober 2014 - 21:51, zei:

Nog eens wat zitten bijlezen. Het gaat daar goed met die bende hé :) En met die sterilisatie komt het ook wel in orde!

Jaja het gaat goed, maar ze zijn soms echt wel wild hoor :trance: Vanavond hier ook, niet te doen! Zal blij zijn als sterilisatie goed en wel achter de rug is ocharme :)

lilymaya
lilymaya
  • 7.198 berichten

#216 Geplaatst 14 oktober 2014 - 00:43

Bekijk berichtjuleken, op 13 oktober 2014 - 23:56, zei:

Bedankt voor de info! Zo een mooi scheetje toch he die Sienna!

Jaja het gaat goed, maar ze zijn soms echt wel wild hoor :trance: Vanavond hier ook, niet te doen! Zal blij zijn als sterilisatie goed en wel achter de rug is ocharme :)
Ja, ik vond het ook altijd zo zielig!
veel succes gewenst!

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#217 Geplaatst 14 oktober 2014 - 13:32

Oh, die sterilisatie (castratie), das altijd zo van 'SLIK'..nie wenen..nee, we gaan niet wenen....eens buiten bij de DA en poezels achtergelaten....inderdaad...wenen :lachen:
Oh, en als je ze dan mag gaan halen...zoooooo zielig.  Overbezorgd en wel 100 keer kijken of alles goed met hun gaat, eten ze wel?  Zijn ze goed wakker?  Gaan ze goed op de bak?  Drinken ze goed?

Goh!  Ik kan me dus al levendig voorstellen dat 29 oktober nie zo een geweldige dag gaat worden :slach:
Gelukkig weten ukkepukkies er niet al te lang van. :loveshower:

Bekijk berichtMauro, op 09 oktober 2014 - 23:24, zei:

Ons laatste reisje was 8 jaar geleden naar Cyprus...net voor de komst van Mauro :love: Sindsdien zijn we niet meer op reis geweest...en ik mis het ook niet ;)

En ongelooflijk maar waar...Dirk had zelfs schrik voor poezekes...dus intussen is hij ook al zoveel veranderd....nu zou hij ook alles doen voor de poezekes :loveshower:

En ja...lieve Amy is echt zoooo'n lieverdje en zo schattig....ik zie Mauro en Naomi doodgraag, maar Amy is echt zo'n knuffelpoezeke :love:

Ik wil je topic zeker niet verstoren...maar ga toch één foto'ke plaatsen van Amy'ke  :oops:

@Mauro:  Die Amy.....SMELT!! :love4:

Bekijk berichtjuleken, op 16 september 2014 - 20:11, zei:

En nog wat fotootjes

Mijn man wou vorige week gaan slapen en vond Sammeke niet. Madam lag tussen de postuurkes op onze lange kast in de living

Bijlage 050920141731.jpg

Dit zijn Bo en Sam, op mijn schoot

Bijlage 100920141733.jpg

Zo zit Rachelleke in de keuken tegen mijn stoel naar mij op te kijken, wachtend tot ik haar laser bird bovenhaal.

Bijlage Photo0578.jpg

Daar zijn ze stekezot van. Rachelleke komt er echt achter vragen, ik moet maar gewoon zeggen "waar is het vogeltje?" en ze begint al rond te crossen nog voor ze het lichtje ziet.

Bo en Cecile

Bijlage 160920141736.jpg

Cecile op mijn man zijn schoot

Bijlage 240820141721.jpg

Bijlage 240820141722.jpg

En Rachelleke, fier als een gieter met haar nieuwe zusjes

Bijlage 240820141720.jpg

Spelen met de laserbird, het meest fantastische kattenspeelgoed ooit! Ze zitten er echt mee te richten en we kunnen er hen zo zot als een achterdeur mee maken

Bijlage Photo0415.jpg

Bijlage Photo0416.jpg

Bijlage Photo0417.jpg

Bijlage Photo0418.jpg

't Is echt gênant aan het worden, mijn gsm staat vol kattenfoto's :oops:

Zoooooo een schattige kattenbende bij jou eh?  Stuk voor stuk knapperds :love4:

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Jefke_Lientje
Jefke_Lientje

Mooiste kortharige raskat 2016

• 1.048 berichten
  • 17 katten

#218 Geplaatst 15 oktober 2014 - 15:24

De sterilisatie zal wel meevallen :) Voor je het weet springen ze terug rond en breken ze je huis af ;)
Ik duim voor de schatjes !!

Sévérine
Sévérine

Mooiste naaktkat 2016

• 351 berichten

#219 Geplaatst 15 oktober 2014 - 17:38

Vandaag ook een afspraak gemaakt bij de dierenarts, Mirko wordt op 27 oktober gecastreerd, hopelijk gaat alles goed verlopen.
Gisteren is zijn zusje Bijoux die bij mijn ouders woont ook gesteriliseerd, ze hebben vandaag terug naar de dierenarts gegaan want Bijoux was vandaag opvallend lusteloos en heeft ook moeten overgeven en ze miauwde steeds, volgens de dierenarts is alles ok, hij denkt alleen dat ze wat pijn heeft en hij heeft haar een pijnstiller gegeven, hopelijk is het morgen beter met haar.

juleken
juleken
  • 7.143 berichten

#220 Geplaatst 16 oktober 2014 - 00:11

Bekijk berichtMauro, op 09 oktober 2014 - 23:24, zei:

Ooh, ik had die foto hier nog niet gezien!! Zooooo schattig!!!

Bekijk berichtlilymaya, op 14 oktober 2014 - 00:43, zei:

Ja, ik vond het ook altijd zo zielig!
veel succes gewenst!

Bedankt!

Bekijk berichtInavanthielen, op 14 oktober 2014 - 13:32, zei:

Oh, die sterilisatie (castratie), das altijd zo van 'SLIK'..nie wenen..nee, we gaan niet wenen....eens buiten bij de DA en poezels achtergelaten....inderdaad...wenen :lachen:
Oh, en als je ze dan mag gaan halen...zoooooo zielig.  Overbezorgd en wel 100 keer kijken of alles goed met hun gaat, eten ze wel?  Zijn ze goed wakker?  Gaan ze goed op de bak?  Drinken ze goed?

Goh!  Ik kan me dus al levendig voorstellen dat 29 oktober nie zo een geweldige dag gaat worden :slach:
Gelukkig weten ukkepukkies er niet al te lang van. :loveshower:

@Mauro:  Die Amy.....SMELT!! :love4:

Zoooooo een schattige kattenbende bij jou eh?  Stuk voor stuk knapperds :love4:

Hihi, zo herkenbaar. Als we ons Rachelleke gevangen hadden en bij de da brachten om te laten steriliseren zijn er hier ook een pak traantjes gevloeid hoor :) En als ik haar ging ophalen, hupla, weer traantjes. Het zijn onze scheetjes he, en we willen hen  niet zien afzien.

Bekijk berichtJefke_Lientje, op 15 oktober 2014 - 15:24, zei:

De sterilisatie zal wel meevallen :) Voor je het weet springen ze terug rond en breken ze je huis af ;)
Ik duim voor de schatjes !!

Merci Karen. Ik hoop één ding, dat ons huis minder afgebroken zal worden onderhand, want ze houden hier echt wel kot hoor. :p

Bekijk berichtSévérine, op 15 oktober 2014 - 17:38, zei:

Vandaag ook een afspraak gemaakt bij de dierenarts, Mirko wordt op 27 oktober gecastreerd, hopelijk gaat alles goed verlopen.
Gisteren is zijn zusje Bijoux die bij mijn ouders woont ook gesteriliseerd, ze hebben vandaag terug naar de dierenarts gegaan want Bijoux was vandaag opvallend lusteloos en heeft ook moeten overgeven en ze miauwde steeds, volgens de dierenarts is alles ok, hij denkt alleen dat ze wat pijn heeft en hij heeft haar een pijnstiller gegeven, hopelijk is het morgen beter met haar.

Ocharme Bijoux :( , ik hoop ook dat het snel beter gaat en duim voor Mirko.

Vanavond zat Rachelleke ons Bo te wassen. Daarna liep ze het huis rond te crossen en te tollen met Cecile. Sam lag ondertussen vredig op mijn schoot, het is echt een schootzitterke die kat! Hier de foto's, let vooral op de teentjes :heart:

Photo0609.jpg

Photo0610.jpg

Photo0611.jpg

Mijne vent was ondertussen onze digibox aan het repareren. Denk dat één van onze bengeltjes ergens een kabeltje geraakt hadden :p

Inavanthielen
Inavanthielen

Knapste senior 2016

• 4.571 berichten
  • 2 katten

#221 Geplaatst 16 oktober 2014 - 10:46

Oohhhhh...die Sammiewammie :loveshower:   en inderdaad die teentjes...SMELT...zo knoddig :love4:
Onze Nio doet dat hier ook, zo languit gaan liggen, rekken en strekken :love4:

Geplaatste afbeelding HAPPINESS......IS BEING OWNED BY A CAT!!  
WHEN I NEEDED A HAND, I FOUND YOUR PAW

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#222 Geplaatst 16 oktober 2014 - 11:25

Lol, Sammeke is precies een zeer dramatische sterfscene aan het naspelen :lachen:
Mylo Banner

juleken
juleken
  • 7.143 berichten

#223 Geplaatst 16 oktober 2014 - 19:52

Bekijk berichtInavanthielen, op 16 oktober 2014 - 10:46, zei:

Oohhhhh...die Sammiewammie :loveshower:   en inderdaad die teentjes...SMELT...zo knoddig :love4:
Onze Nio doet dat hier ook, zo languit gaan liggen, rekken en strekken :love4:

Zalig he als ze zo lekker relax languit liggen met hun buikje bloot :heart:

Bekijk berichtFarailde7, op 16 oktober 2014 - 11:25, zei:

Lol, Sammeke is precies een zeer dramatische sterfscene aan het naspelen :lachen:

Haha, nu je het zegt, inderdaad :goofy: Jaja, ons mini drama-queentje :love3:

Ailure
Ailure
  • 5.265 berichten
  • 1 katten

#224 Geplaatst 17 oktober 2014 - 21:35

Weer leuke foto's :)
Hoe komt het eigenlijk dat je ze alle drie nu nog moet steriliseren? Kathy laat haar kittens toch al geholpen vertrekken dacht ik?

juleken
juleken
  • 7.143 berichten

#225 Geplaatst 18 oktober 2014 - 15:15

Dat was zo afgesproken met Kathy. Ze wou dit laten doen, maar aangezien de mama FIV positief is en ze dit maar met zekerheid kunnen zien in het bloed van Bo en co vanaf zes maand, hebben wij beslist om hen zelf op zes maand te laten steriliseren. Anders moesten de beestjes nog eens bij de da om bloed te laten afnemen, en dat wilden we hen niet aandoen, is zo al stresserend genoeg voor hen. En ze komen toch nog niet buiten bij ons, dus zwanger kunnen ze niet worden he :)