Spring naar inhoud

- - - - -

Bo, Cecile en Sam!

• Log in om te reageren
323 reacties op dit onderwerp
Dorothea
Dorothea
  • 1.786 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 24 juni 2014 - 18:07

Proficiat, juleken. Ze zien er heel leuk uit. En ik duim voor een vlotte introductie. :)

Inge91
Inge91
  • 12.521 berichten

#32 Geplaatst 24 juni 2014 - 18:11

Wat een prachtige poezen familie heb je nu :) ik hoop dat ze elkaar snel gewoon zijn, geniet van de kleintjes en natuurlijk ook van rachelleke
Geplaatste afbeelding

Sévérine
Sévérine
  • 354 berichten

#33 Geplaatst 24 juni 2014 - 19:28

Proficiat met deze mooie poezelkes, wens je veel geluk en plezier ermee.

Miss Nina
Miss Nina
  • 1.550 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 24 juni 2014 - 19:36

Oh zo'n schatjes van katjes :loveshower: Die sprotjes vallen van het ene verwenhuisje in het ander. Super dat ze alle 3 bij jou mochten komen. Dikke proficiat met de nieuwe kroost :flower:  en duimpje  :duim: dat Rachelleke hen goed aanvaard.
"Humans: No fur, no paws, no tail. They run away from mice. They never get enough sleep. How can you help but love such an absurd animal?"
- Anonymous cat about humans

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#35 Geplaatst 24 juni 2014 - 19:47

Hoe leuk die foto met hun melkske ... ;)
en 't zijn echt wel lieve kabouters ... ze voelen zich blijkbaar overal op hun gemak !!! super beestjes

Ik heb ze toch goed opgevoed hé :p :p  

Nee, het zijn altijd al gemakkelijke katjes geweest, ook zusje nummer 4 is intussen goed ingeburgerd bij haar nieuwe "grote " broer ;)  

Nu nog een thuisje voor de lieve mama Emma en dan zijn ze allemaal heel gelukkig !  Mama Emma heeft deze nacht toch nog een beetje getreurd om haar kindjes .... maar ja, 't was tijd, ze zijn al meer dan 12 weken .... 't is mama's laatste nestje, binnenkort wordt ze gesteriliseerd !

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#36 Geplaatst 24 juni 2014 - 23:22

Tja, ik kan het me niet laten :oops:
Vond er daarstraks eentje niet direct terug...

Photo0341.jpg

tot ik dichterbij ging kijken

Photo0340.jpg

Photo0336.jpg

Photo0337.jpg

Photo0338.jpg

Photo0339.jpg

Da's goed voor de gemoedstoestand hoor, als je dat in je huis hebt!

lilymaya
lilymaya
  • 7.946 berichten

#37 Geplaatst 25 juni 2014 - 00:08

Bekijk berichtjuleken, op 24 juni 2014 - 23:22, zei:

Tja, ik kan het me niet laten :oops:
Vond er daarstraks eentje niet direct terug...

Bijlage Photo0341.jpg

tot ik dichterbij ging kijken

Bijlage Photo0340.jpg

Bijlage Photo0336.jpg

Bijlage Photo0337.jpg

Bijlage Photo0338.jpg

Bijlage Photo0339.jpg

Da's goed voor de gemoedstoestand hoor, als je dat in je huis hebt!
Oh, ik zag dit net! Hoe schattig! Daar doe je het toch voor!! Zoooo lief zeg!

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#38 Geplaatst 25 juni 2014 - 00:39

Bekijk berichtlilymaya, op 25 juni 2014 - 00:08, zei:

Oh, ik zag dit net! Hoe schattig! Daar doe je het toch voor!! Zoooo lief zeg!

Ja he, ongelooflijk! Geeft zo een warm gevoel om hen daar zo te zien liggen :loveshower:
Ik ben nu nog efkes bij hen gaan piepen en ze liggen daar dus weer zo he, samen onder hun drietjes in hun mandje, en alle drie weer vollenbak aan het spinnen. Oh ik kan echt niet wachten tot ze ons huis kunnen verkennen. Ben er tegelijk wel wat bang voor want we zullen ogen tekortkomen vrees ik, het zijn echt kleine circusacrobaatjes, ik zou hier eigenlijk gans ons huis kattenproof willen maken :oops: , zo bang dat er hen iets zou overkomen.

Nu duimen dat die lieve mama Emma een gouden mandje vindt :thumb:

Bewerkt door juleken, 25 juni 2014 - 00:40.

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#39 Geplaatst 25 juni 2014 - 01:12

Ik wou vandaag trouwens eens van elk apart een mooie foto trekken om hen in het "miauw ik ben" topic te zetten, maar hen elk apart mooi in beeld krijgen lukt voor het ogenblik nog niet bij die kleine hyperkinetische monstertjes ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#40 Geplaatst 25 juni 2014 - 07:26

Bekijk berichtjuleken, op 25 juni 2014 - 01:12, zei:

Ik wou vandaag trouwens eens van elk apart een mooie foto trekken om hen in het "miauw ik ben" topic te zetten, maar hen elk apart mooi in beeld krijgen lukt voor het ogenblik nog niet bij die kleine hyperkinetische monstertjes ;)

Haha ... en slaapfoto's van elk apart gaat ook niet want ze liggen altijd samen ;)

Het is leuk om al die mooie foto's te zien. Super !
Maar je zal inderdaad wel je werk hebben aan die 3 kadeetjes ;) .... nu ja, ze blijven niet zo wild en speels hé. Ze gaan wel kalmeren met de tijd (over 5 jaar mss :lachen: )

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 2 katten

#41 Geplaatst 25 juni 2014 - 07:44

En heb je al geurtjes uitgewisseld met dekentjes ofzo?
Geplaatste afbeelding

Fietje26
Fietje26
  • 6.738 berichten
  • 4 katten

#42 Geplaatst 25 juni 2014 - 10:50

Wat zijn ze schattig! En aan de foto's te zien hebben jullie er duidelijk goed aan gedaan om ze alle 3 een mandje aan te bieden :d
Hopelijk verloopt de indroductie met Rachelleke goed en kunnen jullie 'snel' genieten van al jullie katjes in het huis.

Geplaatste afbeelding
Dogs come when they're called, cats take a  message and get back to you.- Mary Bly

spirou2007
spirou2007
  • 4.009 berichten
  • 5 katten

#43 Geplaatst 25 juni 2014 - 12:57

tof enja het zijn hele mooie katjes. Ik hoop en duim dat mama Emma ook een goeie thuis mag vinden :thumb:
:) :)

juleken
juleken
  • 7.952 berichten

#44 Geplaatst 25 juni 2014 - 15:42

Bekijk berichtBlackScorpion, op 25 juni 2014 - 07:44, zei:

En heb je al geurtjes uitgewisseld met dekentjes ofzo?

Nog niets echt uitgewisseld, maar Rachelleke heeft hen al dubbel en dik geroken hoor. Gaat regelmatig aan de deur zitten ruiken en luisteren. Ik geef haar dan altijd een beetje kattensnoepjes. Ze hoorde hen daarstraks spelen en was aan het grommen, heb haar dat nog nooit horen doen. Maar ja, ik stel me dan voor dat er bij ons in een kamer een vreemde in huis zit die ik niet ken en ik weet van toeten noch blazen, moet wel beangstigend zijn voor haar. Maar ze zit er niet constant hoor, ligt nu rustig voor het raam naar buiten te kijken.
Mijn ma is hier geweest, die is ook al verkocht en heeft hier met hen zitten spelen ;)

Joske123
Joske123
  • 5.606 berichten
  • 7 katten

#45 Geplaatst 25 juni 2014 - 17:39

Alé, ze bekoren ook al de mama ;)
Tof !!