Spring naar inhoud

* * - - - 1 stemmen

Hoeveel kost jouw kat?

• Log in om te reageren
79 reacties op dit onderwerp

Poll: Hoeveel kost jouw kat? (47 leden hebben gestemd)

Hoeveel kost jouw kat per maand?

1. 20-30 euro (7 stemmen [14.89%])

Percentage van stemmen: 14.89%

2. 31-40 euro (10 stemmen [21.28%])

Percentage van stemmen: 21.28%

3. 41-50 euro (5 stemmen [10.64%])

Percentage van stemmen: 10.64%

4. 51- 60 euro (5 stemmen [10.64%])

Percentage van stemmen: 10.64%

5. > 60 euro (20 stemmen [42.55%])

Percentage van stemmen: 42.55%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Duchess
Duchess
  • 863 berichten

#61 Geplaatst 01 december 2014 - 20:52

Ik heb het maar niet uitgerekend,steek liever even mijn kop in het zand,ik geniet zo van mijn katten,idd als ze lekker tegen je aan vlijen om te slapen of juist lekker spelen of gek doen,dat is mij eigenlijk alles waard,zou ze nooit niet willen missen.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#62 Geplaatst 02 december 2014 - 00:00

Bekijk berichtDuchess, op 01 december 2014 - 20:52, zei:

Ik heb het maar niet uitgerekend,steek liever even mijn kop in het zand,ik geniet zo van mijn katten,idd als ze lekker tegen je aan vlijen om te slapen of juist lekker spelen of gek doen,dat is mij eigenlijk alles waard,zou ze nooit niet willen missen.

Ik heb het wel eens uitgerekend, maar voor de rest voelt het bij mij precies zo aan. Katten zijn echt zalige (huis)dieren en brengen zoveel plezier, warmte en rust in huis. Zou ze ook niet meer kunnen missen.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 02 december 2014 - 07:14

Even concrete cijfers, vind het niet erg dat jullie dit weten. Zolang het hier bij blijft 8) 8) .

augustus: weet enkel van Zooplus, rest niet bijgehouden: 143 euro
sept: € 119. 84
okt:  € 204.64
nov: € 105.42

Perfect klopt dit niet, want als iets uit een algemene winkel komt (bv. snoepjes uit Colruyt), staat het hier niet mee tussen.
Ook heb ik korrel en kattenbakgrind in voorraad (nog voor augustus) dus dat moet ik ook weer even niet kopen. Wanneer ik dit moet bestellen, zal het bedrag veel hoger liggen. Maar vind het momenteel super meevallen :lachen: :lachen: :lachen: .

En oh, heb mijn eigenlijk belofte verbroken. Er is een pakketje onderweg met toch wel wat speeltjes (mat catnip ed). Voor onder de kerstboom....

Bewerkt door dolfjeweerwolfje, 02 december 2014 - 07:15.

kate2
kate2
  • 12.796 berichten

#64 Geplaatst 02 december 2014 - 14:48

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 02 december 2014 - 07:14, zei:

Even concrete cijfers, vind het niet erg dat jullie dit weten. Zolang het hier bij blijft 8) 8) .

Perfect klopt dit niet, want als iets uit een algemene winkel komt (bv. snoepjes uit Colruyt), staat het hier niet mee tussen.
Ook heb ik korrel en kattenbakgrind in voorraad (nog voor augustus) dus dat moet ik ook weer even niet kopen. Wanneer ik dit moet bestellen, zal het bedrag veel hoger liggen. Maar vind het momenteel super meevallen :lachen: :lachen: :lachen: .

En oh, heb mijn eigenlijk belofte verbroken. Er is een pakketje onderweg met toch wel wat speeltjes (mat catnip ed). Voor onder de kerstboom....

Dat pakje onder de kerstboom heb ik ook :d Ik ging het niet doen, maar ik kon het weer niet laten :lachen: Arme dutskes, ze mogen toch ook gevierd worden hé :d

Farailde7
Farailde7
  • 2.740 berichten
  • 1 katten

#65 Geplaatst 04 december 2014 - 21:39

Zojuist mijn laatste bestelling van het jaar geplaatst, dus kon ik ook eindelijk de totaalsom maken. Als ik alles reken wat jaarlijks terugkomt (eten, kattenbakkorrels, speelgoed, jaarlijks consult + inentingen, kleine nieuwe dingen, cadeautjes) dan kom ik op 312,86 euro, wat dus overeenkomt met 26 euro per maand. Ik moet wel zeggen dat ik heel hard zoek naar de beste prijs-kwaliteit en ook gebruik maak van veel promoties en manieren om te besparen (je kan daar hier meer over lezen). Ik geef hoofdzakelijk porta21 als voer en gebruik Micro cats als kattenbakvulling. Ohja, en ik heb 'maar' 1 kat ;)

Dit jaar heb ik wel nog een aantal extra kosten gehad die ik hopelijk de volgende jaren niet meer zal hebben, nl. extra medische kosten, een nieuwe krabpaal (die hopelijk een aantal jaren meegaat) en een fotoshoot. Als ik die wel meetel kom ik op 632 euro voor dit jaar :o ofwel 53 euro per maand.

Maar zoals ik al zei, hoop ik deze laatste extra kosten niet elk jaar te hebben.
Mylo Banner

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#66 Geplaatst 11 december 2014 - 18:02

Net eten besteld voor Sloeber:

- zak van 4 kg
- 1 zakje snoepjes
- 12 maaltijdzakjes
- suplement

103 euro.....

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#67 Geplaatst 02 januari 2015 - 12:52

dec.: € 434.85

Mja.... :-)

*bonnie*
*bonnie*
  • 4.118 berichten
  • 7 katten

#68 Geplaatst 02 januari 2015 - 13:44

Veel te veel zeg ik altijd :)
Cleopatra moet medicatie en een voedingssupplement krijgen voor haar artrose en allevier de huiskatten krijgen ze speciaal eten voor gevoelige spijsvertering (50 euro per zak van 4kg) , daar nog kattenbakvulling bij, natvoer, snoepjes en speeltjes....  en met enige regelmaat zijn er dan ook nog onverwachte medische kosten.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#69 Geplaatst 04 februari 2015 - 11:37

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 02 januari 2015 - 12:52, zei:

dec.: € 434.85

Mja.... :-)

Het loopt op: jan. € 770.04 (zonder extra's uit gewone warenhuizen zoals bv. Colruyt ofzo).

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#70 Geplaatst 05 februari 2015 - 16:40

Verschiet hier toch van de bedragen dat sommige uitgeven per maand. Zou hier financieel niet haalbaar zijn dan... Zal misschien ook wel van het aantal katten afhangen. Ik denk dat ik hier per maand niet boven de 50 euro zit.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#71 Geplaatst 05 februari 2015 - 16:48

Bekijk berichtKegi, op 05 februari 2015 - 16:40, zei:

Verschiet hier toch van de bedragen dat sommige uitgeven per maand. Zou hier financieel niet haalbaar zijn dan... Zal misschien ook wel van het aantal katten afhangen. Ik denk dat ik hier per maand niet boven de 50 euro zit.

Hier de laatste tijd vooral DA bezoeken ed.

Bekijk berichtFarailde7, op 04 december 2014 - 21:39, zei:

Zojuist mijn laatste bestelling van het jaar geplaatst, dus kon ik ook eindelijk de totaalsom maken. Als ik alles reken wat jaarlijks terugkomt (eten, kattenbakkorrels, speelgoed, jaarlijks consult + inentingen, kleine nieuwe dingen, cadeautjes) dan kom ik op 312,86 euro, wat dus overeenkomt met 26 euro per maand. Ik moet wel zeggen dat ik heel hard zoek naar de beste prijs-kwaliteit en ook gebruik maak van veel promoties en manieren om te besparen (je kan daar hier meer over lezen). Ik geef hoofdzakelijk porta21 als voer en gebruik Micro cats als kattenbakvulling. Ohja, en ik heb 'maar' 1 kat ;)

Dit jaar heb ik wel nog een aantal extra kosten gehad die ik hopelijk de volgende jaren niet meer zal hebben, nl. extra medische kosten, een nieuwe krabpaal (die hopelijk een aantal jaren meegaat) en een fotoshoot. Als ik die wel meetel kom ik op 632 euro voor dit jaar :o ofwel 53 euro per maand.

Maar zoals ik al zei, hoop ik deze laatste extra kosten niet elk jaar te hebben.

Wou ook dat ik kon zeggen dat ik op 632 euro PER JAAR zat 8) 8)

Kegi
Kegi
  • 1.341 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 05 februari 2015 - 16:56

Bekijk berichtdolfjeweerwolfje, op 05 februari 2015 - 16:48, zei:

Hier de laatste tijd vooral DA bezoeken ed.

Wou ook dat ik kon zeggen dat ik op 632 euro PER JAAR zat 8) 8)

De DA bezoeken vallen hier supergoed mee. Heb Smea en Deli nu iets meer dan 2j en ben nog maar 4x naar de DA moeten gaan. Moet zeggen dat mijn DA blijkbaar ook best wel goedkoop is, want anders kan dat inderdaad goed doortellen.

Hopelijk volgen er nu een tijdje geen DA bezoekjes meer.

DORIS
DORIS
  • 7.655 berichten
  • 4 katten

#73 Geplaatst 05 februari 2015 - 20:53

Ik heb het tellen opgegeven.
  • Adopteer een kat! Je hebt een baasje nodig

Lunake
Lunake
  • 798 berichten
  • 1 katten

#74 Geplaatst 11 februari 2015 - 17:33

Tja, een kat kost zoveel als je er aan wil geven. Ik heb net een petfun besteld... Woppa! :lachen: Maar ach, hij is het zo dubbel en dik waard onze schat :love:

Audrey
Audrey
  • 2.947 berichten
  • 4 katten

#75 Geplaatst 28 februari 2015 - 11:15

Heb zojuist eens een excelleke gemaakt van mijn kosten per maand per kat :lachen:
Ik zit aan een €20 per kat per maand...

Ik ga snel nog wat bijkopen want ik geef echt nog niet veel uit aan mijn monstertjes :lachen:
concreet: €540 eten, €150 kattenbakvulling, €20 verzorging en €35 extra...
Kmoet er wel bijzeggen dat de dierenarts nog niet is verrekend en dat ze in de extra categorie heeeel veel krijgen van mijn familie dus das niet op mijn kosten :x

Geplaatste afbeelding