Spring naar inhoud

- - - - -

So you Think You Can Dance

• Log in om te reageren
39 reacties op dit onderwerp
Guest_Nathalie VL_*
Guest_Nathalie VL_*

#31 Geplaatst 24 september 2009 - 11:07

Het was inderdaad weer de moeite gisteren :lachen: :lachen:

Ik kan inderdaad ook niet verstaan dat sommige mensen denken dat ze echt heel goed zijn hé. Alé, als iemand in mijn vriendinkring, familie of zelf mijn eigen zoon daar zou aan meedoen en die kan echt (maar dan ook echt) niet dansen, ja, dan zou ik het wel eerlijk zeggen hoor.
Iedereen weet dat ik heel eerlijk ben in dat soort dingen en dat ik dat niet zou zeggen uit jaloezie. Het is voor hun eigen bestwil.

Zeg, wat vinden jullie trouwens van de jury. Die Jan is wel een knappe gast hoor maar ik had precies wel de indruk dat hij ook niet van de lenigste is. Heb je hem bezig gezien toen ze ook gingen dansen als het die oude man was?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#32 Geplaatst 24 september 2009 - 12:38

Ik heb ze zien dansen maar omdat ik zo plat lag heb ik er niet op gelet :oops: .
Is wel een knappe ja :) .

Guest_Britt_*
Guest_Britt_*

#33 Geplaatst 24 september 2009 - 21:28

is al de derde of vierde keer dat het op tv komt hoor ;)

tash
tash
  • 7 katten

#34 Geplaatst 24 september 2009 - 21:45

Nathalie VL zei:

Het was inderdaad weer de moeite gisteren :lachen: :lachen:

Ik kan inderdaad ook niet verstaan dat sommige mensen denken dat ze echt heel goed zijn hé. Alé, als iemand in mijn vriendinkring, familie of zelf mijn eigen zoon daar zou aan meedoen en die kan echt (maar dan ook echt) niet dansen, ja, dan zou ik het wel eerlijk zeggen hoor.
Iedereen weet dat ik heel eerlijk ben in dat soort dingen en dat ik dat niet zou zeggen uit jaloezie. Het is voor hun eigen bestwil.

Zeg, wat vinden jullie trouwens van de jury. Die Jan is wel een knappe gast hoor maar ik had precies wel de indruk dat hij ook niet van de lenigste is. Heb je hem bezig gezien toen ze ook gingen dansen als het die oude man was?

hij zou nochtans bij een bekende balletschool ofzo geweest zijn......

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Nathalie VL_*
Guest_Nathalie VL_*

#35 Geplaatst 25 september 2009 - 09:06

amaai, dan zou hij super lenig moeten zijn. In ieder geval, ritme heeft hij niet echt vind ik. Maar zijn knappe kop maakt veel goed :lachen: :lachen: :lachen:

tash
tash
  • 7 katten

#36 Geplaatst 25 september 2009 - 12:33

Nathalie VL zei:

amaai, dan zou hij super lenig moeten zijn. In ieder geval, ritme heeft hij niet echt vind ik. Maar zijn knappe kop maakt veel goed :lachen: :lachen: :lachen:

:lachen: :lachen: :lachen: ik kan je daar alleen maar in bijstaan, hij mag idd gezien worden ja!!! En in nederland blijkt hij wel heel gekend te zijn hoor bij ballet (ben het is gaan opzoeken en zou scapino ballet zijn) en als acteur .......

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#37 Geplaatst 25 september 2009 - 13:45

Die mag er zeker zijn ;)
Die oude man die kwam jumpen, ik deed het bijna in mijn broek vant lachen :LOL:

M&M
M&M
  • 4.965 berichten
  • 6 katten

#38 Geplaatst 25 september 2009 - 14:10

Kvond wel tof da ze zo begonnen mee te doen mé hem :LOL:
Ge zag hem echt zo glunderen :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#39 Geplaatst 25 september 2009 - 14:16

Blijkbaar was 'die oude' een reclamestunt van melk...

Guest_Garfield_*
Guest_Garfield_*

#40 Geplaatst 16 november 2009 - 21:42

Sorry, 'k vindt de Amerikaanse versie toch een pak beter hoor! :p