Spring naar inhoud

- - - - -

Mijn sneeuwbengaal, Ares

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp
Mila01
Mila01
  • 25 berichten
  • 2 katten

#1 Geplaatst 14 augustus 2014 - 09:58

Ik ben woest op Ares, mijn sneeuwbengaal!
Gisteren kom ik thuis van een wandeling met mijn honden en wie zie ik de straat oversteken?  Juist, ja, Ares.  Ik heb hem direct binnengeroepen en huisarrest gegeven, spijtig genoeg is hij vanmorgen alweer gaan wandelen.  En nu weet ik ook al niet meer hoe ik een foto kan plaatsen... nu ja, Ares is de knapperd op mijn Avatar :jump:

Syntara
Syntara
  • 3.135 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 14 augustus 2014 - 10:07

Mooie kat! :loveshower:
Kan je hem niet binnen houden zodat hij niet op straat kan?

Mila01
Mila01
  • 25 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 14 augustus 2014 - 10:09

Ik heb een hondendeur, de honden moeten kunnen plassen, dus moet die open blijven, hij ontsnapt daardoor.  Als ik hem opsluit, jankt hij ook de hele boel bij elkaar trouwens :catcurs
Hij gaat langs de tuin weg, maar enkele huizen verder is een grote poort met stijlen.  Ik verwachtte niet dat hij door al die tuinen zou gaan en zo dan via de poort naar de straat, nu weet ik dus dat hij dat wél doet en ook nog de straat oversteekt !  Ik moet hem elke avond binnenroepen, als ik hem niet roep, blijft hij zelfs we eens een nacht weg!  Ik vind het verschrikkelijk maar ik weet niet hoe ik hem kan tegenhouden zonder dat de honden niet meer buiten kunnen.  Ik ben al eens op zoek gegaan naar van die hondendeuren die enkel opengaan als de hond een sensor draagt, maar dat vind ik niet in de maat die ik nodig heb...

Bewerkt door Mila01, 14 augustus 2014 - 10:13.

MayaBlue
MayaBlue
  • 2.495 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 17 augustus 2014 - 22:21

Is de tuin catproof maken geen optie?

Kaszi
Kaszi
  • 887 berichten
  • 1 katten

#5 Geplaatst 21 augustus 2014 - 21:10

Wat een knapperd is Ares!!
Zou er ook voor opteren om de tuin catproof te maken, heb ik begin dit jaar ook gedaan en na nog een paar ontsnappingen gaat Lemoni de tuin niet meer uit, voor Princessa is het nog afwachten.

Zo hebben wij het gedaan.
http://www.kattensit...tenschrikdraad/

citroengeel
citroengeel
  • 445 berichten
  • 4 katten

#6 Geplaatst 11 september 2019 - 00:00

een hele mooie.
Ik heb sinds zaterdag een sneeuwbengaal.