Spring naar inhoud

- - - - -

Het leven zonder KS...

• Log in om te reageren
14 reacties op dit onderwerp
Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#1 Geplaatst 03 september 2009 - 22:23

Aangezien straks onze KS een tijdje down zal zijn, vroeg ik me af hoe ons leven er zou uitzien zonder KS... Wel ik zal eens beginnen... Om te beginnen zou het leven van ons Zulma'ke er al heel anders uitzien: ik zou wrsch nog altijd denken dat een kat per sé buiten moet, dat er niets beters bestond dan whiskas, ik zou begot niet weten dat er zoveel kattenspeelgoed bestaat :x ... enz...
Ten tweede zou ik mij veel harder vervelen op het werk :louche: en zou ik bijlange niet zoveel toffe, gelijkdenkende mensen zijn "tegengekomen"... Dankjewel KS dus :)

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#2 Geplaatst 03 september 2009 - 22:32

Idd ik heb hier ook al heel veel bijgeleerd, en een hoop toffe mensen leren kennen nog wel niet persoonlijk maar dat komt er ooit wel van. Mijn poezels krijgen regelmatig nieuw speelgoed vroeger was een zilver balletje al genoeg maar nu denk ik daar toch anders over, en een poes kan haar ook vervelen dus moeten we stimuleren. Vroeger dacht ik er ook heel anders over maar sinds KS is dat wel veranderd.  
Dus een hiep hiep hoera voor KS. :dans:

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#3 Geplaatst 03 september 2009 - 22:43

... en je rekening zou nog op een veel hoger saldo staan :ha ;)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#4 Geplaatst 03 september 2009 - 22:47

ten eerste heb ik al ontdekt dat ik niet de enige ben die zoveel van men katten houdt en er zoveel geld/tijd insteekt, als iemand er iets van zegt kan ik nu dreigen met een heel forum :x :x
Aangezien hier ook een hoop speeltjes worden voorgesteld en getoont is er natuurlijk een stuk meer verleiding :engel:
en het doet gewoon goed om hier allemaal samen te zitten met mensen die op dezelfde golflengte zitten op het gebied van de poezels, het is leuk om regelmatig contact te hebben met mensen die me niet gestoord verklaren ;)
Na ks te hebben leren kennen zou ik het maar heel hard missen als het wegviel...
(we laten niet het woord 'verslaving' vallen ;) )

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#5 Geplaatst 03 september 2009 - 22:48

Vosse zei:

Correct!!! :twisted:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#6 Geplaatst 03 september 2009 - 23:00

ik weet zeker dat ik nu niet meer de enige zot ben op deze wereldbol :x

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 04 september 2009 - 07:02

Vosse zei:

Lies zei:

alle twee heel juist :lachen: :lachen: :lachen:
KS is top !!!
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 04 september 2009 - 07:05

Vosse zei:

dat is een groot feit ja!!!

Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#9 Geplaatst 04 september 2009 - 07:08

ik heb hier ook al enorm veel bijgeleerd : ni alleen over poezels maar ook over de dingen die je met een pc kan doen :x :x
En hier durf ik al es dingen vermelden waarvan sommige mensen, de wenkbrouwen zouden fronsen en denken : tiens, klaar voor de psychiatrie!!!
En natuurlijk al een aantal fijne mensen leren kennen!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#10 Geplaatst 04 september 2009 - 08:04

We hebben het overleefd! :dancer:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#11 Geplaatst 04 september 2009 - 09:44

Ik zou mij ook vervelen op het werk. als Ks zou weg vallen.
Op show is het nu ook super gezellig omdat we via Ks mensen leren kennen en samen op show kunnen zitten.

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#12 Geplaatst 04 september 2009 - 14:37

KS is tip top , en ik zou het niet kunnen missen , je leert er heel veel van  :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#13 Geplaatst 04 september 2009 - 14:50

Lies zei:

Ik voel me persoonlijk aangesproken :engel: . En de da die vraagt zich af hoe het kan dat ik zo kan meebabbelen en meedenken met hem: allemaal dankzij jullie!!!!
Zonder jullie zat Gabriël hier nog moederziel alleen whiskas of zoiets te eten....

Geplaatste afbeelding

Guest_anneke_*
Guest_anneke_*

#14 Geplaatst 04 september 2009 - 14:54

Heb hier ook al veel bijgeleerd, goed gelachen en me al enorm geamuseerd.
:goofy:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 04 september 2009 - 15:45

Zonder KS zou waarschijnlijk mijn berg strijk wat vaker weg gewerkt zijn, zouden mijn wasmanden vaker leeg zijn, mijn huis zou minder stofvlokken hebben, mijn ventje zou minder zeuren omdat ik weer aan de PC zit,...
Maar ik heb hier al zoveel bijgeleerd over poezen en het allerbelangrijkste, ik heb on Daisy'tje hier gevonden :loveshower: :loveshower: :loveshower:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag