Spring naar inhoud

- - - - -

liefde met de kilo

• Log in om te reageren
12 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1 Geplaatst 03 september 2009 - 22:54

Ben juist naar de reportage op 5tv aan het kijken over mannen die van zo dik mogelijk vrouwen houden....

Als de vrouwen zo dik worden dat ze in levensgevaar verkeren, is het dan nog wel liefde?

Ik vind het vrij degoutant, niets tegen een extra kilo, maar euhm... je vrouw aanzetten om ongezond dik te worden??

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#2 Geplaatst 03 september 2009 - 22:55

Degoutant hoor! :misselijk:

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#3 Geplaatst 03 september 2009 - 22:55

Ik heb daarstraks de intro gezien, ik vind dit ziekelijk. Dit zou ik nooit voor een man over hebben hoe is het mogelijk. Ten eerste zijn die mensen in levensgevaar en ten tweede ik het zeker niet aantrekkelijk. :o

Nashota
Nashota
  • 17.996 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 03 september 2009 - 23:32

Zo`n reportage heb ik ook eens gezien, je snapt niet dat die vrouwen hier in meegaan, alleen omdat zo`n man dat graag wil, niks tegen dikke mensen hoor, maar dit is zo bizar.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 03 september 2009 - 23:40

He, wtf?
Bij zoiets zou je kunnen zeggen "live and let live" als je er zelf niet mee lastiggevallen wordt, maar moeten ze nu echt met al hun vetobsessies ook nog eens op tv komen om iedereen nog eens te degouteren?

Bewerkt door Spanishke, 03 september 2009 - 23:41.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#6 Geplaatst 03 september 2009 - 23:44

ik denk da ik men vriend morgen vies gaat bekijken moest hij mij iets te eten aanbieden :ha

ik snap echt niet hoe ze dat aantrekkelijk kunnen vinden... en zoiets zou ik mijn eigen lichaam toch niet aandoen ze, zeker niet voor zo'n ziekelijke man...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 04 september 2009 - 06:23

De geest van sommige mensen is echt niet goed afgewerkt zal ik het maar zo zeggen :)

linda
linda
  • 6.190 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 04 september 2009 - 06:36

Amelie zei:

De geest van sommige mensen is echt niet goed afgewerkt zal ik het maar zo zeggen :)

idd :LOL:
Geplaatste afbeelding

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 04 september 2009 - 13:54

Heb er voorstukjes van gezien, dat leek echt niet normaal :trance:

Geplaatste afbeelding

Guest_anneke_*
Guest_anneke_*

#10 Geplaatst 04 september 2009 - 15:27

Vind het egoistisch van die mannen, zij moeten zich niet verplaatsen met al dat extra gewicht aan hun lijf hé. Dat is geen liefde.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 04 september 2009 - 15:31

Het is inderdaad degoutant, maar is het niet hetzelfde dan wanneer een gezette dame op dieet gaat omdat haar man liever een maatje 36 ziet :evil: . Oké, vermageren is misschien minder ongezond, maar de meeste vrouwen doen het toch voor hun man, waarom aanvaarden de mensen elkaar niet zoals ze zijn ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#12 Geplaatst 04 september 2009 - 15:38

PeggyJ zei:

Het is inderdaad degoutant, maar is het niet hetzelfde dan wanneer een gezette dame op dieet gaat omdat haar man liever een maatje 36 ziet :evil: . Oké, vermageren is misschien minder ongezond, maar de meeste vrouwen doen het toch voor hun man, waarom aanvaarden de mensen elkaar niet zoals ze zijn ?

zoiets kan natuurlijk ook niet, wat ik wel kan snappen is dat moest je partner extreem dik of extreem dun is je hem/haar aanzet om te streven naar een gezond gewicht, niet omdat het niet mooi is, maar je ziet je partner natuurlijk wel graag gezond eh...
Van je partner verwachten dat die zich uithongert of juist volpropt omdat jij het mooi of zoals in de docu zelfs 'geil' vind, vind ik belachelijk, als je met iemand samen bent is dat toch niet voor het uiterlijk?

En vermageren minder ongezond valt nog te zien, in principe is het gezonder als je een beetje te dik bent dan dat je een beetje te dun bent ;)

Guest_Suus_*
Guest_Suus_*

#13 Geplaatst 04 september 2009 - 15:41

Feeders heten die lui

Er is wereldwijd echt een grote gemeenschap van. Sexsites etc

Ik snap het ook niet, ik ben ook stevig, maar zo erg dat je niet meer lopen kan?

Brrrrr nee dat maar niet