Spring naar inhoud

- - - - -

Vul aan met zin. Verhaal maken

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 25 augustus 2014 - 18:11

Nieuw spelletje! ;) Geen idee of hiervan al een topic is op het forum.

Uitleg:

De eerste persoon (in dit geval ik) typt een zin. Bv: De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand.  

Dan typt de persoon die reageert onder mij ook een zin die aanvuld op het verhaal. Het thema is uiteraard ''katten''.  Enzo ga je dus verder en heb je na een tijd een heel verhaal. ;)

Ik begin alvast! :)

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand.

KingFredII
KingFredII
  • 9.496 berichten
    • Locatie: vlakbij waar Brabant, O-Vlaanderen en Antwerpen elkaar raken
  • 1 katten

#2 Geplaatst 25 augustus 2014 - 18:40

In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt.

Bewerkt door KingFredII, 25 augustus 2014 - 18:40.

Miauw!

Lees mijn schrijfsels of beluister mijn muziek:
klik op mijn naam in de linkermarge en dan op "bezoek KingFredII's webpagina"

Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 25 augustus 2014 - 18:50

Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 25 augustus 2014 - 18:59

Is het niet gemakkelijker om het stuk van je voorganger te kopiƫren en dan zelf aan te vullen? Zo leest het hele verhaal gemakkelijker.

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan.

Bewerkt door Carowlina, 25 augustus 2014 - 18:59.

Ismene
Ismene
  • 811 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 25 augustus 2014 - 19:00

Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken.

*woeps gelijktijdige post met Carowlina*

Bewerkt door Ismene, 25 augustus 2014 - 19:01.

De onderstroom die niemand ziet, bepaalt de richting in elk gebied.

Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#6 Geplaatst 25 augustus 2014 - 19:18

Bekijk berichtCarowlina, op 25 augustus 2014 - 18:59, zei:

Is het niet gemakkelijker om het stuk van je voorganger te kopiƫren en dan zelf aan te vullen? Zo leest het hele verhaal gemakkelijker.

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan.

Dat zou inderdaad, veel beter zijn. En misschien je nieuwe zin dan wat dikker zetten via de knop. Dankjewel voor het idee! ;)

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot.

KingFredII
KingFredII
  • 9.496 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 25 augustus 2014 - 19:26

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot. Dan blijkt dat er nog meer zijn die het geluid hebben gehoord.
Miauw!

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#8 Geplaatst 25 augustus 2014 - 19:28

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in m'n mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn " partner in crime ", die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot.
Maar ik spring mis en blijf met m'n pootje in haar haren hangen.

Geplaatste afbeelding

KingFredII
KingFredII
  • 9.496 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 26 augustus 2014 - 01:19

Bekijk berichtKingFredII, op 25 augustus 2014 - 19:26, zei:

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot. Dan blijkt dat er nog meer zijn die het geluid hebben gehoord.
Hier waren we gebleven. Kiki heeft mijn post over het hoofd gezien.
Miauw!

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#10 Geplaatst 26 augustus 2014 - 07:23

Plotseling besef ik, dat het Tinus is...de mooie, stoere kater van de buren.

Bewerkt door Inavanthielen, 26 augustus 2014 - 07:25.

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 26 augustus 2014 - 16:13

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot. Dan blijkt dat er nog meer zijn die het geluid hebben gehoord.Plotseling besef ik, dat het Tinus is... de mooie, stoere kater van de buren. Mijn ogen worden groter, waardoor ik zo elegant mogelijk verder stap.

Bewerkt door Cleo&Garfield, 26 augustus 2014 - 16:14.

KingFredII
KingFredII
  • 9.496 berichten
  • 1 katten

#12 Geplaatst 26 augustus 2014 - 16:46

Bekijk berichtCleo&Garfield, op 26 augustus 2014 - 16:13, zei:

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot. Dan blijkt dat er nog meer zijn die het geluid hebben gehoord.Plotseling besef ik, dat het Tinus is... de mooie, stoere kater van de buren. Mijn ogen worden groter, waardoor ik zo elegant mogelijk verder stap.
Dan maakt Tinus dat hij wegkomt.
Miauw!

Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 27 augustus 2014 - 12:49

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot. Dan blijkt dat er nog meer zijn die het geluid hebben gehoord.Plotseling besef ik, dat het Tinus is... de mooie, stoere kater van de buren. Mijn ogen worden groter, waardoor ik zo elegant mogelijk verder stap. Dan maakt Tinus dat hij wegkomt.  

Ik raas de trap op naar de badkamer, waar ik voor de spiegel ga staan.

Inavanthielen
Inavanthielen
  • 2 katten

#14 Geplaatst 27 augustus 2014 - 14:10

De zon schijnt fel door de ramen, terwijl ik lig te soezen in mijn mand. In de verte is er opeens een geluid te horen alsof er een muizenval dichtklapt. Ik schrik wakker en spits meteen mijn oren. Ik strek me uit en besluit op verkenning te gaan. Ik wil recht springen, maar wacht even af en kijk naar mijn 'partner in crime', die in de zetel lag te tukken. Uiteindelijk spring ik toch recht en spring vervolgens sierlijk van haar schoot. Dan blijkt dat er nog meer zijn die het geluid hebben gehoord.Plotseling besef ik, dat het Tinus is... de mooie, stoere kater van de buren. Mijn ogen worden groter, waardoor ik zo elegant mogelijk verder stap. Dan maakt Tinus dat hij wegkomt.
Ik raas de trap op naar de badkamer, waar ik voor de spiegel ga staan.  
Ik moet dringend even kijken of mijn vacht en mijn staart nog in de plooi liggen.     

Geplaatste afbeelding   ANGELS DON'T ALWAYS HAVE WINGS, SOMETIMES THEY HAVE WHISKERS Geplaatste afbeelding    
  LOVE STARTS WITH A WET NOSE, AND ENDS WITH A TAIL

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#15 Geplaatst 27 augustus 2014 - 16:16

Mamia,  Wat ben ik toch weer knap vandaag!
Geplaatste afbeelding