Spring naar inhoud

- - - - -

Chanel kruipt in de kast

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 04 september 2009 - 09:32

:help: Chanel kruipt altijd in mijn hoekkast, daar ligt ze op en tussen een berg handdoeken, ik denk dat ze daar later wilt bevallen, is daar heel gezellig ook, geef haar gelijk, maar ik wil dat niet :( , ze heeft vanonder mijn kast een beetje kapot gemaakt en ze geraakt er altijd in of ik moet de slaapkamer deur toe doen maar dat wil ik ook niet.
Iemand tips?

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#2 Geplaatst 04 september 2009 - 09:51

Oeps, lekker zacht, maar troost je, handdoeken kan je ergens nog uitwassen mijn eerste bevalling van ons Mouchke beviel in een splinternieuwe grote krabpaal (kwamen juist die palen uit tot aan het plafond) en dat krijg je er dus niet meer uit......en zou je geen raad kunnen geven hoe je dit kan oplossen, sorry.......... maar ik weet het niet

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#3 Geplaatst 04 september 2009 - 10:36

laat haar er mss nog wat inliggen en leg dan de bovenste handdoek in een knusse werpkist?

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 04 september 2009 - 15:50

Kan je tijdelijk niets rond de kast zetten zodat ze er niet meer bij kan ?
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 04 september 2009 - 16:10

Misschien kan ik er inderdaad iets zwaar tegen zetten tegen dat het zover is, ga ook een doos klaar maken en gezellig maken voor haar misschien helpt dat wel en misschien dan in haar villa zetten dan zit ze ook ergens in :) .

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 04 september 2009 - 16:13

Aldhissla zei:

laat haar er mss nog wat inliggen en leg dan de bovenste handdoek in een knusse werpkist?

Is moeilijk hoor, het is een diepe hoekkast en dan nog eens het bovenste schap, ik heb liever dat ik er gemakkelijk aan kan.

Marieke
Marieke
  • 3.592 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 04 september 2009 - 16:25

En kan je tijdelijk niet iets op die plaats leggen wat een kat niet leuk vind?  
Aluminiumfolie schijnt anti-kat te zijn, of naar't schijnt citroen- en sinaasappelschil (dacht ik), of gewoon een voorwerp, een kistje of een doos of zo, zodat er geen plaats meer is om erbij te liggen?  
En, ik weet de juiste benaming niet, maar er bestaat iets als het tegenovergestelde van catnip (cat-off??? :mrgreen: :catnoknow :catscratchhead ).

Veel succes in alle geval!

Geplaatste afbeelding