Spring naar inhoud

- - - - -

Even paniek

• Log in om te reageren
11 reacties op dit onderwerp
Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#1 Geplaatst 04 september 2009 - 17:37

Toen ik thuis kwam, waren Lode en Dirk serieus in paniek. Ze vonden de katjes niet meer. Als we thuis zijn, zit het muggenraam erin aan de schuifdeur maar Gabriël is hier een held in het ontsnappen en krijgt het muggenraam dus een heel klein beetje open. Nu zolang we er bij zijn, is dat niet erg. Maar Dirk was even niet in de buurt en komt terug in de living en ziet het muggenraam openstaan maar geen katten. Lode is direct komen meehelpen met zoeken: Flanelleke zat rustig in de living, Gabriël was buiten maar waar waren de anderen? Zita werd gevonden in de partytent (die aan ons huis staat) en kwam rustig mee binnen. Maar Finn? Finn is eigenlijk nog niet echt buiten geweest (behalve in de ren). Dus ik direct mee gezocht. Dirk en Lode buiten en ik bleef binnen. Toen ik zijn naam riep met daarachter "snoepje" kwam hij uit .... de kattenbak. Oef.
Ik denk dat mijn man de katten in het vervolg niet meer alleen durft laten als het muggenraam in zit. Ik had het hem nochthans al heel veel gezegd!!!

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 04 september 2009 - 17:57

oesje, moet inderdaad wel even schrikken zijn. Maar gelukkig is iedereen terecht. Ik vertrouw het ook niet hoor als ik er niet bij ben alleen het muggenraam.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Bibie
Bibie
  • 5.115 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 04 september 2009 - 18:33

Dirk heeft vandaag nogal stoten uitgehaald seg! :ha Een geluk dat iedereen terug gevonden is. :thumb:

Geplaatste afbeelding

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#4 Geplaatst 04 september 2009 - 18:36

:ha

goed dat alles goed afgelopen is :)

Guest_poezemannen_*
Guest_poezemannen_*

#5 Geplaatst 04 september 2009 - 19:11

Dat was dus even paniek maar best wel een grappig einde..."snoepje".. :lachen:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 04 september 2009 - 19:20

amai , gelukkig dat je ze vond
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 04 september 2009 - 19:51

Bibie zei:

Dirk heeft vandaag nogal stoten uitgehaald seg! :ha Een geluk dat iedereen terug gevonden is. :thumb:

Hij voelt zich enorm schuldig. Een man alleen met een dagje vakantie :louche: . Maar er is nog niet gestofzuigd hoor.

Geplaatste afbeelding

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 05 september 2009 - 09:28

Oei, serieus verschieten.
Na al die verhalen hier vertrouw ik dat vliegenraam niet meer (ook al prutsen de mijne er niet aan). Ik heb er nu maar kippengaas aan gedaan enz.

Al denk ik dat de mijne niet ver zouden lopen, want eigenlijk hebben ze op de terras nog nooit aanstalten gemaakt om weg te lopen. Ze vinden het hier gewoon TE fijn :d
Geplaatste afbeelding

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#9 Geplaatst 05 september 2009 - 09:42

Sjans dat ze teruggevonden zijn :LOL: :LOL:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#10 Geplaatst 05 september 2009 - 09:46

Dat kan altijd gebeuren. Maar je weet toch als een kat zo ontsnapt en eigenlijk nooit buiten geweest is niet gaat lopen hé. Meestal zitten die ergens bang verstopt in de buurt. Of gaan ze helemaal niet buiten.

Guest_Amani_*
Guest_Amani_*

#11 Geplaatst 05 september 2009 - 13:15

Lies zei:

Dat kan altijd gebeuren. Maar je weet toch als een kat zo ontsnapt en eigenlijk nooit buiten geweest is niet gaat lopen hé. Meestal zitten die ergens bang verstopt in de buurt. Of gaan ze helemaal niet buiten.

Dat wist ik niet ,ergens een opluchting dat ze dan toch niet direct weg  zijn , ze komen hier ook niet buiten

Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#12 Geplaatst 05 september 2009 - 13:21

Sjah in de zomer is het vaak wat moeilijker om katten binnen te houden natuurlijk, kan gebeuren :) Al een geluk dat het allemaal goed is afgelopen :)