Spring naar inhoud

- - - - -

Prijzen Telenet => vraag P3

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Carowlina
Carowlina

Mooiste (half)langharige HTK/kruising 2016

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 12 september 2014 - 17:11

Hey allemaal,

Wie van jullie is er bij Telenet en heeft dus internet en TV daar?

Wij hebben internet + TV + huur digicorder en betalen maandelijks net geen 68 euro.
Veel mensen hebben ons al gezegd dat dit best wel duur is en dat zij het voor minder hebben.

Mag ik zo curieus zijn om te vragen wat jullie bij Telenet betalen?

Bewerkt door Carowlina, 04 januari 2016 - 21:42.

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 12 september 2014 - 17:12

Ik WAS ooit bij telenet, onze factuur was altijd meer dan 100€ omdat ze ons er op gelegd hadden. Ik ben nu bij belgacom en betaal voor digitale tv + huur decoder + internet 45€

Bewerkt door Eibhlin, 12 september 2014 - 17:13.

Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#3 Geplaatst 12 september 2014 - 17:19

Idem hier als bij Eibhlin, wij waren ook bij Telenet maar het werd iedere maand duurder. Tot we maandelijks ook meer dan 100€ betaalden. Zijn toen veranderd naar Belgacom.
Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

hilleke
hilleke
  • 19.368 berichten

#4 Geplaatst 12 september 2014 - 17:23

basic internet via telenet is eigenlijk best wel snel, en véél goedkoper. Misschien het proberen waard?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 12 september 2014 - 17:24

Bekijk berichtSeabert, op 12 september 2014 - 17:19, zei:

Idem hier als bij Eibhlin, wij waren ook bij Telenet maar het werd iedere maand duurder. Tot we maandelijks ook meer dan 100€ betaalden. Zijn toen veranderd naar Belgacom.
Ons hadden ze filmpakketten, sportpakket aangesmeerd en een pakket met "volwassen zenders". Toen ze kwamen installeren zei die kerel dat we die pakketten een maand gratis kregen Als welkomst geschenk. Als we die niet wouden moesten we niks doen, als we die wel wouden moesten we bellen en kregen we er een abonnement voor. Die maand duurder verdacht lang, keek op de factuur, hadden ze ons dat abonnement aangerekend. Ik bel er naar en kreeg als uitleg het omgekeerde als wat de installateur vertelde. Ik leg dat uit, aja jammer we mochten een jaar betalen voor zenders die we niet wouden en niet eens naar keken. En het lag zeker niet aan ons want ik ben nog al mensen tegen gekomen wie ze het zelfde gelapt hadden. We zijn veranderd toen de maat vol was toen ze zelf films begonnen op onze factuur zetten die we niet besteld hadden. Ben daar per toeval op uit gekomen (ja we keken de facturen toen niet zo erg na). Ik was aan het bladeren in de film cataloog en zag plots een film van 7€! geprogrammeerd staan op de dag van morgen toen. Zover ik weet kan je niet in de toekomst bestellen. Toen ik belde was het "oeps foutje". Toen heb ik gezegd van oeps, doei!

Bewerkt door Eibhlin, 12 september 2014 - 17:26.

Geplaatste afbeelding

lilymaya
lilymaya
  • 7.204 berichten

#6 Geplaatst 12 september 2014 - 17:30

Hier ook Telenet whoppa formule onbeperkt internet, plus tv  en telefoon, hebben wel weergave oproeper en vrij bellen tijdens piekuren. Ong 82 euro, vind dat eigenlijk wel best veel geld hoor!

Anja
Anja
  • 14.489 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 12 september 2014 - 17:45

Wij hebben ook telenet (tv en internet + huur digibox) en ook rio.  Ik denk dat wij tussen 70 en 80 € per maand betalen.

Geplaatste afbeelding

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#8 Geplaatst 12 september 2014 - 17:48

Bekijk berichtEibhlin, op 12 september 2014 - 17:24, zei:

Ons hadden ze filmpakketten, sportpakket aangesmeerd en een pakket met "volwassen zenders". Toen ze kwamen installeren zei die kerel dat we die pakketten een maand gratis kregen Als welkomst geschenk. Als we die niet wouden moesten we niks doen, als we die wel wouden moesten we bellen en kregen we er een abonnement voor. Die maand duurder verdacht lang, keek op de factuur, hadden ze ons dat abonnement aangerekend. Ik bel er naar en kreeg als uitleg het omgekeerde als wat de installateur vertelde. Ik leg dat uit, aja jammer we mochten een jaar betalen voor zenders die we niet wouden en niet eens naar keken. En het lag zeker niet aan ons want ik ben nog al mensen tegen gekomen wie ze het zelfde gelapt hadden. We zijn veranderd toen de maat vol was toen ze zelf films begonnen op onze factuur zetten die we niet besteld hadden. Ben daar per toeval op uit gekomen (ja we keken de facturen toen niet zo erg na). Ik was aan het bladeren in de film cataloog en zag plots een film van 7€! geprogrammeerd staan op de dag van morgen toen. Zover ik weet kan je niet in de toekomst bestellen. Toen ik belde was het "oeps foutje". Toen heb ik gezegd van oeps, doei!

Hier werd ons factuur iedere maand hoger, in het begin keken wij dat ook niet strict na maar op den duur begin je u vragen te stellen hé.
Dan gebeld en van ons oren gemaakt en we gingen 2 maand gratis Telenet hebben. Dat waren net de laatste 2 maand dat we in ons ander huis woonden, dus eigenlijk gingen we hen nog een kans geven. Maar we hadden dat filmabbonnement (ik weet niet meer hoe dat noemt, maar dan kon je maandelijks onbeperkt films huren) en dat hadden we later aangevraagd.
Dat hadden we pas een maand of 6 toen we verhuisden. Dus we wilden heel de boel overzetten, maar dat kon niet volgens hen. Dat filmabbonnement was iets jaarlijks dus we moesten een boete betalen + de resterende 6 maand omdat we ons contract te vroeg opzegden (contractbreuk). En dan op ons nieuw adres gewoon dat abonnement terug aanvragen. Maar dan ging ik dus een half jaar 2 filmabbonnementen mogen betalen + die boete wegens te vroeg stop te zetten, allee, dat klopt toch niet????
Bij de verhuis dan maar direct naar Belgacom overgeschakeld.

Blijf jezelf.... er zijn al anderen genoeg  Geplaatste afbeeldingGeplaatste afbeelding

wendyv123
wendyv123
  • 4.368 berichten
  • 3 katten

#9 Geplaatst 12 september 2014 - 17:49

hangt ook af van het soort abo je kiest voor je internet, de snelheid, het volume.... die dingen moet je langs elkaar zetten om goed te vergelijken, het is best een dure bedoening idd maar met Belgacom hebben we niets dan problemen gekend en we zijn van ellende omgeschakeld

Seabert
Seabert
  • 4.653 berichten

#10 Geplaatst 12 september 2014 - 17:54

Bekijk berichtwendyv123, op 12 september 2014 - 17:49, zei:

hangt ook af van het soort abo je kiest voor je internet, de snelheid, het volume.... die dingen moet je langs elkaar zetten om goed te vergelijken, het is best een dure bedoening idd maar met Belgacom hebben we niets dan problemen gekend en we zijn van ellende omgeschakeld

Welke problemen had je dan met Belgacom?

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.231 berichten
  • 3 katten

#11 Geplaatst 12 september 2014 - 17:59

Bekijk berichtSeabert, op 12 september 2014 - 17:48, zei:

Hier werd ons factuur iedere maand hoger, in het begin keken wij dat ook niet strict na maar op den duur begin je u vragen te stellen hé.
Dan gebeld en van ons oren gemaakt en we gingen 2 maand gratis Telenet hebben. Dat waren net de laatste 2 maand dat we in ons ander huis woonden, dus eigenlijk gingen we hen nog een kans geven. Maar we hadden dat filmabbonnement (ik weet niet meer hoe dat noemt, maar dan kon je maandelijks onbeperkt films huren) en dat hadden we later aangevraagd.
Dat hadden we pas een maand of 6 toen we verhuisden. Dus we wilden heel de boel overzetten, maar dat kon niet volgens hen. Dat filmabbonnement was iets jaarlijks dus we moesten een boete betalen + de resterende 6 maand omdat we ons contract te vroeg opzegden (contractbreuk). En dan op ons nieuw adres gewoon dat abonnement terug aanvragen. Maar dan ging ik dus een half jaar 2 filmabbonnementen mogen betalen + die boete wegens te vroeg stop te zetten, allee, dat klopt toch niet????
Bij de verhuis dan maar direct naar Belgacom overgeschakeld.

Dat was bij ons dus ook zo. We konden dat contract niet stopzetten met die zenders die ze ons aangesmeerd hadden want we moesten ook de resterende tijd bij betalen.
Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 12 september 2014 - 18:05

Hier altijd hetzelfde factuur. Een klein 70 euro (66 euro op precies te zijn). Wij hebben geen extra filmpakketten. Wij huren wel films af en toe.

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#13 Geplaatst 12 september 2014 - 18:05

Als ik dat zo lees hebben wij eigenlijk nog best wel geluk...
Op onze factuur staat elke maand hetzelfde bedrag. En ligt precies toch iets lager dan bij velen hier.

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.819 berichten
  • 4 katten

#14 Geplaatst 12 september 2014 - 18:08

Bekijk berichtCarowlina, op 12 september 2014 - 18:05, zei:

Als ik dat zo lees hebben wij eigenlijk nog best wel geluk...
Op onze factuur staat elke maand hetzelfde bedrag. En ligt precies toch iets lager dan bij velen hier.

Ja, hier ook. Altijd gelijk (of de films die erbij komen uiteraard).
Ik kijk die rekeningen altijd na.

Hier zit ook bij ons telefoon in.

Carowlina
Carowlina

• 8.178 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 12 september 2014 - 18:09

Wij hebben geen vaste telefoon, dusjah :)
En voor onze GSM's zijn we tevreden waar we zitten :)