Spring naar inhoud

- - - - -

Prijzen Telenet => vraag P3

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 12 september 2014 - 18:11

Ik vind al die vaste kosten over het algemeen gewoon duur!! Als ik zie hoeveel wij aan vaste kosten hebben elke maand! Da's een maandloon van sommige!

Bekijk berichtCarowlina, op 12 september 2014 - 18:09, zei:

Wij hebben geen vaste telefoon, dusjah :)
En voor onze GSM's zijn we tevreden waar we zitten :)

Ik betaal 66 euro he voor internet, tv en telefoon. Mijn gsm kost 15 euro maandelijks, manlief 0 euro (werk).

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 12 september 2014 - 18:12

Bekijk berichtSeabert, op 12 september 2014 - 17:54, zei:

Welke problemen had je dan met Belgacom?

heel erg veel verbindingsproblemen, heel erg traag ook.... wij zaten zogenaamd 'aan het einde van de lijn' en ze hebben het nooit kunnen oplossen

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#18 Geplaatst 12 september 2014 - 18:20

Bekijk berichtwendyv123, op 12 september 2014 - 18:12, zei:

heel erg veel verbindingsproblemen, heel erg traag ook.... wij zaten zogenaamd 'aan het einde van de lijn' en ze hebben het nooit kunnen oplossen
Mijn pa heeft dat ook maar zij zijn bij telenet.

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#19 Geplaatst 12 september 2014 - 19:19

Ook hier veel problemen met Belgacom, nu al een tijdje telenet, zowel telefonie als televisie en internet, we hebben nu ook een king abonnement, rio hebben we een tijdje terug opgezegd wegens oninteressant. Er werd nog nooit iets te veel aangerekend. Op de zaak van mijn man gaan we ook van Belgacom naar Telenet overschakelen, Belgacom levert niets dan problemen, daar ben je dus niets mee.

Cleo&Garfield
Cleo&Garfield
  • 470 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 12 september 2014 - 19:22

Wij hebben hier ook telenet voor alles. Hoeveel wij betalen geen idee. Zou ik even aan mijn pa moeten vragen. Wij hebben 999 zenders in ons assortiment en we gebruiken er eigenlijk maar 25 ofzo. We zijn van Belgacom naar telenet overgegaan en nu veel meer tevreden dan met Belgacom. ;)

Elma
Elma
  • 3 katten

#21 Geplaatst 12 september 2014 - 21:30

Ik zit en blijf bij Belgacom.
Als iemand je bij Belgacom een abonnement opduwt pet telefoon, dan heb je gedurende 14 dagen het recht om gratis te annuleren. Kijk dus je welkombrief goed na, waar je bestelling op staat. Je kan nu trouwens alle abonnementen maandelijks opzeggen, tenzij je een speciale promo geniet met een vast contract. Bij Belgacom is het zo dat als je een nieuwe tv klant bent, je teasers krijgt, gedurende een maand. Dus alle zenderpakketten krijg je te zien gedurende de eerste maand. Die vallen automatisch weg na een maand.
Let wel op, als je iets hebt opgenomen van zo'n zender die dan wegvalt, dan kan je dat niet meer bekijken, omdat je abonnement is opgezegd. Dat geldt voor alle zenders. Je moet actief geabonneerd en aangesloten zijn met je decoder, om een opname te kunnen bekijken.
Ik vind het handig dat Belgacom ook een forum heeft waar je al je vragen kan stellen. Veel wordt beantwoordt door medeabonnees en door sommige telenetters met heimwee naar Belgacom, maar ook "Eva" kijkt het forum dagelijks na en geeft antwoord.

Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Elysia1985
Elysia1985
  • 152 berichten
  • 1 katten

#22 Geplaatst 12 september 2014 - 21:43

Bij ons is het elke maand 95 euro voor digitv + decoder + internet. Belachelijk veel, zeker aangezien we niets huren. Ik heb zelf bij Telenet gewerkt, en kan eerlijk zeggen dat ik écht niet de grootste fan ben van dat bedrijf.
Geplaatste afbeelding

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#23 Geplaatst 12 september 2014 - 21:44

Ik betaal 48,74 voor telenet ( basic shake: internet & digitale tv)
maar mijn ouders zijn nu ook telenet geworden en zij betalen iets meer aangezien telenet nu met rex en rio werkt...
mijn ouders waren blij dat ze met de verhuis eindelijk van belgacom verlost waren, aangezien ze belgacom hadden voor de zaak konden ze niet verhuizen, en nu alles verhuist konden ze kiezen, ze zijn goedkoper ook nu

Inge91
Inge91
  • 12.578 berichten

#24 Geplaatst 12 september 2014 - 22:03

Wij hebben ook alles bij telenet, tv,vaste telefoon en internet, we betalen ong. 70 euro. Ik vind het ook best duur hoor
Geplaatste afbeelding

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 12 september 2014 - 22:09

Ik heb nu ook al wel vaak gehoord dat er veel mensen zijn die niet content zijn van Belgacom.
Dus misschien dan toch beter iets meer betalen voor betere kwaliteit.

lathyrus
lathyrus
  • 1 katten

#26 Geplaatst 12 september 2014 - 23:14

Wij betalen iets van een 90 euro per maand voor digicorder+ vaste telefoon+ internet, we hebben wel een extra sportpakket voor halve trouwboek erbij genomen dat iets van een 20 euro per maand kost en een pakket voor mij dat goeie 6 euro kost (zit dus in die 90 euro inbegrepen hé)
Ik hoor ook altijd maar klagen over Belgacom , vandaar onze keuze voor telenet, liever iets meer betalen en geen problemen dan minder betalen maar altijd maar problemen hebben...
Geplaatste afbeelding

Kaprice
Kaprice
  • 4.998 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 september 2014 - 23:17

@ carowlina

kvind wat jullie betalen toch meer dan "iets meer betalen" ze

ik heb een internet pakket bij scarlet (gebruiken de belgacom lijn en decoder en afstandsbediening) voor internet met onbeperkt downloaden + digitale tv + vaste lijn met gratis naar fix bellen na 16u en in het weekend voor 39€/maand
meer info op : http://www.scarlet.b...t-tv-telefonie/

en je kan zelf altijd eens vergelijken op http://www.aanbieders.be/

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#28 Geplaatst 13 september 2014 - 11:38

Als ik zie wat anderen die telenet hebben moeten betalen mogen wij niet klagen ;)

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#29 Geplaatst 13 september 2014 - 12:03

ik betaal ongeveer 70 euro per maand, voor alles bij telenet, dus internet, vaste telefoon, digitale tv, en gsm abonnement van 15 euro (de king)
heb wel 8 euro korting op vaste lijn door sociaal tarief, dus ik vind het bij mij dan eigenlijk ook nog meevallen...
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.751 berichten
  • 3 katten

#30 Geplaatst 13 september 2014 - 14:42

Ik ben nu al zeker een jaar of 5 bij belgacom en nooit last gehad. Als er problemen zijn en het ligt aan hun komen ze gratis kijken, bij telenet mag je 50€ vervoerskosten betalen. Onlangs zijn ze mij een nieuwe box komen leveren voor digitale tv, gratis en voor niks. Als er storingen zijn mag je bellen en word je direct geholpen.