Spring naar inhoud

- - - - -

Prijzen Telenet => vraag P3

• Log in om te reageren
63 reacties op dit onderwerp
Poeslap
Poeslap
  • 1.803 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 13 september 2014 - 18:20

Bij Telenet komt de tech ook gratis als het probleem bij hun ligt...

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#32 Geplaatst 13 september 2014 - 19:18

Bekijk berichtPoeslap, op 13 september 2014 - 18:20, zei:

Als het bij hen ligt wel, anders niet. Dan betaal je veel vervoerskosten. Maar is bijna overal zo. Heb mijn afwasmachine (ingebouwd) eens laten maken. Het deffect stukje kostte nog geen 10 euro. Mijn rekening was wel bijna 100 euro!! Vooral vervoerskosten lagen hoog.

Elma
Elma
  • 3 katten

#33 Geplaatst 13 september 2014 - 20:32

Bekijk berichtPoeslap, op 13 september 2014 - 18:20, zei:

Bij Belgacom ook hoor.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#34 Geplaatst 14 september 2014 - 00:14

Ik heb nog een nieuwe modem gekregen van telenet terwijl die uit garantie was :d ze hebben die ook gratis komen installeren enzo...
Moest ik die zelf gemaakt hebben ging mijn modem me al zo'n 150 euro gekost hebben :p

Elma
Elma
  • 3 katten

#35 Geplaatst 14 september 2014 - 20:42

Modem is altijd gratis bij Belgacom, dacht ik.
Groetjes van Elma
Mijn katjes zijn allemaal van mei 2014: Lexy (rosse kater) Sienna (wit -tricolore kattin) Butler (zwarte kater) = K3 Geplaatste afbeelding
Mijn YouTube kanaal: https://www.youtube....11Elma02/videos

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#36 Geplaatst 04 januari 2016 - 21:41

Hier ben ik weer eens.

Vandaag had ik telenet aan de lijn omdat ik niets meer kon opnemen. Probleem is opgelost.
Nu, wij hebben nog een Telenet Fibernet Shake abonnement. De man van telenet raadde ons aan om over te gaan naar Telenet Whop.
Dit zou ipv 70.49 euro 65.49 euro zijn. Internet zou sneller zijn en via een app zou je gebruik kunnen maken van je vaste lijn om gratis te bellen (je moet wel Wifi hebben).
Ik zei dat ik het zou overleggen met mijn vriend en dat ze mochten terugbellen. Net een andere man van telenet aan de lijn om me verder te informeren.
Je moet dus wel een vaste lijn activeren, maar dat gebruiken wij niet. Maar dat kon geen kwaad zei de meneer aan de lijn.

Zijn er mensen die Telenet Whop hebben?
Ik vind het raar dat het goedkoper zou zijn. NIETS wordt namelijk goedkoper en al zeker bij bij Telenet.

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#37 Geplaatst 04 januari 2016 - 21:49

Wij hebben Whoppa, hebben ook een vaste lijn.

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#38 Geplaatst 04 januari 2016 - 21:49

Vandaag nog gehoord dat telenet in de volgende maanden terug een prijsverhoging zal doorvoeren.
70-65€ vind ik zowiezo al zotte prijzen.
Is dat enkel tv-internet?
Ik heb bij scarlet al voor 39€ tv-internet en vaste lijn.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#39 Geplaatst 04 januari 2016 - 21:54

Ja, in die 70.49 is tv, internet, huur digicorder en uiteraard auteursrechten/abbonement kabel TV inbegrepen.
Een vaste lijn hebben wij niet (en ook niet nodig)

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#40 Geplaatst 04 januari 2016 - 21:55

Bekijk berichtKaprice, op 04 januari 2016 - 21:49, zei:

Vandaag nog gehoord dat telenet in de volgende maanden terug een prijsverhoging zal doorvoeren.
70-65€ vind ik zowiezo al zotte prijzen.
Is dat enkel tv-internet?
Ik heb bij scarlet al voor 39€ tv-internet en vaste lijn.

Dat is weinig.
Ik heb ook tv, internet en vaste lijn en betaal rons de 90 euro .
Vind het ook wel,duur.
Ik kan wel gans de dag op vaste lijnen bellen en na 16 uur naar gsm tot 2000 uren  ook naar het buitenland.

Carowlina
Carowlina
  • 8.184 berichten
  • 3 katten

#41 Geplaatst 04 januari 2016 - 22:00

Wij twijfelen of we die Whop wel zouden nemen.
Klinkt een beetje 'to good to be true"

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#42 Geplaatst 04 januari 2016 - 22:16

Wat is het verschil tussen Whop en Whoppa dat is zéker ol het niet ingewikkeld te maken :trance:

Kaprice
Kaprice
  • 4.999 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 04 januari 2016 - 22:28

Ik bel vanaf 16u en weekends gratis naar vasre lijnen
Wil ik dat 24/7 is t 5€ extra
En wil ik gratis gsm na 16u en weekends ook 5€
Voor 24/7 gratis gsm 10€

Maar dan nog kom ik nog met die extras verre van 70 of 90€
Telenet is gewoon heeeeel duur omdat ze de enige zijn op de kabel. Ze voelen zich dus sterk

lilymaya
lilymaya
  • 8.021 berichten

#44 Geplaatst 04 januari 2016 - 22:59

Bekijk berichtKaprice, op 04 januari 2016 - 22:28, zei:

Ik bel vanaf 16u en weekends gratis naar vasre lijnen
Wil ik dat 24/7 is t 5€ extra
En wil ik gratis gsm na 16u en weekends ook 5€
Voor 24/7 gratis gsm 10€

Maar dan nog kom ik nog met die extras verre van 70 of 90€
Telenet is gewoon heeeeel duur omdat ze de enige zijn op de kabel. Ze voelen zich dus sterk

Dat is zeker interessant.

HelpLuckyvinden
HelpLuckyvinden
  • 5.107 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 04 januari 2016 - 23:43

Wij hebben een Whop of Whoppa bij Telenet ; ik twijfel tussen beiden, heb geen factuur bij de hand en weet het niet vanbuiten :)

Maar voor 71,49  hebben we :

- internet
- digicorder
- vaste lijn
- de kosten van de kabel

Dus ja, het kan hoor Carowlina ;)
Want op de vaste lijn hebben we nog een extra optie genomen om 24/24 u "gratis" te bellen op vaste lijnen, ik geloof dat deze optie een 5 euro kost.
Na 16u en op feestdagen bellen we ook gratis naar g.s.m., 't is te zeggen er staat wel een maximum aantal minuten op per maand maar daar komen we nooit aan.

Voordien hadden we ook nog een ouder pak, het was Telenet zelf die ons contacteerde om het over te zetten. Of kregen we eerst een brief...herinner me het niet precies, enkel dat ik alles nagevraagd heb en er toen op gehamerd heb dat ze me per mail de prijs zouden bevestigen met wat er inbegrepen was (wat ze ook gedaan hebben ;) ).
Dat van dat sneller internet moet je geen wonderen van verwachten ; soms hangt het af van de snelheid van je pc maar ook is er momenteel geen manier om het snelste internet van Telenet tot zijn recht te laten komen met de huidige manier van werken.
Dit zeiden ze van Telenet zelf tijdens een uitzending in het programma "meer voor je geld".
Ze gebruiken het als lokmiddel omdat ze theoretisch gezien de snelsten zijn maar in de praktijk kunnen ze het nu (nog) niet omzetten.

Over het algemeen ben ik wel tevreden klant, al vind ik nu een prijsverhoging er wel over kort na de vorige forsere (procentueel gezien) stijging.
Waar ik totaal niet fair vind is dat de klanten die dreigen met overstappen plots (tijdelijke) kortingen krijgen. De huur van de digicorder valt dan meestal een jaar of half jaar weg.
Terwijl de mensen die niets ondernemen en er zich braafjes bij neerleggen niets krijgen.
Voor de duidelijkheid : zelf heb ik me in het verleden ook wel laten horen en een tijdje korting gekregen, maar vind het erg dat een mens zich eerst moet druk maken en dreigen i.p.v. dat ze dan de prijzen minder laten stijgen en elke klant daaraan houden. Uiteindelijk is dat toch hetzelfde resultaat in hun portemonnee. En ze leren er enkel de klanten reclameren op die manier.