Spring naar inhoud

- - - - -

Kvv - favorieten?

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#1 Geplaatst 21 september 2014 - 10:13

Omdat er binnen 13 weken ongeveer een kitten bijkomt, en ik lees dat het voor kittens makkelijker is, zou ik nu alvast mijn 2 katten willen omschakelen naar kvv.

Maar wat zijn zo de favoriete merken, of smaken bij diegenen die het al geven aan hun katten?

En er zijn een paar verkooppunten in mijn buurt, maar dat is kvv voor honden (Topdog in Wetteren bv), en dat is niet goed voor katten dan?
Voorlopig zou ik naar Lier gaan, omdat ze daar kleine porties hebben van verschillende merken. Maar dichtbij is het niet, en de openingsuren komen mij ook niet echt uit. Dus als ik iets meer in de buurt zou vinden... :)
Those who don't believe in magic, will never find it

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#2 Geplaatst 21 september 2014 - 10:23

Je kan ook laten leveren door Lupa. Vanaf 125€ leveren ze gratis aan huis. En dit kan gewoon met bancontact, op moment van levering, wat ik ook heel makkelijk vindt.
Hier zijn de favoriete smaken momenteel Bibi beefmix, en dan Darf Eko en Tinlo kip en Tinlo Cattery.
Maar ik wissel regelmatig af want bij momenten zijn ze verzot op Tinlo konijn en natuur maar daar moeten ze nu dus weer niets van weten.

Om te beginnen zou ik Bibi proberen en tinlo kip. Deze vallen over het algemeen bij de meeste katjes het beste in de smaak.

Als je zo'n grote hoeveelheid toch niet ziet zitten kan je altijd eens kijken naar de site van Tinlo voor adresjes in je buurt.
Veel succes alvast.

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#3 Geplaatst 21 september 2014 - 11:50

Als je Tinlo besteld best altijd de datum's controleren ;) 2 x Tinlo besteld 2 x een goeie datum op de doos, maar de rollen waren al serieus!! over tijd

Ephiny
Ephiny
  • 4.874 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 21 september 2014 - 14:48

Ok, bedankt voor de tip! Das wel erg he! Dat het zo over datum is!
Heb in Waasmunster een verdeler van Tinlo gevonden, das toch al iets dichterbij. Mailtje gestuurd, want er staan geen openingsuren bij ofzo.
Bibi hebben ze daar niet (had ik nog nooit van gehoord ook), maar Tinlo kip dus wel, dus kan dat alvast eens proberen. Ga de katten nu eerst volledig op natvoer proberen over te zetten.
Those who don't believe in magic, will never find it

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 21 september 2014 - 17:19

Bekijk berichtlientj, op 21 september 2014 - 11:50, zei:

Als je Tinlo besteld best altijd de datum's controleren ;) 2 x Tinlo besteld 2 x een goeie datum op de doos, maar de rollen waren al serieus!! over tijd

via Lupa ? Heb ik zelf nog niet aan de hand gehad....

lientj
lientj
  • 1.154 berichten

#6 Geplaatst 21 september 2014 - 17:46

Bekijk berichtwendyv123, op 21 september 2014 - 17:19, zei:

via Lupa ? Heb ik zelf nog niet aan de hand gehad....

Nee niet via lupa, maar is gewoon een tip, heb het voor die 2 dozen nooit voorgehad, toen we de voorlaatste doos de rollen in 2 aan het snijden waren zag ik het opeens bij de laatste rol dat die deftig over tijd was. Kon de doos niet terug geven want ja had erin gesneden :s 2de doos heb ik dan maar op voorhand gecontroleerd want ik ging hier terug staan met vervallen vlees :s

wendyv123
wendyv123
  • 4.414 berichten
  • 3 katten

#7 Geplaatst 21 september 2014 - 18:42

ah ok.... Lupa zou me wel verbazen eigenlijk, die hun omzet is giga.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#8 Geplaatst 21 september 2014 - 20:51

Op absulute nummer 1 staat hier Bibi
daarnaast eten ze Tinlo Barf Catterymix ook redelijk graag

Adam7
Adam7
  • 47 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 22 september 2014 - 08:17

Tinlo Barf cattery wordt hier ook zeer gesmaakt, maar ik heb nog niet veel gewisseld met andere soorten.

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#10 Geplaatst 22 september 2014 - 09:47

Bekijk berichtTripkippiej, op 21 september 2014 - 20:51, zei:

Op absulute nummer 1 staat hier Bibi
daarnaast eten ze Tinlo Barf Catterymix ook redelijk graag

Bibi is ongelooflijk he, hoe verzot ze daarvan zijn.
Alleen is het zo moeilijk verkrijgbaar, zeer jammer.

lilymaya
lilymaya
  • 7.949 berichten

#11 Geplaatst 22 september 2014 - 10:28

Bekijk berichthilleke, op 22 september 2014 - 09:47, zei:

Bibi is ongelooflijk he, hoe verzot ze daarvan zijn.
Alleen is het zo moeilijk verkrijgbaar, zeer jammer.

ik heb het ook al bij doggyshop te lier gevraagd, maar blijkbaar levert bibi niet in België.

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#12 Geplaatst 22 september 2014 - 10:50

Het is te krijgen via Lupa diervoeding, maar ik geraak echt niet aan het bedrag voor gratis levering; zo groot is mijn vriezer niet ;-)

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#13 Geplaatst 22 september 2014 - 11:04

Bekijk berichtTripkippiej, op 22 september 2014 - 10:50, zei:

Het is te krijgen via Lupa diervoeding, maar ik geraak echt niet aan het bedrag voor gratis levering; zo groot is mijn vriezer niet ;-)
Maar je kan ook brokken bestellen bij Lupa he, zo kom je misschien wel aan het bedrag. (Taste of the Wild)
Gelukkig hebben wij een grote diepvrieskoffer en kunnen we wel wat kilootjes stockeren.
Deze week komt er weer een grote levering met zo'n 30kg KVV ;)

Tripkippiej
Tripkippiej
  • 5 katten

#14 Geplaatst 22 september 2014 - 15:45

TOTW heb ik een tijdje gegeven (bestelde dat toen idd mee bij Lupa), maar daar waren ze hier heeel snel op uit gekeken; zelfde als Orijen.

Minder van kwaliteit; maar nu zitten ze qua brok op Sanabelle graanvrij en Grande

hilleke
hilleke
  • 19.510 berichten

#15 Geplaatst 22 september 2014 - 15:47

Jammer, en je woont net iets te ver denk ik om hier een paar rolletjes te komen ophalen he ;)